Logg inn med Facebook eller Google!

Reiseskildinger og kommentarer

Started by Turid, 30. Sep 08, 16:47:59

Previous topic - Next topic

Turid

Jeg har en god stund undret litt på om det er den beste løsningen å stenge tråden for reiseskildinger og å ha kommentarene i en egen tråd.

Hadde det ikke vært mer naturlig og \"levende\" å ha kommentarene til hver tråd i tråden? Jeg så det spesiellt godt nå når Barbro og Tjorven har vært på tur sammen. Den ene har skrevet skildring og den andre har bilder som hører til. I tillegg så har vi andre masse kommentarer å komme med og etter mitt synspunkt hører disse hjemme i tråden.

Hva sier dere? Og hva sier \"sjefen\"?
Det er etter regn at fuglene synger!

Barbro

Godt og interressant innlegg,Turid.
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Tommy

Quote from: \"Turid\"Jeg har en god stund undret litt på om det er den beste løsningen å stenge tråden for reiseskildinger og å ha kommentarene i en egen tråd.

Hadde det ikke vært mer naturlig og \"levende\" å ha kommentarene til hver tråd i tråden? Jeg så det spesiellt godt nå når Barbro og Tjorven har vært på tur sammen. Den ene har skrevet skildring og den andre har bilder som hører til. I tillegg så har vi andre masse kommentarer å komme med og etter mitt synspunkt hører disse hjemme i tråden.

Hva sier dere? Og hva sier \"sjefen\"?

Det är väl inget som hindrar att du skriver om din resa och lämnar öppet för andra att kommentera som det är nu. Det är ju helt enkelt bara att du lägger den i ett öppet forum, som här till exempel ;

http://www.hellasforum.net/index.php?name=ForumsPro&file=viewtopic&t=2471

Fast vitsen med en reseskildring om man vill vara lite seriös är ju just att det är en resa som skildras, ungefär som ett resereportage i en tidning. Och då är ju andras kommentarer o tankar kring det hela inte så relevanta att ta del av.

Och det blir kanske också lättare o skojigare och intressantare för \"utomstående\" att ta del av det skrivna utan vidhängande kommentarer ????
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Katta

Kanskje man kunne ha hatt to valg (\"forfatteren\" tar valget). Reiseskildringer som er åpent for kommentarer, og en tråd som er låst. Jeg syns det er fint å kommentere i selve tråden, så jeg syns forslaget ditt var veldig godt Turid.

Barbro

Flott innspill,Katta..synes det var et meget godt forslag :flower:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ole

Det blir ingen forandring på dette området nå. Jeg har en tanke langt bak i hodet som kan åpne for reiseskildringer både med og uten kommentarer, men det ligger litt fram i tid. Har nemlig alt for mye å gjøre for tiden.....

Hvis noen vil legge til bilder eller ytterligere beskrivelser i sine reisekildringer, så er det bare å be admin eller en av moderatorene om å åpne tråden et øyeblikk.

Til slutt vil jeg minne om hva som står i beskrivelsen til forumet \"Reisekildringer\": \"Her kan brukerne skrive utfyllende om sine ferieopplevelser.\"
Hvis man har et bilde eller to man vil vise, så kan de legges i forumene for stedene.

xristina

Enig med Ole. Reiseskildringene vil jeg gjerne beholde så ryddige som mulig. Men jeg satt i stad og lurte på om jeg skulle flytte bildene til Barbro under innlegget til Tjorven. Det er ikke noe problem å gjøre det. Ellers er det som Tommy sier fritt fram å legge reisebrevet under øygruppa i stedet for, hvor alle kan kommentere det...

Ole

Det er jo også fritt fram for å legge et innlegg to plasser. Man kan legge det i reisekildringer (som låses) og under Steder i Hellas der den som vil kan kommentere.

Turid

Quote from: \"Ole\"Det er jo også fritt fram for å legge et innlegg to plasser. Man kan legge det i reisekildringer (som låses) og under Steder i Hellas der den som vil kan kommentere.

Det var lurt  zthhhhhhttttt
Det er etter regn at fuglene synger!

Tjorven

Enig i at det er mer \"ryddig\" å ha reiseskildringene i en egen tråd, men jeg syns også at i mine  Astypalea-skildringer hører Barbros bilder naturlig med i fortellingen, i stedet for at de ligger andre steder. Ser positivt på Xristinas forslag om å flytte/ overføre bildene til Barbro under samme tråd som skildringene mine.
 
Det var vel slik vi hadde tenkt det i utgangspunktet, eller hva mener du, Barbro? Så kan hun legge ut de bildene som passer til turen vår der. Hadde blitt mer oversiktlig på den måten, mener jeg :)
Samtidig mener jeg at hennes Astypaleabilder også hører til i Asty-tråden.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...