Logg inn med Facebook eller Google!

Naxos-omröstning

Started by Tommy, 09. Mar 08, 17:59:04

Previous topic - Next topic

Tommy

Naxos är en ö som är helt blank för mig. Trots att den besökts av många greklandsfarare som beskrivit den som en ö med många olika sidor att ta del av som besökare så har jag aldrig haft den i tankarna då jag varit i tvivel om vart nästa greklandsresa ska ställas.

Så nu undrar jag hur är det ?

Har de flesta andra här någon gång varit på Naxos ?
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

MaFi

Jeg har vært på Naxos tre ganger siden 2003, og til sommeren blir det Naxos igjen! Jeg liker øya fordi den er så variert: Flott fjellheim, trivelige landsbyer, nyyyydelige strender, spesielt sørover på øya, og jeg trives i Chora også, selv om det er mange turister der i høysesongen...

Riitta

Jag har inte heller varit på Naxos och det känns inte som att jag skall dit heller :cyclopsani:  :bom:
Finns flera andra öar på önskelistan före Naxos. Bara jag kan slita mig från kalymnos och karpathos :clown:

Riitta

MaFi

La meg si det slik - det var Naxos som gjorde at jeg ble hekta på Hellas. Det må vel være ganske god reklame, eller...?  :cheers:

Ole

Jeg har vært to ganger på Naxos. Til sommeren blir det etter alt å dømme en ny tur dit.

Tommy

Ooooops, va har jag gjort ? Det var inte meningen att starta någon Naxos respektive anti-Naxos kampanj här, det är säkert en ö värd att besöka, det är bara det att den passerat mig totalt och jag undrade hur det förhöll sig med hur många andra här som inte varit, respektive varit där.

Thats it folks :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Riitta

Tror också att Naxos är en jättefin ö. Annars skulle väl inte så många tycka så om det :bom:
Jag tänker närmast på min höga ålder och att man kanske inte får vara frisk så länge till :cyclopsani: Och då måste man börja prioritera.
Om jag skall hinna upptäcka nya öar så får det bli Amorgos, Fourni och så Parga på fastlandet. Fast till Amorgos åker man ju via Naxos, så vem vet :bom:
Och så måste man till Kalymnos, Karpathos, Aten och helst till Samos också någon mer gång :cyclopsani:
Ni ser. Man skulle behöva ett nytt liv för att hinna med allt :confused2:

Riitta

Anders

Hehe, kan man klikke ja for hver gang man har vært der?  :cheers:
Skal tilbake første uken i juni, og har ennå ikke slått helt fra meg et besøk der i påsken. Det er en opplevelse jeg gjerne skulle hatt med meg. Men så var det den der lommeboken da... :drunken:

Tjorven

Naxos er ei flott øy, Tommy. Var der for mange år siden, og bodde i fredelige Agia Anna noen km fra Naxos by, ved en nydelig sandstrand. Vi leide bil og besøkte noen sjarmerende fjellbyer, marmor-utvinning, og vi var også i Naxos by. Her fins det meste, og bak hovedgata ved sjøen er det mange trange smågater med koselige spisesteder og butikker. Kan absolutt anbefale øya, den passer for alle i alle aldre.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Atle

Anbefaler på det varmeste Naxos Tommy, men hold deg unna øya i August for da er den forferdelig.
Jeg har den unike evnen at jeg på under 15 minutter kan si om det er en rød eller hvit vin hvis det er bra lyst i lokalet.
Sitat: Torkjell Berulfsen

Tommy

Ja, lite nyfiken blir man ju på en ö, som är så omtalad av många, men ändå okänd för en själv. Så jag säjer som Riitta, vem vet ? Tanken på att resa dit är inte omöjlig.

:-) Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Atle

Quote from: \"Tommy\"Ja, lite nyfiken blir man ju på en ö, som är så omtalad av många, men ändå okänd för en själv. Så jag säjer som Riitta, vem vet ? Tanken på att resa dit är inte omöjlig.

:-) Tommy

Da bruker jeg anledningen Tommy for og reklamere litt for min side om Naxos Øya har noe for alle og veldig fotogen.
Jeg har den unike evnen at jeg på under 15 minutter kan si om det er en rød eller hvit vin hvis det er bra lyst i lokalet.
Sitat: Torkjell Berulfsen

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...