Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

Tjorven

Quote from: marjana on 12. Nov 14, 00:47:38
Hvis det heller mot et treff på Antiparos, så MÅ jo festmiddagen bli på Pavlos Place! Han er jo "Zorba the Greek", og gir den rette energien og stemningen! Det var artig å treffe han, og der er det også rom.


Absolutt enig, og det er nesten en selvfølgelighet, Marjana  ;D  Pavlos himself er jo en opplevelse i seg selv! Og jeg vet at den mannen kan arrangere store selskaper, av egen erfaring  ;D Sikkert ikke noe problem å få sønnen Benos m.fl til å underholde med herlig, levende gresk musikk heller  :-*

Quote from: Anders on 12. Nov 14, 19:13:42
Da satser vi på et dobbeltsidig treff til sommeren :-) Tidlig juni på Anti, midt i september på Naxos. Så har vi litt tid på å komme oss fra det første til det andre :-)


Det var kjempelurt, Anders  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

:-) Jeg mente "komme oss" rent sånn bevegelsesmessig og geografisk, altså... fra Anti til Naxos :-) Vi trenger ikke dra hjem i mellomtiden :-) :-) :-)

Kristian

Med andre ord dobbelt treff HHa
Kristian/Planer er til for å utsettes

Solgry

Det er ikke helt umulig at vi er "i nærheten" av Naxos i september, og blir gjerne med på et forumtreff, igjen! :juble:
Lodotter er englenes tøfler.....

marjana

Quote from: Anders on 12. Nov 14, 19:13:42
Da satser vi på et dobbeltsidig treff til sommeren :-) Tidlig juni på Anti, midt i september på Naxos. Så har vi litt tid på å komme oss fra det første til det andre :-)


Vi kan jo alle alltids møtes litt på kryss og tvers i det greske øyhavet, men et forumtreff ser jeg for meg er mer enn 10 forumister, og at det blir litt opplegg og organisering rundt den/de dagene. Ett treff i juni på Antiparos og ett på Naxos i september, hvorfor ikke?
Glika i zoi

Anders

Det er jo en besnærende tanke... forumtreff på Naxos annethvert år :-) Tror nok det skal være mulig å hoste opp såpass med aktiviteter og "arrangementer" at vi kan holde det gående noen år :-)  Og reaksjoner og tilbakemeldinger etter fjorårets happening var jo positive? Forum Travel våkner igjen! :-)

Tjorven

Quote from: Anders on 13. Nov 14, 18:16:34
Det er jo en besnærende tanke... forumtreff på Naxos annethvert år :-)


Det er jo veldig greit for dere Naxosfarere, som likevel (eller "alltid") reiser dit  ;)  Men for oss som reiser litt rundt omkring, er det ikke alltid like lett å legge om reiseruta for "stikke innom" Naxos. Det gikk heldigvis greit for Sisi og meg, og flere andre som likevel var i området, for ingen av oss hadde lyst å gå glipp av denne store happeningen  ;D Og det skal mye til for å slå den bussturopplevelsen med Yannis som guide  ::)  Men - for de av oss som ikke er så direkte Naxosfrelst - og for variasjonens del, hadde det jo vært artig å møttes på ei anna øy også?

Nå har tidligere forslag om Antiparos kommet opp igjen, noe jeg syns hadde vært helt topp i juni. Det vil nok bli uten de store opplevelsene utenom selve middagen, men DEN tviler jeg ikke på blir trivelig og underholdende hos Pavlos  ;D Så kan man jo treffes et sted for lunsj dagen derpå, og rusle litt rundt i byen, eller ta seg en dukkert på en av strendene. Eller besøke grotta, for de som vil det. For man må beregne iallfall 1 overnatting. Så er det lettvint å komme seg over til Paros og videre, da Pountaferja går regelmessig hele dagen.

Mange drar jo til Dodekanes og deromkring, og det hadde vært spennende med et treff på en av de øyene også. Eller?
Nå slenger jeg bare ut endel tanker her, men vi kan kanskje opprette en Forumtreff-2015-tråd for å lodde stemninga, og finne ut hvor folk har tenkt seg, når og hvor man kunne tenke seg å treffes osv osv.

There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Derfor jeg sier "annethvert år" :-) Klart man må få til noe et annet sted! Så da starter vi tråden Forumtreff 2015... og lodder stemning og respons. Uansett ser det ut til (for min del) at Naxos er "bundet" i september...

Anders

Skal tråden legges under "Forumtreff"? Det er jo under baren, så da må man være medlem og pålogget for og lese? Like godt, kanskje?

marjana

Quote from: Anders on 13. Nov 14, 19:25:22
Skal tråden legges under "Forumtreff"? Det er jo under baren, så da må man være medlem og pålogget for og lese? Like godt, kanskje?


Ja, under forumtreff.

Jeg kommer sikkert aldri til å dra til for eksempel Kreta eller ta et fly til Kos for et forumtreff. Jeg kommer over fra Syros for noen dager, og så tilbake igjen.
Glika i zoi


Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...