Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Pjokken

Quote from: \"Katta\"
QuoteNedtellingen er jo en viktig del av opplevelsen det !
Ja, ikke sant. Man krysser av, og kjenner at forventningene kribler i magen. Er du begynt å pakke Pjokken?

Nei ingen pakking enda nei.. blir mest klargjøring av foto og datautstyr,
som skal være med nedover.... men like før pakking nå :)

Katta

QuoteFår vi til et mini forumtreff da ?

Det må vi vel få til, men jeg drar med meg min bedre halvdel....

Pjokken

Quote from: \"Katta\"
QuoteFår vi til et mini forumtreff da ?

Det må vi vel få til, men jeg drar med meg min bedre halvdel....

Nei da blir det ikke aktuelt  zxzeeeeefff

Hadde jo vært kjempekoselig det, avva kommer vel også ned dagen
før Livsnyteren reiser, om jeg husker riktig.
Hun er ikke så aktiv på forumet, men var på Zorbas på treffet.

Katta

QuoteDet syns jeg vi må få til.Jeg er ganske sikker på katta finner oss der nede

Jeg får vel mjaue litt når jeg ser dere. Får advare samboern min - så han ikke tror at jeg er blitt gal. Spørs om jeg tørr å mjaue, er for sjenert til det, men jeg skal nok gi meg til kjenne.

Pjokken

Quote from: \"Katta\"
QuoteDet syns jeg vi må få til.Jeg er ganske sikker på katta finner oss der nede

Jeg får vel mjaue litt når jeg ser dere. Får advare samboern min - så han ikke tror at jeg er blitt gal. Spørs om jeg tørr å mjaue, er for sjenert til det, men jeg skal nok gi meg til kjenne.

Sender deg mitt Greske mob nr i PM ! så slipper du å mjaue  zxzaxxxxxxxxx

Livsnyteren

Glimrende,da ser jeg fram til å møtes på Chios en vakker dag i juni zqr2333222222


Margrethe

Djises ganger tusen, nå er det bare 9 dager igjen til Karpathos!!! Som noen kanskje husker fra gamle-forumet, så innrømmet jeg at jeg bestilte noe hinsides på tax-free`n.... zwwhhhhaaaxxxx  I år har jeg vært veldig moderat. Det kom bare på 800 kroner! Ikke dårlig. Egentlig kunne det blitt billigere også, helt til mora mi fikk snappa opp at 3-literene med vin bare kostet 99 kroner. Jeg foreslo nemlig å kjøpe en sånn på flyet, så kunne vi ha den og kose oss med på balkongen. Men da hu hørte prisen, forlangte hun at vi skulle kjøpe en med hvit, en med rød, og en med rosè.... My god, jeg tror dette kommer til å bli en svært fuktig uke.... zxzaxxxxxxxxxx
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Pjokken

Quote from: \"Margrethe\"Djises ganger tusen, nå er det bare 9 dager igjen til Karpathos!!! Som noen kanskje husker fra gamle-forumet, så innrømmet jeg at jeg bestilte noe hinsides på tax-free`n.... zwwhhhhaaaxxxx  I år har jeg vært veldig moderat. Det kom bare på 800 kroner! Ikke dårlig. Egentlig kunne det blitt billigere også, helt til mora mi fikk snappa opp at 3-literene med vin bare kostet 99 kroner. Jeg foreslo nemlig å kjøpe en sånn på flyet, så kunne vi ha den og kose oss med på balkongen. Men da hu hørte prisen, forlangte hun at vi skulle kjøpe en med hvit, en med rød, og en med rosè.... My god, jeg tror dette kommer til å bli en svært fuktig uke.... zxzaxxxxxxxxxx

Bare dere holder god avstand til orkestret og sykkler, går nok det der greit skal du se....
Dere får sikkert en kjempekoselig tur, og mang en kosestund på
balkongen.

Margrethe

Quote from: \"Pjokken\"
Quote from: \"Margrethe\"Djises ganger tusen, nå er det bare 9 dager igjen til Karpathos!!! Som noen kanskje husker fra gamle-forumet, så innrømmet jeg at jeg bestilte noe hinsides på tax-free`n.... zwwhhhhaaaxxxx  I år har jeg vært veldig moderat. Det kom bare på 800 kroner! Ikke dårlig. Egentlig kunne det blitt billigere også, helt til mora mi fikk snappa opp at 3-literene med vin bare kostet 99 kroner. Jeg foreslo nemlig å kjøpe en sånn på flyet, så kunne vi ha den og kose oss med på balkongen. Men da hu hørte prisen, forlangte hun at vi skulle kjøpe en med hvit, en med rød, og en med rosè.... My god, jeg tror dette kommer til å bli en svært fuktig uke.... zxzaxxxxxxxxxx

Bare dere holder god avstand til orkestret og sykkler, går nok det der greit skal du se....
Dere får sikkert en kjempekoselig tur, og mang en kosestund på
balkongen.

Jeg skal prøve, Pjokken, jeg skal prøve... zqr2eeeeeeff  Huff, jeg har jo hørt rykter om at det er blitt forbudt med musikk på tavernaene der. Og jeg som hadde gledet meg til å gå på Pelagos å høre på live-musikken.... Men kanskje det hele bare er et komplott???? Kanskje ryktene har gått helt ned til Karpathos, om den nye trenden; omvendt stage-diving? zwwhhhhaaaxxxx
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Turid

Jeg vil heller anbefale deg å sette inn spiral Margrethe, istedet for å sette inn en hel sykkel  qwwqdddddd
Det er etter regn at fuglene synger!

Margrethe

Quote from: \"Turid\"Jeg vil heller anbefale deg å sette inn spiral Margrethe, istedet for å sette inn en hel sykkel  qwwqdddddd

Man vil jo gjerne gjøre ting grundig, vet du! zxzaxxxxxxxxxx
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...