Logg inn med Facebook eller Google!

Summer Dream II Agia Anna

Started by Greeka, 24. Oct 12, 19:22:48

Previous topic - Next topic

Greeka

Heisann,

jeg er ny bruker på dette forumet, men "gammel" grekofil..   ;)

Da har vi bestemt at det blir tur til Naxos og Agia Anna igjen til sommeren, 6 år siden forrige gang - det gledes! :) Denne gangen reiser vi to familier med tilsammen fem barn, og vi har derfor funnet et strandnære og tilsynelatende hyggelig hotell med pool - Summer Dream 2 i Agia Anna. Har som sagt bodd i Agia Anna ved et par anledninger før, men strever litt med å lokalisere hotellets beliggenhet eksakt..? De påberoper seg å ligge 30 m unna stranda, er det et stykke bort på stranda, i retning Agios Prokopios, eller? Tar ellers også gjerne imot erfaringer fra hotellet fra dere som har bodd der; synes det virker kjekt, så tror vel at vi skal trives godt der :)

Takknemlig for svar!

Mvh Greeka  :)

Anders

Må ærlig innrømme at jeg hadde litt problemer med å fatte plasseringen jeg også, utifra hjemmesiden deres. Virker som om det er et Summer Dream i Prokopios og et "II" i Anna? Og at de mikser litt fra hver? Håper det er noen som er bedre kjent på hotellfronten der som kan hjelpe deg. GT burde ha litt peiling?

Greece-Traveller

Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Mr.Mythos

Quote from: Greeka on 24. Oct 12, 19:22:48
Heisann,

jeg er ny bruker på dette forumet, men "gammel" grekofil..   ;)

Da har vi bestemt at det blir tur til Naxos og Agia Anna igjen til sommeren, 6 år siden forrige gang - det gledes! :) Denne gangen reiser vi to familier med tilsammen fem barn, og vi har derfor funnet et strandnære og tilsynelatende hyggelig hotell med pool - Summer Dream 2 i Agia Anna. Har som sagt bodd i Agia Anna ved et par anledninger før, men strever litt med å lokalisere hotellets beliggenhet eksakt..? De påberoper seg å ligge 30 m unna stranda, er det et stykke bort på stranda, i retning Agios Prokopios, eller? Tar ellers også gjerne imot erfaringer fra hotellet fra dere som har bodd der; synes det virker kjekt, så tror vel at vi skal trives godt der :)

Takknemlig for svar!

Mvh Greeka  :)


Hei.
Det finns 2 Summer Dreams. Summer Dream ligger i Agios Prokopios. Summer Dream du ref til ligger i Agia Anna...egentlig midt i mellom Agios P og Agia A hehe. Etter du har passert Agios Prokopios og kjører mot Agia Anna kommer du til Santana bar. Dette er den første baren på høyre side langs stranda som du får rett mot deg når du ser strandbarene. 10 m før Santana på motsatt side ligger et lite minimarked og en vei innover som leder mot Summer Dream II som er synlig fra vanlig kjørevei. Det er også en buss holdeplass ved dette minimarkedet. Du kan ikke ta feil nå ;)
Το όμορφο νησί μου, τη Νάξο

5ifamilien

Har selv bodd på SummerDream II  - 2 ganger, og booket rom for 2013 ;) Hotellet ligger inn til venstra helt i begynnelsen av der "hovedstranden" på AgiaAnna begynner, når du kommer fra Agios Prokopios - ved bussholderplassen/supermarkedet, og kun 1.min å gå til stranden - men må krysse veien. Og ligger ellers helt perfekt til  ;)

Thine

Hei, vi har ikke bodd på dette hotellet enda. Men, vi tre familier med barn som har bestilt leiligheter der neste sommer. Du kan lese litt mere om hotellet på Hellas.no sine sider:-). Ellers fikk jeg gode tilbakemeldinger på dette hotellet fra 5ifamilien:-).

Greeka

Hei,

og takk for gode tilbakemeldinger til dere alle :) Da har jeg et nokså klart bilde av beliggenheten til Summer Dream 2; virker både praktisk og hyggelig forøvrig.
5ifamilien: vi skal bo i leiligheter med eget soverom: er det nokså lik utforming på rommene, og likeledes uteplassene, eller er det noen spesielle som er å foretrekke..?

Vi gleder oss til å besøke Naxos igjen; ser frem til gjensyn med både Kafe Ostria og Gorgona restaurant i Agia Anna, hvor vi har hatt mange gode måltider og hyggelige opplevelser, og ellers litt farting rundt om på øya innimellom sol- og strandliv :)





Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...