Logg inn med Facebook eller Google!

Maggis og mamma paa Karpathos.....

Started by Mikke, 14. May 07, 19:40:25

Previous topic - Next topic

Mikke

Hej!
Nu föll det sig så att vy-eller visitkorten till Mike´s Restaurant blev färdiga på tryckeriet och att jag lyckades komma till posten och få dom skickade med expressbrev, vilket ska gå på ca 3 dar.....sarom... :D

För att berätta detta ringde jag nyss per Skype till Mike´s, och fick tag i Minas som tyckte det lät helt ok, samt att dom hade haft ganska mycket folk och att saker och ting funkade ganska bra.....

Så jag frågade om Maggis hade varit där och då sa han att hon sitter härute.....Men gå å hämta henne, sa jag och det gjorde han.

Maggis låter meddela att allt har gått fint och att mora hennes aer såld på öya allerede....Vädret är fint med laber bris och 26-28 på dagarna. Hon bad mej hälsa till er alla på Hellas så mycket, vilket jag gör nu. Hon ska möjligen försöka skriva en rad eller två under tiden hon är därnere, men lover inget bestimmt, vilket man så klart förstår.....:D

Vilket kul sammanträffande att hon og mora hennes var der når eg ringde!!
Meddelas endast på dätta sätt,
 på uppdrag:
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

xristina

Så morsomt, Mikke! :-)

Kan tenke meg at de koser seg masse. Det er vel bortimot umulig å ikke ha det bra i Hellas - uansett hvor du er...

kari

Og jeg skal til karpathos i september. Det gleder jeg med masse til. Denne øya har jeg lest og hørt så mye bra om nå, og gleder meg om mulig enda mer.

Har lest og sett bra om masse andre øyer også, så reiseplanelggeren er full. Men denne gangen falt altså valget på karpathos.

Men som Xristina sier; man koser seg uansett hvor man er i hellas. Jeg har i alle fall til gode og ikke ha det bra når jeg er der.  zqr2333222222
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Mikke

..hej Kari!! Når stikker du te Karp??
 Eg drar 20 sep og Tommy kommer 23. Sen ärMaggis fra Stavern, Anita och StenÅke Fellman +Börje å Mia där och Bossew,å kanske dyker Cia upp,  så det ser ut att bli rena Hellas&Kalimeragänget vid den tiden.... :D
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

kari

Jeg og ei venninne drar fra oslo 23. september og skal være ei uke. Så der ser ut som om vi blir mange der denne uka ja. Kjempetrivelig.

Håper vi kan treffes i løpet av uka. Kan jo hende vi kan få til et treff en kveld der alle kan møtes?! Dere som er så godt kjent kan jo foreslå plass. For min del er det første gangen på karpathos...... men det blir kanskje ikke siste. Hvem veit??  zqr2333222222
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Margrethe

Hei!
Ja ja, så var Karpathos-turen over for denne gang. zxzaaaaaaaaaaa  Det var utrolig koselig da Minas kom og fortalte at Mikke var på telefonen! Ble veldig overrasket. Det ble en liten tur på Pelagos den siste kvelden, men vi kom såpass seint at Xronis måtte sette seg ned hos oss og spille ved bordet isteden, pga reglene for live-musikk. Men det var så fint. Xronis, Manolis og Minas sang Margarita for meg, og noen andre sanger. Minas satt og oversatte den ene sangen for mamma, og hun ble så rørt over teksten at hun satt og gråt! Og da vi skulle dra fra Pelagos, var hun borte! Både jeg, Xronis, Minas og Manolis løp rundt og lette etter henne. Plutselig kom hun gående, som ingenting....  zqr2eeeeeeff  Tror det ble litt for mye for henne, stakkars, så rørt var hun.  zwwhhhhaaaxx  Så hun måtte ha litt tid for seg selv. Jeg skal fortelle mer etterhvert, men jeg er litt down akkurat nå...
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Mikke

Hej og velkommen hjem !!
Attan att Minas fortalte att eg var paa lina....Hann ikkje be han ikkje sie noe.....Ah,så det blev Pelagos med mora.....fint, fint!! Og guttene fra Mike´s hann komme åg.....Funderade allt på att ringa, men tyvärr blev det inget med det......denne gang!
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Margrethe

Jada, guttene kom de også, vettu! zqr2333222222  Da de stemte i med Margerita alle sammen (for anledningen hadde de skrevet ned hele teksten på et ark, sånn at de ikke skulle glemme den...), ble jeg nesten helt vippet av pinnen.  zqr2eeeeeeff
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Mixelite

Velkommen hjem igjen Margrethe! Fikk du boken med deg på turen?

kari

Velkommen hjem. Godt å høre at dere har hatt det fint. Vel, hadde vel egentlig ikke regnet med noe annet heller.

Gleder meg til å høre mer fra turen. Da kan jeg gjødsle min egen glede til vår tur på september.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Tommy

Kan man hoppas på att få läsa en mustig rese-skildring från Karpathos igen zqr2333222222 ???
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Mikke

....ja, det får vi hoppas att våran välskrivande Maggis lyckliggjör oss med en mustig reseberättelse...!!
Min berättelse går ungefär:måla,måla,blåsa,blåsa,stänka,stänka,torka,torka,äta,cykla,vinterjakka,pilsner,ouzo,sova,måla....etc,mm...  (ok, jag överdriver... :)
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | Today at 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...