Logg inn med Facebook eller Google!

Evia

Started by Kalimera, 02. Jun 10, 14:16:05

Previous topic - Next topic

Kalimera

Da har EVIA kommet på plass. Takk Ole!

Jeg skulle gjerne høre om noen har vært på Evia, steder som er verd å besøke og hva å se.

Det er så lite her på forumet om denne nest største øya i Hellas. Mange Athenere sverger til akkurat Evia.

Almirapotamos

Eg tilbringte 1 veke i Chalkida mai 2010.. På jakt etter eit anna inntrykk av Hellas, enn det ein kanskje får i dei populære turistmagnetane.
Eg var der i eit spesiellt ærend,ein slags studietur knytta til mitt yrke. Såmesteparten av tida vart knytta til dette.Men eg fekk meg nokre småturar som var fine!
Eg har vore svært nyskgjerrig påkorleis det Greske samfunnet utartar seg på ulike stader. Om det er ulike premissar på ulike stader.
Eg har vore på leit etter levande samfunn,og å treffe på menneske som kunne gjere meg litt meir opplyst om det Greske samfunnet.
Derfor har eg tenkt at ein må unngå dei store turiststadene,nettopp fordi mi erfaring med desse,er at menneskane der som lever av turismen,er ofte slitne av å by på seg sjølv.Forståeleg nok.
Så, Chalkida er ikkje turistfri,heller. Men som du seier,byen er vertskap for mange Grekarar,som enten har feriehus her,eller leiger hotellrom.
Byen har absolutt ein sjarm,og her er nok av fasilitetar! Og her finnast strandhotell innan nokre mils rekkevidde,så det er mogeleg for barnefamiliar å besøke byen også.
Eg sit att med ei kjensle av at den Greske landsbygda er sterkt avfolka, som ellers i mange Europeiske land. Men dei fleste plassar ser ut til å bære preg av godt vedlikehald.Mange Grekarar har fortsatt sterke band til bygdene der dei vaks opp, eller der familien kjem frå. Og man har sine feriehus der.
Eg kan desverre ikkje fortelle så mykje om kva som finnast av sjåverdighete og attraksjonar i området. Men eg veit at det finnast flust av både vakre strender og fortidsminner der,som mange andre stader. Eg tok bussen frå Chalkida og sørover til ei lita bygd som heiter Almirapotamos.Bussbytte og ein times opphald i Aliveri. Liten tettstad med masse sjarm.Bilete på nettet frå Alveri viser bla stygg industri.Men mitt inntrykk av gatene der,var trivelege!
Fantastisk natur på heile sørlege Evia! Og endeleg fekk eg sjå to av mine etterlengta ønske; gamal dame på esel,og gjetar med saueflokk!!!

Trur ikkje Evia er så spesiellt i forhold til andre stader i Hellas. Veldig magisk er vel ikkje verken byar eller land i Hellas.Men lune,atmosfæriske stader, der du kan møte på veldig vennlege og varme menneske! Det er grunnen for at eg ønsker meg tilbake til Hellas endå ein gong.
Og eg kan anbefale Evia, fordi ein her kan få alt, både byfasilitetar og ein smak av natur og landsbygda,i den stand den framstår i eit Europeisk land i 2011..

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...