Logg inn med Facebook eller Google!

Norwegian og Apollo - billetter 2009

Started by polyanna, 05. Oct 08, 21:44:14

Previous topic - Next topic

polyanna

.. og muligens flere selskaper har lagt ut billetter til Hellas for sommeren 2009. Vet ikke om alle destinasjonene er klare. Prisene er i hvert fall atskillig høyere enn før, og annet var vel ikke å vente.

Anne

Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Marit

Fantastisk at Norwegian er så tidlig ute med neste sommers program. For årets sommer var de veldig sent ute, tror ikke de la ut mye før etter årsskiftet faktisk. Den gode nyheten (for meg og andre Kos-fan) er at de fortsatt har Kos på programmet, og neste år har de 3 avganger i uken - noe som må bety at dette er en populær rute. Bare så synd at de ikke har utvidet sesongen, men bare har den i skoleferien (og da er det uaktuelt for meg å reise). En mulighet for meg er å reise med siste avgang til Kos, men får se hva prisene blir på flyprisene til charterselskapene først (og Ving legger ut for bl.a. Kos 22. oktober).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Ole

Og i år har Apollo reiser også til Samos fra Ålesund. Dermed begynner det å bli \"litt\" å velge i også for oss i Jugendbyen. I tillegg til Samos har Apollo Kreta og Santorini.

marjana

Quote from: \"Marit\"Fantastisk at Norwegian er så tidlig ute med neste sommers program. For årets sommer var de veldig sent ute, tror ikke de la ut mye før etter årsskiftet faktisk. Den gode nyheten (for meg og andre Kos-fan) er at de fortsatt har Kos på programmet, og neste år har de 3 avganger i uken - noe som må bety at dette er en populær rute. Bare så synd at de ikke har utvidet sesongen, men bare har den i skoleferien (og da er det uaktuelt for meg å reise). En mulighet for meg er å reise med siste avgang til Kos, men får se hva prisene blir på flyprisene til charterselskapene først (og Ving legger ut for bl.a. Kos 22. oktober).

Er det ikke litt i tidligste laget for å se hvor lang flysesong det blir, og hva det vil koste etterhvert for neste sommer?
Jeg reiser alltid via Aten, og per i dag har Norwegian kun retur i slutten av august for 2009. De har retur i år i slutten av oktober.
For min del vil jeg følge med på prisene og eventuelt utvidelse av sesongen før jeg kjøper billetter. Det er ikke spesielt billig nå heller.
Glika i zoi

Tjorven

Har også sjekka ut Norwegian, og foreløpig har de bare retur i slutten av august. Dyre returbilletter også. Men jeg reiste da med Norwegian i år, og kom hjem 11/9, så de kan da ikke ha lagt ut for hele sesongen ennå, eller? Husker det var salg på sommerbilletter i januar i år, og håper på det samme kommende januar også ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...