Logg inn med Facebook eller Google!

Tur med Karoline

Started by Anders, 11. Jun 15, 09:21:50

Previous topic - Next topic

Anders

En nydelig morgen på Naxos. Igår skremte jeg vettet av henne i en buggy. Vi var over halve øyen.... og for oss som er glade i de greske øyer.... hennes dom så langt er at de fleste andre øyer (inkludert Karibian) kan gå og legge seg! Nå skal jeg pakke og flytte over til Deogenis.... håper alle der hjemme har det bra!

Solgry

Høres herlig ut, Anders!
Så det blir ikke Summertimes denne gangen, da? :D
Lodotter er englenes tøfler.....

Anders

Og her som jeg liksom hadde planer om å skrive så mye postivt... den siste uken av turen ble ganske kaotisk, smertefull og vanskelig på mange måter. Etter fire dager med selvpinining (du vet, macho-tryner går ikke til legen, de tar en paracet og sier at alt er bra), så ble jeg nærmest tvangsinnlagt på sykehuset på Naxos på onsdag og fikk tilbringe natten der. Legen ville beholde meg til over helgen... han mente jeg hadde den kraftigste lungebetennelsen siden Santorini eksploderte, og så lite oksygen i blodet at en fisk hadde druknet. Ikke rart jeg hadde problemer med "bevegelses-mønsteret" , for å si det på den måten. Legen min her bare ristet på hodet da han så CRP-tallene mandagen... de burde vært mye lavere etter fem dager på penicillin. Så nå håper jeg snart å kunne puste normalt igjen. Men gjett om jeg har lært dette med solhatt og vannflaske og mest mulig skygge....

Jeg vil bare si tusen takk til Karoline, Atle, Anne Grethe og alle andre gode hjelpere. Spesielt de to damer på havnepromenaden som beordret meg til sykehuset. Uten dere hadde jeg vel lagt der nede fortsatt.

filhellener

24. Jun 15, 12:21:52 #3 Last Edit: 24. Jun 15, 15:32:41 by filhellener
Quote from: Anders on 24. Jun 15, 11:39:19
Og her som jeg liksom hadde planer om å skrive så mye postivt... den siste uken av turen ble ganske kaotisk, smertefull og vanskelig på mange måter. Etter fire dager med selvpinining (du vet, macho-tryner går ikke til legen, de tar en paracet og sier at alt er bra), så ble jeg nærmest tvangsinnlagt på sykehuset på Naxos på onsdag og fikk tilbringe natten der. Legen ville beholde meg til over helgen... han mente jeg hadde den kraftigste lungebetennelsen siden Santorini eksploderte, og så lite oksygen i blodet at en fisk hadde druknet. Ikke rart jeg hadde problemer med "bevegelses-mønsteret" , for å si det på den måten. Legen min her bare ristet på hodet da han så CRP-tallene mandagen... de burde vært mye lavere etter fem dager på penicillin. Så nå håper jeg snart å kunne puste normalt igjen. Men gjett om jeg har lært dette med solhatt og vannflaske og mest mulig skygge....

Jeg vil bare si tusen takk til Karoline, Atle, Anne Grethe og alle andre gode hjelpere. Spesielt de to damer på havnepromenaden som beordret meg til sykehuset. Uten dere hadde jeg vel lagt der nede fortsatt.


Åhhh, så uheldig, så s y n d   :o

G o d t  du hadde "hjelpere"  :-- - håper du har lært litt, ikke er så "macho" om du bli syk igjen....
  Jeg ønsker deg RIKTIG  G O D BEDRING, Anders  :)
Kari

Kristian

Drikker du ikke? Vann???
Kristian/Planer er til for å utsettes

kaka

Jeg har lurt, de siste dagene, på om det var noe galt,Anders, - siden du pleier å gi lyd fra deg ganske jevnlig.
Veldig leit å lese at du har vært SÅ dårlig!
Håper virkelig du kommer deg snart igjen!
Har du kommet deg hjem til Norge nå? (kan  virke slik)
KariK

Fia

Nei, dette var da bedrøvelig, Anders! Jeg har, som kaka, tenkt at det har vært uvanlig tyst på deg, både her og på fb, og lurt litt. Ønsker deg riktig god og snarlig bedring!  :kd66:
Den som er lei av å reise er lei av livet...

dagstaalesen@hotmail.com

Dette var ikke bra Anders, håper alt er ok nå.
Ønsker deg en riktig god bedring.
Dag.

Solgry

Uff og uff og uff, Anders! God bedring!!!! :teary:
Lodotter er englenes tøfler.....

kari

God bedring herfra også. Aldri artig å bli syk,- og spesielt ikke i utlandet. Da er det best å være hjemme....selv om Naxos er veldig nært hjemme for din del.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Riitta

Jag började också fundera lite på varför det var så tyst från dig  :-\ Ledsamt och läsa att du har varit så sjuk! Hoppas att du börjar känna dig bättre nu <3

Riitta

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...