Logg inn med Facebook eller Google!

Båt fra Athen

Started by Livsnyteren, 30. Sep 07, 13:24:18

Previous topic - Next topic

Livsnyteren

Jeg har tenkt meg ned til Skiathos til sommeren.Er det noen av dere som har tatt båt fra Pireus til Skiathos og eventuellt hvor lang tid det tar?

Svein~B

Det går ingen båter fra Pireus til Skiathos. Du må ta buss fra Athen til Agios Konstantinos. Det tar drøyt to timer. Så er det ferje fra Agios Konstantinos til Skiathos. Det tar også omtrent to timer.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

bengalow

Det vettigaste alternativet är naturligtvis flyg, antingen direkt till Skiathos från Oslo, eller inrikes Aten-Skiathos.
Jag är nästan säker på att det flygs direkt till Skiathos från Oslo. Chansa på det!!
Det går också båtar från Volos till ön, men då är det flers timmar med buss dit upp.
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Livsnyteren

Takk for svaret Svein.Det er jo ikke så lang tid med båt det da og bussreisen var ikke avskrekkende den eller zqr2333222222 Det er kanskje ikke så fæle priser med fly fra Athen til Skiathos eller?I og med at hele familien skal dra så dra så må jeg prøve å spare penger der jeg kan zxzaaaaaaaaaa

Livsnyteren

Quote from: \"bengalow\"Det vettigaste alternativet är naturligtvis flyg, antingen direkt till Skiathos från Oslo, eller inrikes Aten-Skiathos.
Jag är nästan säker på att det flygs direkt till Skiathos från Oslo. Chansa på det!!
Det går också båtar från Volos till ön, men då är det flers timmar med buss dit upp.

Det går bare charter fra Oslo tror jeg.Jeg kan få tak i biletter til 7180 for hele familien til Athen og det syns jeg var billig.Men jeg har ikke sjekka prisene med fly fra Athen til Skiathos ennå da zqr2333222222

Svein~B

Quote from: \"bengalow\"Det vettigaste alternativet är naturligtvis flyg, antingen direkt till Skiathos från Oslo, eller inrikes Aten-Skiathos.
Jag är nästan säker på att det flygs direkt till Skiathos från Oslo. Chansa på det!!
Det går också båtar från Volos till ön, men då är det flers timmar med buss dit upp.

Fordelen med Volos er at dit går det tog, hvis man foretrekker det. Ellers er jeg enig i at det enkleste sannsynligvis er å fly direkte.

Jeg vet ikke hvor mange dere er og når dere har tenkt å reise, men fly kan være svært rimelig hvis dere bestiller tidlig og er litt fleksible med hensyn til tidspunkt. Jeg gjorde et søk på 13. juli Athen-Skiathos, to voksne og tre barn. Det kom på 2325 kroner for hele gjengen. Du kan søke etter og bestille flybilletter innenriks i Hellas på wideroe.no
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Livsnyteren

Quote from: \"Svein~B\"
Quote from: \"bengalow\"Det vettigaste alternativet är naturligtvis flyg, antingen direkt till Skiathos från Oslo, eller inrikes Aten-Skiathos.
Jag är nästan säker på att det flygs direkt till Skiathos från Oslo. Chansa på det!!
Det går också båtar från Volos till ön, men då är det flers timmar med buss dit upp.

Fordelen med Volos er at dit går det tog, hvis man foretrekker det. Ellers er jeg enig i at det enkleste sannsynligvis er å fly direkte.

Jeg vet ikke hvor mange dere er og når dere har tenkt å reise, men fly kan være svært rimelig hvis dere bestiller tidlig og er litt fleksible med hensyn til tidspunkt. Jeg gjorde et søk på 13. juli Athen-Skiathos, to voksne og tre barn. Det kom på 2325 kroner for hele gjengen. Du kan søke etter og bestille flybilletter innenriks i Hellas på wideroe.no


Vi er to voksne og 3 barn og vil dra tidlig i juni.Men med den prisen du nevner nå er det jo ikke tvil om hva jeg gjør.Tusen takk sveinB og bengalow.Dere har hjelpt meg masse zqr2333222222

Svein~B

Quote from: \"Livsnyteren\"
Quote from: \"Svein~B\"
Quote from: \"bengalow\"Det vettigaste alternativet är naturligtvis flyg, antingen direkt till Skiathos från Oslo, eller inrikes Aten-Skiathos.
Jag är nästan säker på att det flygs direkt till Skiathos från Oslo. Chansa på det!!
Det går också båtar från Volos till ön, men då är det flers timmar med buss dit upp.

Fordelen med Volos er at dit går det tog, hvis man foretrekker det. Ellers er jeg enig i at det enkleste sannsynligvis er å fly direkte.

Jeg vet ikke hvor mange dere er og når dere har tenkt å reise, men fly kan være svært rimelig hvis dere bestiller tidlig og er litt fleksible med hensyn til tidspunkt. Jeg gjorde et søk på 13. juli Athen-Skiathos, to voksne og tre barn. Det kom på 2325 kroner for hele gjengen. Du kan søke etter og bestille flybilletter innenriks i Hellas på wideroe.no


Vi er to voksne og 3 barn og vil dra tidlig i juni.Men med den prisen du nevner nå er det jo ikke tvil om hva jeg gjør.Tusen takk sveinB og bengalow.Dere har hjelpt meg masse zqr2333222222

Bare hyggelig. Lykke til med videre planlegging.  :-)
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Svein~B

Quote from: \"Livsnyteren\"
Quote from: \"Svein~B\"
Quote from: \"bengalow\"Det vettigaste alternativet är naturligtvis flyg, antingen direkt till Skiathos från Oslo, eller inrikes Aten-Skiathos.
Jag är nästan säker på att det flygs direkt till Skiathos från Oslo. Chansa på det!!
Det går också båtar från Volos till ön, men då är det flers timmar med buss dit upp.

Fordelen med Volos er at dit går det tog, hvis man foretrekker det. Ellers er jeg enig i at det enkleste sannsynligvis er å fly direkte.

Jeg vet ikke hvor mange dere er og når dere har tenkt å reise, men fly kan være svært rimelig hvis dere bestiller tidlig og er litt fleksible med hensyn til tidspunkt. Jeg gjorde et søk på 13. juli Athen-Skiathos, to voksne og tre barn. Det kom på 2325 kroner for hele gjengen. Du kan søke etter og bestille flybilletter innenriks i Hellas på wideroe.no


Vi er to voksne og 3 barn og vil dra tidlig i juni.Men med den prisen du nevner nå er det jo ikke tvil om hva jeg gjør.Tusen takk sveinB og bengalow.Dere har hjelpt meg masse zqr2333222222

Får bare påpeke at den prisen var for én vei. Håper du ikke trodde det var tur/retur.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Livsnyteren

Tok et søk og kom ned i 840 kr for hele gjengen zqr2333222222

Tjorven

Både Olympos og Aegean Airlines har innenlandsflygninger fra Aten, men vet ikke om begge flyr til Skiathos.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Olympic mener jeg. Huff som jeg tuller idag...
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...