Logg inn med Facebook eller Google!

Plasseringen av kommentarene til reiseskildingene

Started by Turid, 30. Dec 09, 19:07:42

Previous topic - Next topic

Turid

Jeg VET jeg har sagt dette før, og jeg VET Ole ikke er enig med meg. Men jeg klarer ikke å legge det fra meg, og prøver derfor igjen.

Jeg synes det blir så merkelig at kommentarene til reiseskildingene ligger i en egen tråd og ikke sammen med selve skildringen. Så hyggelig det hadde vært om man kunne finne kommentarene i tråden som de \"tilhører\"! Det hadde vel vært lettere for forfatteren av tråden også, og få med seg eventuelle godord ;).
Det er etter regn at fuglene synger!

stein

Jeg trodde det var en selvfølge at kommentarene kom sammen med skildringen. Det vil i hvert fall jeg ha på det jeg skriver nå om dagen om en seilferie i Saronic.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

bengalow

De författare som inte vill ha kommentarer i sina reseskildringar borde kunna låsa dessa och öppna själv för t.ex. fortsättning i berättelsen.
Annars håller jag med föregående talare. Skriver jag en berättelse, så vill man ju gärna ha kommentarer till det man skriver...både ris och ros.
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Turid

Quote from: \"stein\"Jeg trodde det var en selvfølge at kommentarene kom sammen med skildringen. Det vil i hvert fall jeg ha på det jeg skriver nå om dagen om en seilferie i Saronic.

Det er nok mer eller mindre en glipp, Stein. Jeg mener bestemt at Ole låser trådene ganske omgående slik at ingen kan kommentere i selve tråden.
Det er etter regn at fuglene synger!

stein

Men dette er da et forum! Da gidder jeg ikke å skrive mer hvis Ole har låst min tråd om vår seilferie i høst for kommentarer. Håper det ikke er tilfelle.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Turid

Det står i teksten under headingen \"reiseskildringer\" at hver tråd blir låst og at det opprettes en egen tråd for kommentarter.
Det er etter regn at fuglene synger!

bengalow

Stein, det gäller bara om du skriver i tråden som heter \"Reisesildringer\"....Man kan skriva om sina erfarenheter i andra trådar, t.ex. geografiska, och då låses dom inte. Eller som du gör under \"Seiling\". Så bara fortsätt du, så skall vi kommentera!
Härlig och medryckande skildring är det i varje fall. Jag väntar på fortsättningen...!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

stein

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Anders

Bra, stein :-)
Jeg syns også at kommentarer burde følge sine \"respektive\" skildringer, sånn som det er nå er man jo ikke liksom sikker på hva som egentlig blir kommentert? Men jeg mener å erindre at Ole hadde noen argumenter for denne løsningen...
Og jeg er helt enig med Bengalow i at den som skriver selv burde kunne åpne og stenge sine \"skrivelser\" for redigeringer i ettertid. Man oppdager jo ting man kanskje bør rette eller opplysninger som bør korrigeres? Eller kanskje det burde være sånn at de var låst som standard?

Tommy

Vitsen med att låsa reseskildringarna må vara att det ska vara enkelt att söka opp reseskildringarna man är intresserad av, kanske man vill läsa om någon plats som är av intresse där någon annan forum-medlem varit, till exempel. Eller bara vill botanisera bland reseberättelserna, för nya medlemmar kanske det kan vara av intresse utan vidkommande kommentarer ?

Vill man inte att reseberättelsen låses är det ju enkelt att starta en tråd i ett annat underforum o lägga skriverierna där istället, så kan kreti o pleti kommentera direkt till vad man har lust med. Så jag förstår ärligt talat ikke problemet    :dontknow:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

kaka

Jeg er veldig enig med Turid ( og mange andre her inne). Har tenkt det mange ganger selv. Synes det blir litt forvirrende, og lite \"flyt\" slik det er nå. Men, Ole har helt sikkert sine grunner for dette. ( faren for at vi sklir ut, er jo alltid tilstede).
KariK

Tommy

Quote from: \"kaka\"Jeg er veldig enig med Turid ( og mange andre her inne).

Vilka är \"många andra här inne\" ??? Hittills är där väl ikke fler än 5 ( förutom jag själv ) som uttalat sig i detta spörsmål.
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...