Logg inn med Facebook eller Google!

Hellasforum, - og Hellasforum

Started by kaka, 09. May 12, 18:50:15

Previous topic - Next topic

Diddi

Quote from: Riitta on 09. May 12, 20:59:57
Har inte haft så mycket och bidra med sista tiden :-\ Hoppas att jag har mycket och berätta om efter resan till Chios och Samos snart :)

Riitta


Det ser jeg fram til  :D Øyer som står HØYT på vår liste   ;)
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Anders

Quote from: Tjorven on 09. May 12, 21:34:21
Quote from: kaka on 09. May 12, 18:50:15
Jeg lot meg lokke inn på Facebook i en kritisk (nede-)tid for oss som "går på Hellasforum".

Jeg har etterhvert vennet meg til FB, - men blir aldri glad i det, slik jeg er i Hellasforum her inne.

Aktiviteten på Hellasforum / FB har etterhvert tatt seg voldsomt opp.

Det stilles spørsmål om hvor vi skal, og svarene renner inn.
Det strømmer på med fine bilder,-
og , i det hele tatt.

Jeg tenker oftere og oftere:
Hvorfor kan dere ikke ta dette inne på selve Hellasforum :hjerte: , - hjemme, - i stua, liksom.
Det er jo så veldig mye triveliger her inne!!
og bildene er mye artigere å se her inne.

Jeg begynner å bli alvorlig bekymret for at FB nå skal overta som den mest aktive arenaen.
Det synes jeg ville være fryktelig trist.

Dette var mitt lille hjertesukk, - og jeg er fullt klar over at det ikke er første gang temaet nevnes.
Men, i dag ble det "for sterkt", med masse flotte bilder jeg gjerne ville nytt i tråder her inne, - i " i gromstua"




Jeg er så hjertens enig i det du skriver, kaka, og deler bekymringen over at Hellasforum på FB skal "overkjøre" SELVESTE Hellasforum. Har man et slik flott forum som dette, syns jeg det er synd, unødvendig og "ødeleggende" ifh til det opprinnelige, som er HER. Hvorfor kan ikke alle Hellas-etusiaster samles på ett sted, så alle kan få dele og glede av de erfaringene, bildene og infoen vi sitter inne med???
Jeg er ikke på FB selv, og har heller ingen intensjoner om å være der. (Ble "lurt" til å opprette en konto engang etter massivt press, men har kun vært innpå et par ganger)
Jeg syns Inge sitt forslag var veldig bra. Siden FB blir brukt av så mange, er det et ideelt sted for Ole å markedsføre Hellasforum der, og på den måten få FB'erne derfra over hit.
Jeg har tidvis følt meg som en ensom ulv når jeg tidligere har luftet slike tanker, så takk til kaka for at du tar opp dette igjen. Det virker som om bekymringa mi over at HF's avdeling på FB er i ferd med å få overtaket, så la oss heller samles her, på ett sted  :)


Sorry Tjorvis... "kose-stuen" finnes ikke... uten Hellasforum på FB blir det "egentlige" hellasforum et sted jeg ikke kan lokke folk til...

Anders

Ikke misforstå meg nå.... jeg "liker" ikke Facebook så veldig jeg heller... men jeg leser BT om onsdagene selv om nitten av tjue kilo er reklame.
Og så er det for meg en veldig grei måte å holde meg oppdatert på hva som kan møte meg på jobben imorgen... NRK pleier ikke snakke så mye om hva som skjer i Øygarden. Det blir omtrent det samme med Hellasforum på Facebook... "one-liners" og ett og ett bilde uten for mye bakgrunn... den egentlige informasjonen ligger jo på det "egentlige" forumet?

kaka

- og, om noen skulle tro jeg mente det skal være "begrenset åpningstid" på FB, var ikke det mitt poeng.
men, jeg skulle ønske at, feks, de fine bildene fra Monemvasia (også) kom i en tråd her inne, så jeg kunne nyte de bedre enn jeg synes jeg kan på FB.
KariK

karri

Vet ikke helt om dette passer inn her, men jeg legger det nå inn her jeg  ;)
Det gjelder trekanten med !-tegnet øverst til høyre i skjermbildet. Etter at den ble flyttet opp på linjen til dato og klokkeslett, så får jeg den ikke lenger opp  :(
Når jeg holder museknappen over tegnet, så forsvinner firkanten ut av skjermen!  :-\ :( >:( :-: :bang:
Er det for mye forlangt å spørre om å få dette tegnet plassert på linjen under dato og klokkeslett igjen??
Er det bare jeg som har dette problemet??
Kanskje det er en innstilling eller noe jeg kan gjøre??  :-\ ??? :-\
KARRI

Ole

Hvilken nettleser bruker du?

karri

Quote from: Ole on 03. Aug 12, 17:40:42
Hvilken nettleser bruker du?


Der mista du meg  :o Hvor ser jeg sånt da ??
KARRI

Ole

Hvilket program bruker du for å se på internett? Internet Explorer, Firefox, Chrome...?

Grunnen til at siden var nede tidligere i dag var varslingssystemet øverst til høyre (under datoen). Fargene er litte rare nå, men det skal jeg fikse.

karri

Quote from: Ole on 03. Aug 12, 18:18:01
Hvilket program bruker du for å se på internett? Internet Explorer, Firefox, Chrome...?

Grunnen til at siden var nede tidligere i dag var varslingssystemet øverst til høyre (under datoen). Fargene er litte rare nå, men det skal jeg fikse.



Ahh...  :-[  jeg bruker Windows Internet Explorer. (Fikk små abstinenser når jeg ikke kom inn før i dag)
KARRI

Ole

Hos meg vises den under datoen i Internet Explorer. Merkelig....

karri

Quote from: Ole on 03. Aug 12, 18:27:16
Hos meg vises den under datoen i Internet Explorer. Merkelig....


Ja, det var rart!!!! Det er en stund siden trekanten spratt opp etter datoen.... Hmmm!!! Men, da har jeg fått trykka i kanten, i dag funker ikke det. Ser bare venstre ytterkant av avateren...
KARRI

Ole

Gå på "Verktøy" i Internett Explorer, trykk så på "Kompatibilitetsvisning". Funker det?

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...