Logg inn med Facebook eller Google!

Charterfeber fra Kos?

Started by xristina, 14. Jun 09, 21:36:16

Previous topic - Next topic

xristina

Tarzan beach er en strand på Kos ja. Innehaveren løper rundt i skinnfiller og leker Tarzan... Og så har de Tarzan-show - hvor han \"redder\" en av de mannlige kelnerne som har kledd seg ut med blond parykk og leker Jane. Og på stranda sitter begeistrede 40+ gjester og klapper i hendene. I hovedsak fra Nederland og Sverige... Er det rart jeg synes det er tragisk??
Tarzan selv er egentlig en hyggelig fyr, men dette blir bare patetisk. Han nærmer seg 50 år og vil nok ikke se det helt i øynene. Han har vært på de greske landslagene i kule og spyd (om jeg ikke husker feil) og trives godt i rampelyset!

Dette er den eneste stranda som jeg vet om med slikt harry opplegg. Men Svein og Tarzan fant nok tonen...

Sjøløve


Jeg har aldri vært på Kos før vi tilbragte siste helga av ferien nylig i Kos by.
Vet ikke om dette var på Tarzan Beach - kan utmerket godt ha vært det - men vi syklet iallefall oppover langs strendene nord for byen, og ble ett sted nærmest forfulgt av ei overivrig dame/jente i leopardmønstret bikini som delte ut visittkort og forgjeves forsøkte å få oss kastet inn på stranda.  Ganske intenst, faktisk, dette er første gang jeg har opplevd innkastere til solsenger.
Gøy å se seg litt om, men vi fant oss heller en liten strandbit syd for marinaen, fritt for både innkastere og Tarzanfigurer.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Marit

Får håpe de har forlatt øye når jeg kommer i august.

Nå bruker ikke jeg å tilbringe dagene på Tarzan beach, selv om jeg har vært innom et par ganger for å ta en liten prat med sjefen sjøl (altså den nevnte Tarzan).

Det er vel kanskje for mye å forvente at de legger vekt på noe annet enn party i denne serien. Er vel kanskje det som trekker seere og ikke noe annet!!!??
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

xristina

Quote from: \"Sjøløve\"Vet ikke om dette var på Tarzan Beach - kan utmerket godt ha vært det - men vi syklet iallefall oppover langs strendene nord for byen, og ble ett sted nærmest forfulgt av ei overivrig dame/jente i leopardmønstret bikini som delte ut visittkort og forgjeves forsøkte å få oss kastet inn på stranda.  Ganske intenst, faktisk, dette er første gang jeg har opplevd innkastere til solsenger.
Jepp - det er nok ganske sikkert Tarzans løperjenter du har truffet på der. Slitsomme!!!

Tjorven

Huff, synd at ei gresk øy må \"gjenoppstå\" fra 80-tallet på en sånn måte. Kos har jo alltid blitt \"stempla\" som ei partyøy, og det er kanskje ikke så rart at Charterfeber har trukket dit, når noen fremdeles driver med melon-party og Tarzan-kostymer. Det er jo midt i blinken for tv-seriens innhold.
There are no strangers, only friends we haven't met.

xristina

Jeg vet ikke om det burde legges så mye vekt på en j**** strand på Kos. Det er mange strender rundt omkring i Hellas som har den samme strand-festen, men kaller det Beachparty i stedet for Melon-party...
Charterfeber filmet der en kveld, og resten av oppholdet var overalt ellers på øya. Blir spennende å høre hva de gjør i august.

Marit

Har ikke sett noe til charterfeber-gjengen, men de skal vistnok vaere her ennaa. Fikk hoere fra en greker jeg kjenner at han og noen andre hadde sett innspilling paa stranda (vet ikke hvilken, muligens paa Grabbarna) en dag, og de fikk en tanke hakesplepp over hva som ble gjort og at alt dette ble filmet. Maatte forklare ham og noen nederlandske venner som var med hva dette gikk ut paa. Haaper i alle fall jeg ikke ser noe til gjenget.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Heidrun

Jeg synes faktisk Charterfeber ike er så hakkande gjælen. Underholdning er det uansett. Men god reklame for Kos er det ikke. Men uansett åssen vi vrir og vender på det. Så vil det trekke turister til Kos. Og det er vel i grunn bare positivt for øya
Yamas til livet og til

Sjøløve

Quote from: \"Heidrun\"Jeg synes faktisk Charterfeber ike er så hakkande gjælen. Underholdning er det uansett. Men god reklame for Kos er det ikke. Men uansett åssen vi vrir og vender på det. Så vil det trekke turister til Kos. Og det er vel i grunn bare positivt for øya

Det kommer vel litt an på HVA slags turister som evt blir trukket til øya pga dette, Heidrun - eller ??  
Er det turister type \"charterfeber\" kan iallefall ikke jeg se mye positivt med det  :cry:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Heidrun

Det  er faktisk mange som er med i denne serien som vil være gode turister for Kos. Alle i serien er ikke som Svein.
Yamas til livet og til

Marianne-Bjørn

elt Enig med Sjøløve. Vi er uansett kjempe glade for at Charterfeber ikke kommer til Karpathos, det hadde vært innmari trist. Vi reiser til \"vår\" øy, for å oppleve det gode greske liv. Ikke slike tullinger, kan heller ikke se at det er \"mange i denne serien\" som vill være gode turister for noen Gresk øy, kanskje et par stykker fra Østfold.    

Bjørn
Karpathos er \\"livet\\"

Mixelite

De som tilsynelatende er på fylletur kan jeg spare meg for å se på, det er ikke akkurat underholdning etter min smak, men det finnes jo andre enn dem i serien. -Og så er jeg en stor fan av Hilde.

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...