Logg inn med Facebook eller Google!

Nå er jeg deppa og vet ikke hva jeg skal gjøre

Started by Heidrun, 28. May 09, 22:08:57

Previous topic - Next topic

Heidrun

12 dager igjen til Kretaturen. Men eksen har ombestemt seg og vil nekte meg å ta med gutta mine. Så nå depper jeg. Hva pokker skal jeg gjøre. Har ikke hatt en skikkelig ferie på flere år. Det hele var jo planlagt som en familieferie. Men så blir vi separert. Vi blir enige om at vi skal ta denne turen for guttene våres skyld. Men nå så har hun ombestemt seg. Hun vil verken reise eller la meg ta med våres gutter. Så nå er gode råd dyre. Hva ville dere gjort. Dratt alene, eller skal jeg ta med gutta mot hennes vilje. Tror det siste blir vanskelig. Jeg har absolutt ingen lyst til å ikke reise til Kreta om 12 dager. Det er min ferie denne sommeren, og det er ikke bare å si fra på jobben at ferien blir utsatt. Det godtar de ikke. Så hvis jeg ikke kommer meg til Kreta denne sommeren, så har jeg faktisk mistet mye av livsgløden. Denne turen har jeg gledet meg til,  og spart til i over et halvt år

 :brave:  :pale:  :pale:  :pale:  :pale:  :pale:  :pale:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:
Yamas til livet og til

Torill

Det er veldig trist når familier går i oppløsning,særlig når det er barn med i bildet! Du vil ha et svar på spørsmålet ditt Heidrun,selv om dette forumet ikke er det rette stedet kanskje.
Etter min mening syns jeg absolutt IKKE du skal ta med guttene dine mot morens vilje! Blir det noen hyggelig ferie da??? Ta en tur på egenhånd! Etter det jeg har skjønt fra tidligere innlegg,så er det DU som er Hellasfrelst,og trenger å komme dit for å hente deg inn. Nå vet jeg ikke hvor gamle guttene dine er,men kan ikke skjønne annet enn at de vil ha mye mer glede av å være på tur med en glad pappa,enn en i et ekteskapsbrudd. (som til og med er med mamman deres!)
Lykke til Heidrun,skjønner du er trist,men hadde jeg vært deg,ville jeg gått stille i dørene akkurat nå,og fortsatt beholdt et harmonisk forhold til guttene dine! Forhåpentligvis har dere muligheten siden til å kose dere i Hellas sammen!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Livsnyteren

Har prøvd å sende deg en pm og mail men jeg kommer ikke frem.
Har et råd til deg.Dra alene til Kreta og la ungene være hjemme.Det kommer du til å få igjen for senere :cheers:

Heidrun

Det er vist noe feeil med PM i dag. Får heller ikke sendt meldinger
Yamas til livet og til

brit

Har sagt ifra til Ole...men den ligger fremdeles i utboksen min.

Mixelite

sjekk utboksen/innboksen deres. Selv om man får feilmelding, pleier pm-ene å bli sendt.

Heidrun

Fant ut at Mixen hadde rett.
Takk til de som bryr seg. Og jeg lurer på om jeg skal føge Nyteren sitt råd.   Men det er ikke lett dette. 2 gutter på 7 og 9 år som gleder seg til å lære å svømme denne sommeren.
Men jeg burde kanskje visst det fra før. Exen er av den typen som ikke liker å dra bort. Hun har i alle år jeg har kjent henne kun vært innteresert i å feriere hjemme og stelle i hagen.
Jeg har lidenskapen til Hellas og dette trodde jeg at hun også følte at vi kunne med tiden leve sammen på denne herlige øy
Yamas til livet og til

marvolk

Dra du, og nyt dagene alene. Dra på utflukter og helt sikkert kommer du i snakk med andre mennesker også. Ha en god ferie, og nyt den alene, det er nok det beste rådet:)

Heidrun

Hei igjen med min deppetråd.
Jeg drar da alene og mine barn blir med meg til Legoland første helgen i August. Ikke ideelt, men noe jeg kan leve med
Yamas til livet og til

Tor-Atle

Lykke til !

Barna vil sikkert elske legoland. Hellas kan de komme neste år !
Hva gjør vi i dette landet her ? Skulle ikke vi vært på Karpathos ?

brit

De vil bli veldig fornøyd med Legoland. Dra du til Kreta og kos deg! Lykke til! :flower:

Heidrun

En gladmelding. Deppinga er gått over til venteglede- Dels fordi mine barn skal være med meg til Legoland i August og at jeg drar alene til Chania for fest og morro
Yamas til livet og til

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...