Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Frost

God tur Marjana! :)
Er ikke så veldig lenge til vi reiser, faktisk mindre enn 2 uker. Så det begynner å krible nå. Nå begynner pakkeplanleggingen. Har vi alt som trengs, og må vi kjøpe inn noe? Vi gleder oss!

Tzasiki

God tur til Syros Marjana, heldig er du!!! :)

Tjorven

Quote from: Frost on 17. Jul 12, 23:28:13
God tur Marjana! :)
Er ikke så veldig lenge til vi reiser, faktisk mindre enn 2 uker. Så det begynner å krible nå. Nå begynner pakkeplanleggingen. Har vi alt som trengs, og må vi kjøpe inn noe? Vi gleder oss!



Det kribler vel bare mer og mer nå, Frost, bare noen dager igjen  ;)
Kan snart begynne å telle uker vi også nå, akkurat 1 mnd idag til Kyklade-turneen vår  8) 8) Skal bli deilig med Hellassommer igjen etter regn"sommeren" her  :(
There are no strangers, only friends we haven't met.

Frost

Ja gjett om!  8) Her er det full pakking. Det er egentlig utrolig hvor mye man må ha med for bare 14 dager. Men nå tror jeg det meste er i boks. :)

Tjorven

Har visst ikke fått med meg hvor dere drar, men ønsker dere god tur og herlige 14 dager ialle fall  ;D 8) ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Frost


Tjorven

Da treffer dere nok flere forumister der nede. Er visst mange som skal dit etter som jeg forstår  ;) 
There are no strangers, only friends we haven't met.

Frost

Det kan jo hende.  8)  Jeg har ikke fått med meg om noen reiser nå. Har sett at flere skal reise seinere.

Tjorven

Quote from: bluesky on 10. Aug 12, 00:06:45
Jippi!  Bare noen få dager igjen til årets tredje  Kalymnos tur. Home sweet home!! Har  kjøpt enveisbillett....  8) Så jeg blir en stund. Hjem før jul engang....  ;) .Ikke før november ihvertfall... Deilig :sol: og varme  :)  Jeg gleder meg veldig til å treffe venner og bekjente igjen.  ^-^ 
:vinke:



Jøss, SÅ lenge! Så heldig du er  ;D God tur og nyt den laaaaaange sommeren, blusky  8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Quote from: bluesky on 10. Aug 12, 08:24:57
Takk, takk.
Ja, nå skal det bli deilig å få pleiet en revmatisk kropp med varme , sol og et godt klima.( Min eneste medisin).Og ikke minst litt aktivitet. :) Så nå skal jeg nyte tilværelsen før vinteren kommer som et smell........heldig på en måte som har anledning til å gjøre dette......

Da TRENGER du det virkelig også! Sol og varme er nok den beste medisinen mot revmatisme, så dette gjør nok godt for både kropp og sjel  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

10. Aug 12, 14:21:31 #3406 Last Edit: 10. Aug 12, 14:23:06 by karri
 :sol: Sol og varme hjelper mot mye det  ;)
God tur til alle som skal til Hellas, og andre steder i denne store vide verden!
Bluesky, håper du får et flott opphold, uten for mye smerte! Og til Tjorven og alle andre, (men av en eller annen grunn retter jeg dette mest mot Tjorven  ;) ) måtte turen deres bli problemfri, uten sykdom og andre negative hendelser!
Selv sæler jeg på "blåbæret" mitt (en 12 år gammel blå polo) og tar helgen på en hytte i SVERIG8)
GOD HELG ALLE FORUMIST VENNER!
KARRI

Tjorven

10. Aug 12, 15:50:51 #3407 Last Edit: 10. Aug 12, 15:52:52 by Tjorven
Takk Blusky, og takk for gode ferieønsker fra deg Karri  :-* (Skjønner jo hvorfor du retta den spesielt til meg  ;) ) så jeg krysser fingre og tær...
KOS DEG på hyttehelg i Sverige, håper du får litt god-vær samtidig  :)


Jeg trodde jeg var ferdig med fartinga her hjemme før neste ferie, men nå blir det en snartur til mamma i Stavanger 17.-20. Bestemte meg ganske kjapt her forleden, da jeg fikk høre at hun ikke er så god for tida (hun har Alzheimer dessverre  :'( )  Det er ikke alltid like lett å bo så langt unna, men sånn er det nå. Blir iallfall godt for meg å se henne før jeg igjen reiser på 1 måneds ferie, og hun  ble veldig glad for at jeg kommer  :)  Kjekt å kunne "overraske" henne på den måten. Så får det heller bli litt hektisk de siste dagene før jeg drar til Hellas, noe som egentlig bare er like greit når reisefeberen herjer som verst  :P
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....