Logg inn med Facebook eller Google!

En STOR takk....

Started by Tjorven, 10. Aug 08, 10:25:09

Previous topic - Next topic

Tjorven

...til dere alle som har \"vært med\" meg den siste tida. Ord blir så fattige i forhold til det dere har gitt meg av trøstende, gode ord, klemmer og omtanke for både meg og venninna mi.

Det er noe av det tøffeste jeg har opplevd, å måtte se bestevenninna mi så syk og så forandra, der hun lå med slanger og tuber over hele seg, overvåka av alskens maskiner. Hadde jeg bare kunne gjort noe, man blir så totalt avmektig i slike situasjoner.

Hun var såpass våken og tilstede ei stund at jeg skjønte hun visste jeg var der, og at hun hørte hva jeg sa. Hun nikka og klemte handa mi, og det var stort.

I løpet av denne dagen var det veldig godt å ha sms-kontakt med Anne, Barbro, Torill og Turid og få utløp for alle følelsene som herja i meg. Og etter at jeg kom hjem ble jeg rørt til tårer av omtanken i Naxos-baren fra Torill, Katherina, Lise-oliven, Magnolia, Katta og Mafi mens jeg var borte.

Tusen, tusen takk for all støtten dere og alle andre her i forumet har gitt meg i ei vond tid. Den betyr så uendelig mye mer enn dere aner.
Jeg er så glad i dere alle sammen, både kjente og \"ukjente\"
Jeg tror ikke jeg hadde klart meg uten dere  :love1:
There are no strangers, only friends we haven't met.

brit

Forstår veldig hvordan du har det Tjorven! Har ikke greid å følge med på alt her i forumet i det siste, men forstår at du har hatt en vanskelig tid. Legger armene omkring deg og gir deg en god klem og håper på lysere dager framover for deg. Livet er som en vev...det er lyse og mørke tråder som danner mønsteret.

Tenker på deg!

Tjorven

Det var godt sagt, Brit, at livet er som en vev. God klem til deg også.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Magnolia

Det er i tunge stunder vi trenger venner, og venner har vi blitt selv om vi ikke har truffet hverandre.
Jeg er så glad for at du fikk være sammen med venninna di og at dere oppnådde kontakt. Det betydde sikkert svært mye for henne å ha deg hos seg. Jeg forstår at det er vanskelig for deg, og jeg holder deg fremdeles fast i mine tanker hver eneste dag.
Klemmer og blomster til deg og venninna di kommer fra en av dine forumvenninner.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Tjorven

Åh, tusen takk, Magnolia, du er en engel. Jeg prøver å trøste meg med at jeg skal se til henne om ikke så lenge igjen. Har jo bestilt flybillett til den 20. til Rygge, så da får jeg et par dager hos henne på sykehuset før jeg drar til Astypalea. Tenker jeg også tar en stopp når jeg kommer tilbake.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katta

Godt å høre at noen trøstende ord, varme tanker, og klemmer kan hjelpe deg litt Tjorven. Fortsetter å sende positive tanker til deg og din kjære venninne.

Og Brit, det med veven var veldig vakkert sagt.

operafantomet

Enig i det andre har sagt. Godt å høre at noen små ord kan gjøre litt forskjell.

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Sjøløve

Kom på noe jeg har lest en gang - tror det er fra Anne Karin Elstad\'s bøker om Innhaugfolket.
\"Livet ska\' itj vårrå lett all\' dagan\" (vet ikke om det er helt riktig sitert)
Det er viktig å ta vare på de gode stundene - så blir det lettere å komme opp alle motbakkene.

Tanker til deg, Tjorven - jeg er sikker på du kommer opp denne motbakken og ser at det flater ut på toppen.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Riitta

Stor trösteklem från mig också. Det är  väldigt jobbigt när någon man håller av blir så sjuk. Tänker på dig och din väninna jag också.

Riitta

Tjorven

Takk igjen alle sammen. Nei, livet er ikke bare en dans på roser, man skal kjenne tornene også! Er bare så glad for at venninna mi blir tatt så godt vare på der hun er nå.
 Ringte sykehuset i dag, hun er fortsatt veldig svak og sliten. Men pleieren holdt røret inntil øret hennes slik at jeg fikk sagt noen ord, og da hadde hun blunka mange ganger, så pleieren mente hun hørte meg. Man får ta vare på de små lyspunktene som fins.... God klem til dere alle  :love4:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Torill

Så flott Tjorven!!! Er sikker på at hun hørte deg :flower: Du skal se det går bra til slutt :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Turid

Tenkt så godt å kunne være til hjelp og støtte når det trengs! Jeg er takknemlig og glad for om jeg har kunnet \"være der\" litt for noen nå de trenger det. Det er forresten en flott egenskap å ha om man greier å gi uttrykk for at trenger ei \"skulder\". Da blir det jo så mye lettere å hjelpe også!
Det er etter regn at fuglene synger!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...