Logg inn med Facebook eller Google!

Charterfeber fra Kos?

Started by xristina, 14. Jun 09, 21:36:16

Previous topic - Next topic

Ninette

Quote from: \"Tjorven\"At ungdommene dummer seg ut er nå en ting, men enda mer kvalmende er det å se en godt voksen mann eksponere ut sin \"selvherligelse\" som denne pensjonist-utgaven   :pukeleft:  Bare det å sprade gatelangs i kun speedoen, say no more....

Kunne ikke vært mer enig, Tjorven.... Helt forferdelig!
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Marit

Har medfølelse for de unge gutta som faktisk har lyst til å se noen severdigheter på Kos og ser ut til å ha lest noe om bl.a. Asklepion, men som tydeligvis ikke har noe annet valg enn å dilte i hela på deres respektive kjærester. Lurer på hvor lenge de forholdene varer.

Og når det gjelder speedo - synes ikke det gjør seg på noen gutter/menn uansett alder (så en italiener på Kos for noen år siden iført speedo - han trodde nå i alle fall selv at han var deilig).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Tjorven

Quote from: \"Marit\"Har medfølelse for de unge gutta som faktisk har lyst til å se noen severdigheter på Kos og ser ut til å ha lest noe om bl.a. Asklepion, men som tydeligvis ikke har noe annet valg enn å dilte i hela på deres respektive kjærester. Lurer på hvor lenge de forholdene varer.

Ja, makan til ufordragelige og negative jenter  :(  Og dette er på ferie. Tenk hvordan de er på hjemmebane da, skrekk og gru.
There are no strangers, only friends we haven't met.

kalymnos

Så på programmet igår, det er helt vanvittig  :bom: Han \"Tarzan\" begynte å bli litt tynn i \"hyssingen\" siden sist vi så han...Ca 14 år siden..Patetisk.. :naka:
malerkurs på Kalymnos

Marit

Lurer på hvordan Charterfeber og Bartenderskolen vil slå ut på turismen fra Norge/Sverige til Kos neste sommer. Kan det være bla pga dette at Ving har endret sin flytid fra kl 7 fra Gardermoen til kl 18?
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Tjorven

Quote from: \"Marit\"Lurer på hvordan Charterfeber og Bartenderskolen vil slå ut på turismen fra Norge/Sverige til Kos neste sommer. Kan det være bla pga dette at Ving har endret sin flytid fra kl 7 fra Gardermoen til kl 18?

Så de bare kan ramle rett oppi bargata med det samme de lander, mener du?  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Admirala

Quote from: \"Tjorven\"
Quote from: \"Marit\"Har medfølelse for de unge gutta som faktisk har lyst til å se noen severdigheter på Kos og ser ut til å ha lest noe om bl.a. Asklepion, men som tydeligvis ikke har noe annet valg enn å dilte i hela på deres respektive kjærester. Lurer på hvor lenge de forholdene varer.

Ja, makan til ufordragelige og negative jenter  :(  Og dette er på ferie. Tenk hvordan de er på hjemmebane da, skrekk og gru.

Ufordragelige jenter er ordet! At kjærestene deres finner seg i det! Og tenk om det hadde vært motsatt - guttene som behandlet jentene slik, da hadde vi oppfattet dem som kvinnehatende monstere. Tankevekkende. Nå kan det jo selvsagt også hende at situasjonen er blitt veldig tilspisset på redigeringsbordet.
Må legge til at jeg bare har sett halvannet program, men er jentene slik hele tiden, og guttene like milde, så...
What is beautiful is good and who is good will soon be beautiful. (Sappho)

http://www.visitnafplio.net
http://godgreskmat.wordpress.com

Tjorven

Har ikke fått med meg absolutt alt jeg heller, men både \"moussaka-episoden\" og der guttene ønsket å se seg litt rundt, ga meg nesten hakeslepp!
Tenkte litt i samme baner som deg, Admirala, men det er jo like ille å bli \"hundset\" slik med, uansett av hvilket kjønn. Guttene virker rett og slett underkua. Syns det er leit å se. Lurer på om jentene tar litt lærdom av det, når de ser hvordan de fremstår på tv......
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Quote from: \"Marit\"Lurer på hvordan Charterfeber og Bartenderskolen vil slå ut på turismen fra Norge/Sverige til Kos neste sommer. Kan det være bla pga dette at Ving har endret sin flytid fra kl 7 fra Gardermoen til kl 18?

I og med at de fleste som reiser til Kos er ungdommer (->25 år), så vil nok denne serien virke positivt. I charterfeber får ungdommen servert akkurat det de er ute etter når de skal til syden, så det er nok mange som velger Kos i år. For oss gamlingene blir nok virkningen heller negativ.

Marit: Jeg forsto ikke helt hvorfor Ving skulle ha forandret flytider pga. Charterfeber (???).

carin

Quote from: \"Tjorven\"
Quote from: \"Marit\"Har medfølelse for de unge gutta som faktisk har lyst til å se noen severdigheter på Kos og ser ut til å ha lest noe om bl.a. Asklepion, men som tydeligvis ikke har noe annet valg enn å dilte i hela på deres respektive kjærester. Lurer på hvor lenge de forholdene varer.

Ja, makan til ufordragelige og negative jenter  :(  Og dette er på ferie. Tenk hvordan de er på hjemmebane da, skrekk og gru.

Jag tenkte det samma. Jag hade bedd gubben om å finna på nåt annat så lenge å møtas senare... :alien:

Marit

Quote from: \"Ole\"
Quote from: \"Marit\"Lurer på hvordan Charterfeber og Bartenderskolen vil slå ut på turismen fra Norge/Sverige til Kos neste sommer. Kan det være bla pga dette at Ving har endret sin flytid fra kl 7 fra Gardermoen til kl 18?

I og med at de fleste som reiser til Kos er ungdommer (->25 år), så vil nok denne serien virke positivt. I charterfeber får ungdommen servert akkurat det de er ute etter når de skal til syden, så det er nok mange som velger Kos i år. For oss gamlingene blir nok virkningen heller negativ.

Marit: Jeg forsto ikke helt hvorfor Ving skulle ha forandret flytider pga. Charterfeber (???).

Siden dette er programmer som \"reklamerer\" partylivet for det meste, tenkte jeg kanskje Ving ville satse på ungdommen og tilrettelegge med flytid som muligens passer bedre for dem. Kun en tanke, trenger jo ikke å stemme i det hele tatt.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Marit

Charterfyll for drøyt for TV (TV2)

Enda godt at ikke alt blir vist på tv.

Er vel en viss sjanse for at ungdommer som liker festing mer enn det jeg gjør synes jeg er kjedelig, men det kan jeg nok leve med (et tegn på alderdommen som gjør seg gjeldene kansje..).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...