Logg inn med Facebook eller Google!

Der skulle vi ha vært.....

Started by Frynse, 13. Apr 20, 15:45:50

Previous topic - Next topic

Kritios

Quote from: marjana on 14. Apr 20, 20:17:56Jeg lurer på om man kan ombooke en reise med SAS tilbake i tid? Sett at man plutselig får lov til å reise nå i juni, så kan jeg da booke om reisen fra 06. september til for eksempel en dato i juni hvis man får lov til å reise da, vel å merke?
Ser ikke noen regler om dette noe sted. Noen som har funnet ut noe mer om dette?
Ja det vil jeg jo tro du kan.
Det er vel det samme for SAS når du reiser, bare det er ledige billetter.
Du kan jo forsøke, det skjer vel ingenting før du klikke "bekreft".
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

JanBe

16. Apr 20, 20:38:40 #13 Last Edit: 16. Apr 20, 20:47:55 by JanBe
Den første turen skulle jo vært nå i påsken, fra 29 mars til 12 april 2020, til/fra Athen og leiebil i hele perioden og tur opp til landsbyene nord for Ioannina og kost oss der. Avbestilling av leiebil gikk greit og vi hadde heller ikke betalt noe depositum der. Kansellering av flybilletter har trolig også gått greit. En uke etter at vi skulle ha reist, fikk epost om at billetter var avbestilt at vi lå i kø for refusjon av billetter. Har ennå ikke hørt noe, men det kommer nok og får vi ikke alt tilbake så har jo reiseforsikringen sagt at de dekker det SAS ikke dekker. Vi får vente å se. Bare hotell for siste natten var bestilt og betalt via Booking dodt com. Avbestillingen gikk greit, men det var en ikke refunderbar bestilling så der har vi ikke fått noen penger igjen. Får se om vi sender det inn til reiseforsikringsselskapet om ikke SAS refunderer alt og så får vi se hvordan det går.


Neste tur er jo en biltur ned igjennom Europa og til Hellas og videre ut til Antiparos for igjen og ha et besøk oppe i nord Epirus. Her er avgang fra Tananger fredag 12 juni og retur godt 4 uker etterpå. Den turen blir det neppe noe av og heldigvis har vi bare kjøpt tur/returbillett med ferga til Danmark, så vi får se hva som skjer når den blir kansellert.


Vi har vel ennå forhåpninger om en tur i slutten av oktober/begynnelsen av november, denne også trolig til langt nordvest på Hellas fastland eventuelt med avslutning på reiselivsmesse i Thessaloniki rundt midten av november, selv om realistisk så skal det vel mye til før den turen kan gjennomføres. Vet ikke om vi våger å reise/eller om det er rett av oss å reise til Hellas før en vaksine er på plass, i forhold til at vi kan bli syke i Hellas, eller nesten ennå verre at vi tar med oss smitten og smitter noen i Hellas. Så det mest fornuftige er å heller håpe på turer i 2021, men jeg er veldig usikker på om det kan bli noen påsketur da heller om ikke en vaksine er på plass før den tid.....

Frynse

...og sånn cirka akkurat nå hadde vi vært innkvartert på Milos...
Pokker også :-(

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...