Logg inn med Facebook eller Google!

Donasjon 2016

Started by Ole, 20. Oct 16, 19:47:00

Previous topic - Next topic

Ole

Hellasforum er 100% reklamefritt, men det koster likevel litt å drive nettstedet.

Du har nå mulighet til å støtte driften av Hellasforum med et lite beløp. Hellasforum har utgifter til serverplass, domene og programvare. I tillegg går det med mye tid til å drifte dette nettstedet.

Donasjonen vil være aktiv frem til 1. november.

Trykk på "Donate"-knappen i venstre marg på framsiden for å donere. Man kan betale med kort eller PayPal-konto hvis man har det.

Dette er selvsagt helt frivillig, og hvem som støtter vil ikke bli offentlig.

Anders

Støtt oppunder, folkens! Vi vet alle at det koster både tid og penger å drifte noe slikt som Hellasforumet, men har vi ikke alle hatt glede av det? Og vil vi ikke at det skal fortsette å eksistere og fungere? Akkurat nå "gidder" jeg ikke reise meg for å hente lommeboken og begynne å rote med tall og koder, men imorgen går min skjerv til Ålesund. Hvor mange av oss kan si at vi ikke har hatt noen glede (evt gleder) av Hellasforumet? Støtt Ole og oss selv... gi en liten sum og bidra til at dette eminente forum lever videre. Og til "sjefen sjøl".... tusen takk for at du orker! :-)

Katta

Quote from: Anders on 20. Oct 16, 22:22:46
Støtt oppunder, folkens! Vi vet alle at det koster både tid og penger å drifte noe slikt som Hellasforumet, men har vi ikke alle hatt glede av det? Og vil vi ikke at det skal fortsette å eksistere og fungere? Akkurat nå "gidder" jeg ikke reise meg for å hente lommeboken og begynne å rote med tall og koder, men imorgen går min skjerv til Ålesund. Hvor mange av oss kan si at vi ikke har hatt noen glede (evt gleder) av Hellasforumet? Støtt Ole og oss selv... gi en liten sum og bidra til at dette eminente forum lever videre. Og til "sjefen sjøl".... tusen takk for at du orker! :-)


Enig Anders  :) Er ikke aktiv her lenger, men støtter gjerne en god sak! Julen blir ikke den samme uten julekalenderen  :D Er så glad for at Ole holder ut, og gjør en kjempe jobb  :smile12:

Katta

Quote from: Anders on 20. Oct 16, 22:22:46
Støtt oppunder, folkens! Vi vet alle at det koster både tid og penger å drifte noe slikt som Hellasforumet, men har vi ikke alle hatt glede av det? Og vil vi ikke at det skal fortsette å eksistere og fungere? Akkurat nå "gidder" jeg ikke reise meg for å hente lommeboken og begynne å rote med tall og koder, men imorgen går min skjerv til Ålesund. Hvor mange av oss kan si at vi ikke har hatt noen glede (evt gleder) av Hellasforumet? Støtt Ole og oss selv... gi en liten sum og bidra til at dette eminente forum lever videre. Og til "sjefen sjøl".... tusen takk for at du orker! :-)


PS! Anders, du må få deg PayPal - er så enkelt  ;)

Anders

Forutsetter ikke det at man har en mobil? :-)  Min "skjerv" er iallfall sendt avgårde..... :-)

bengalow

Jag läste precis i tidningen, att PayPal's grundare skänkte 10 miljoner kronor till Trumps valfond - skäl nog att avstå från den tjänsten...
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

filhellener

Quote from: bengalow on 22. Oct 16, 14:25:55
Jag läste precis i tidningen, att PayPal's grundare skänkte 10 miljoner kronor till Trumps valfond - skäl nog att avstå från den tjänsten...


Unngår Pay Pal, om jeg kan...
Mener jeg fikk til å donere "direkte" via kreditkortet mitt sist, håper det går denne gangen og!
Kari

kaka

Quote from: bengalow on 22. Oct 16, 14:25:55
Jag läste precis i tidningen, att PayPal's grundare skänkte 10 miljoner kronor till Trumps valfond - skäl nog att avstå från den tjänsten...


Takk for den informasjonen, Bengalow!
Da skal jeg vel klare å få lagt inn alle nødvendige opplysninger på annen måte også (får stadig opp at noe mangler :( )
KariK

marjana

Det gikk helt fint å betale med VISA her om dagen.

I fjor husker jeg at det ikke funket på første forsøk, så det er nok bare å prøve senere en gang til.
Glika i zoi

filhellener

Quote from: marjana on 22. Oct 16, 17:37:23
Det gikk helt fint å betale med VISA her om dagen.

I fjor husker jeg at det ikke funket på første forsøk, så det er nok bare å prøve senere en gang til.

Ja, jeg måtte prøve flere ggr...
Gikk ikke på første forsøk nå heller...
Det skal ikke være nødvendig å gi opp Emailadr+ tlfnr når man betaler med kort..
Kari

marjana

I artikkelen jeg linker til så står det at Thiel, som støtter Trump sin kampanje med 10 millioner, ikke har noe med Pay Pal å gjøre lenger. Han har solgt alt han eide der, MEN han har aksjer for 40 mill. dollar i FACEBOOK, og han sitter i styret der. Er det noe som skal boikottes pga. støtte til Trump så er det heller Facebook!


http://www.telegraph.co.uk/technology/2016/10/17/paypal-founder-peter-thiels-1m-trump-donation-leads-to-boycott-c/

"But as many pointed out, Thiel has not had any affiliation with PayPal for years. He left when it was sold, and eBay spun it off last year.
Thiel has no public stake in PayPal but a much more significant interest in Facebook, having backed the social network from its early days. While he has sold most of his stock, Thiel still owns roughly $40m in Facebook shares and sits on the social network's board".
Glika i zoi

Katta

Phu....😅 Likte ikke tanken på å støtte DT, så nå ble jeg "letta" Marjana 😉

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...