Logg inn med Facebook eller Google!

Medlemmer av forumet på Samos

Started by IngeS, 18. Jun 11, 19:41:08

Previous topic - Next topic

filhellener

Hei Inge  :) - jeg så etter deg da jeg vandret rundt i Pythagorion for et par uker siden, men .. jeg så ingen som lignet "Inge på avataren" her.
- jeg bestilte turen den ene dagen og reiste neste  morgen, forumet var jo nede og jeg er ikke medlem på facebook, så jeg fikk ikke hverken søkt  info her, eller "meldt min ankomst"!
Men ei flott uke hadde jeg likevel, reiste uspes alene og "havnet" i Mesokampos  :) - likte meg veldig godt :) - total relax...nesten  ;) - var inne i Pythagorion 2 ettermiddager/kvelder og var med på en "øy tur"  :)
Kari

IngeS

Quote from: filhellener on 05. Sep 11, 13:37:26
Hei Inge  :) - jeg så etter deg da jeg vandret rundt i Pythagorion for et par uker siden, men .. jeg så ingen som lignet "Inge på avataren" her.
- jeg bestilte turen den ene dagen og reiste neste  morgen, forumet var jo nede og jeg er ikke medlem på facebook, så jeg fikk ikke hverken søkt  info her, eller "meldt min ankomst"!
Men ei flott uke hadde jeg likevel, reiste uspes alene og "havnet" i Mesokampos  :) - likte meg veldig godt :) - total relax...nesten  ;) - var inne i Pythagorion 2 ettermiddager/kvelder og var med på en "øy tur"  :)


Er bare nede ved havnen et par tre timer hver formiddag når jeg ikke har andre oppgaver. To kvelder i uka er jeg også "på byn". Du kunne spurt etter meg hvor som helst og du ville fått svar. På baren Iliad ville du også fått mitt visittkort med mobilnummer
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

filhellener

Quote from: IngeS on 05. Sep 11, 15:41:09
Quote from: filhellener on 05. Sep 11, 13:37:26
Hei Inge  :) - jeg så etter deg da jeg vandret rundt i Pythagorion for et par uker siden, men .. jeg så ingen som lignet "Inge på avataren" her.
- jeg bestilte turen den ene dagen og reiste neste  morgen, forumet var jo nede og jeg er ikke medlem på facebook, så jeg fikk ikke hverken søkt  info her, eller "meldt min ankomst"!
Men ei flott uke hadde jeg likevel, reiste uspes alene og "havnet" i Mesokampos  :) - likte meg veldig godt :) - total relax...nesten  ;) - var inne i Pythagorion 2 ettermiddager/kvelder og var med på en "øy tur"  :)


Er bare nede ved havnen et par tre timer hver formiddag når jeg ikke har andre oppgaver. To kvelder i uka er jeg også "på byn". Du kunne spurt etter meg hvor som helst og du ville fått svar. På baren Iliad ville du også fått mitt visittkort med mobilnummer


Det var en torsdag og søndagkveld jeg var inne i Pythagorion  :)
Men det er nok ikke helt meg ( for en uke enslig kvinne 60+  ) å gå inn på barer for å "etterlyse" menn  :-[
- men at du er godt kjent bl a alle  i byen er jeg sikker på  :)
Kari

IngeS



Det var en torsdag og søndagkveld jeg var inne i Pythagorion  :)
Men det er nok ikke helt meg ( for en uke enslig kvinne 60+  ) å gå inn på barer for å "etterlyse" menn  :-[
/quote] Ikke noe problem det når det er meg du spør etter. Alle skjønner at du kanskje er ute etter ett av mine tilbud til turister
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

120 dager siden denne tråden ble brukt, da er det på tide å gjøre noe med det. Fordi i dag har jeg kjørt en rundtur på Samos med et hyggelig forummedlem. Selvsagt må jeg vise øya frem til forummedlemmer som er her for første gang.

Eijukka gjester Samos siden tirsdag. Hun og et finsk par hun var blitt kjent med på turen fikk oppleve øyas frodighet i lettskyet vær.







Det ble også et besøk inne i klosteret Timos Stavros og paleontologisk museum i Mitilinii.



I Pnaka spiste vi god lunsj og Eijukka fotograferte inn i en liten kirke med mitt kamera. Eneste lille skuffelse var at flamingoene hadde reist så de fikk de ikke se denne gang.








Eija (Eijukka), Keijo og Raili
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Tjorven

Koselig at sesongen er igang for din del også, Inge, med treff av forumister og rundtur på Samos  :) 
There are no strangers, only friends we haven't met.

Riitta

Fint att du har visat Eijukka runt på ön :) Synd att hon hinner och lämna ön innan vi kommer precis om en vecka :-\ :)
Hälsa henne om ni ses mera :)

Riitta

Tommy

Ja ja, di rike de har det gött ja, kan jag se  ;) säjer jag med viss avund. Håll ångan oppe Inge  8)

\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Diddi

Du er en riktig kjernekar,du Inge  :D Tenk å komme til Samos å bli guidet rundt av en som kjenner øya så godt!!
Ren luksus ;D ;D
Foreslo faktisk Samos for en arbeidskollega i dag som lurte litt på en gresk øy med internasjonal flyplass,med sandstrender som passer for to små jenter ;D Samos er vel ei slik øy,ikke sant?
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

eijukka

16. May 12, 19:56:01 #33 Last Edit: 16. May 12, 20:15:21 by eijukka
TAKK SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MEGET Inge! Vi hade en fin fart tillsammans (jag måste nog ropa og bromsa emellan bredvid föraren ;) men han blev ikke alls nervös)! Fast jag är ganska trött efter gårdagens hemresa, har jag i dag sett många gånger på mina bilder (inte så fina som dina, men jag är mycket nöjd med dem i alla fall). Det tar lite tid innan jag hinner ordna dem, ty vi ska fara i morgon till VÅR ö för fyra dagar. Siga siga :).
Hälsa Riitta hjärtligt, kanske vi ses nån dag där också samtidigt.
Ha trevliga dagar tillsammans!
Me agapi
Eija

PS. Jag var och sjöng med Jannis på min sista kväll To traino... og S´agapo og jag var lykkelig!!!



IngeS

Takk for hyggelig besøk Eija
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

I går kveld kom Riitta og hennes mann Lef til Pythagorion etter noen dagers opphold på Chios. Nå er de ute på "gjøre seg kjent runde" i byen. Riitta var på Samos to ganger for endel år siden, men bodde da i Kokkari.

I kveld får de servert Kakavia i min ringe bolig.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...