Logg inn med Facebook eller Google!

Mimring fra Antiparos

Started by Anders, 04. Feb 10, 18:43:40

Previous topic - Next topic

Tjorven

Kooooser meg :) :) :)
Men Baby-beach heter egentlig St.Spyridon, Anders.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Sikkert riktig, Tjorven. Hvor er Teologos\'en da???

marjana

Det ser da veldig trivelig ut på AntiParos. Jeg kommer sikkert ikke til å komme meg dit noengang, men det er veldig fint å se steder i bildertråder, so keep on scanning...
Glika i zoi

Anders

Se Anti... and live to tell!, sier nå jeg :-)
Avslutter med noen flere fra havneområdet. Man må vel være litt sær (som meg) for å se noe interessant her... men for en Anti-frik så er vel alt av det gode? :-)

kaka

Vi blir vel kanskje alle litt \"sære\" ifht våre favorittsteder, - ser skjønnheten i alt, fordi vi har så mange gode minner, - minner som har formet oss og som gjør oss glade når vi henter dem opp.
Ingen tvil om din kjærlighet til dette stedet, Anders!
Så er det jo veldig hyggelig å hente frem og mimre over gamle bilder, da! - og ekstra hyggelig nå de kan deles med andre.
Her har du vist oss mange fine glimt fra din stadig levende forelskelse (slik du beskriver det i starten)
KariK

Tjorven

Jeg ser og jeg ser, og mimrer og lengter, Anders.
Kan ikke helt sette fingeren på presis hva/hvorfor jeg falt sånn for Antiparos, men slik er det vel med enhver forelskelse  :drunken:  Den har liksom \"alt\" som skal til for meg, iallfall. Og selv om det var mange andre turister der, var de også med på å danne dette herlige Anti-bildet. Folk som kommer dit igjen og igjen, og samtidig ønsker en nykomling hjertlig velkommen i \"gjengen\"  :hug:
Ingen fare med å dra tilbake alene i år, når jeg vet at jeg vil treffe igjen mange fra ifjor  :flower:

Unnskyld langt innlegg, Anders, men det er din skyld ;) Jeg ble bare så revet med i mimringa  :colors:

Forresten, så tror jeg Theologis beach ligger på motsatt side av havna et sted. Er det den som går under Sunset Beach, mon tro? Er ikke sikker, men kanskje det fins kart på Bergtuns sider, eller var det et annet sted  jeg fant et tegna bykart med strendene på....
There are no strangers, only friends we haven't met.

5ifamilien

Ja det er noe spesielt og uunværlig med Antiparos. Og mange blir forelsket, og bare MÅ tilbake :-)
Det som tiltaler meg foruten at det er veldig vakkert der - er at det er akkurat passe rolig og \"livat\", og akkurat passe stort og lite. Man får raskt et overblikk over øya, samtidig som den ikke blir kjedelig.
Tror mange får følelsen av en slags tilhørlighet på Antiparos - som man kan savne og drømme om i en hektisk hverdag.  :flower:

Tjorven

Quote from: \"5ifamilien\"Ja det er noe spesielt og uunværlig med Antiparos. Og mange blir forelsket, og bare MÅ tilbake :-)
Det som tiltaler meg foruten at det er veldig vakkert der - er at det er akkurat passe rolig og \"livat\", og akkurat passe stort og lite. Man får raskt et overblikk over øya, samtidig som den ikke blir kjedelig.
Tror mange får følelsen av en slags tilhørlighet på Antiparos - som man kan savne og drømme om i en hektisk hverdag.  :flower:

Kan bare skrive under på hvert ord du sier her, 5ifam  :flower:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Tror jeg prøvde å beskrive det uforklarlige i en (eller to eller fem) av mine reiseskildringer en gang... Anti har liksom \"noe\"... eller IT som det heter i kryssordet :-)
(og det har ingenting med data å gjøre!)
Jeg føler meg iallfall veldig komfortabel på Anti.

Anders

14. Feb 10, 13:32:52 #21 Last Edit: 09. Jan 12, 18:58:35 by Anders
Trodde egentlig jeg hadde avsluttet denne tråden for min del, men mitt reisefølge hadde jo også et kamera :-)
Så her kommer noen flere bilder fra Antiparos. Tenke seg til at det er ti år siden...











Tjorven

Bærre lækkert at det kom (kommer?) mer, Anders. Og vet du, noen av disse småhusene innafor borgen er faktisk til salgs  :cloud9:  Men hysj, ikke si det til noen  :p
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

:-) Lover å ikke si det til noen... :-)
Og her kommer nok mer... hun hadde faktisk en del i \"left-over\"-bunken (dvs det som ikke var limt inn i album)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...