Logg inn med Facebook eller Google!

Bilder fra Kardamili

Started by Magnolia, 15. Jan 08, 20:30:05

Previous topic - Next topic

dagstaalesen@hotmail.com

20. Feb 16, 10:04:56 #1488 Last Edit: 20. Feb 16, 10:06:32 by dagstaalesen@hotmail.com
Fine bilder Magnolia, det er så man føler at man er der.
Venter på flere bilder.
Dag.

dagstaalesen@hotmail.com

Mye dårlig vær i påsken her i bø,  :-[ hva gjør vi da ? jo tar en tur på Hellasforum ;)
Dag.

kaka

KariK

Magnolia

27. Mar 16, 17:04:22 #1491 Last Edit: 27. Mar 16, 17:06:51 by Magnolia
Det blir visst mange nordmenn i Kardamili i dag. Jeg tar meg også en tur, rusler innom noen tavernaer og nyter den flotte naturen.
Om sju uker er jeg der igjen. Tankene og drømmene mine finner stadig veien dit. Det kjennes som mye av sjela mi har nektet å reise heim igjen. ;) Vi er heldige som har funnet et ferieparadis som dette. :)

PS! Jeg skjønner ikke hvorfor bildene mine kommer hulter til bulter. Kveldsbildene skulle komme til slutt. Jeg vet ikke hvordan jeg kan fikse det, så det får bare stå slik.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

- og takk for de, Magnolia. :)
Det er flott at du fortsatt opprettholder tråden din, som du startet for en evighet siden.
Om bildene kommer hulter, - eller i bulter, spiller ingen rolle :)
Kardamili i våre hjerter, - hver dag  :hjerte:
KariK

kaka

- og nå er Taygetos challenge gjennomført de nede, igjen. Mye spreke folk! Noen er bare tilskuere, - eller serverer :)
Artig å se bilder av kjentfolk rundt torget. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1233374510024813&set=oa.791451967655028&type=3&theater
KariK

Magnolia

Der sa du noe Kaka. Det er evigheter siden jeg startet tråden, men den føles liksom aktuell enda...... Nå er det virkelig tid for å glede seg til årets turer, og da faller det naturlig å poste enda noen bilder. Som jeg har sagt mange ganger tidligere - flere av motivene begynner å bli velkjente og har blitt postet mange ganger, men vi liker å tro at de er litt forskjellige likevel. Lyset, stemningen, vinklingen.
Derfor var det ekstra koselig å se bilder fra Taygetos challenge. Litt annerledes bilder - og så moro å se kjentfolk.
Men jeg er innom her, slenger jeg på enda noen bilder. I dag blir det gatebilder - noen er midt i mesimeri og det er nesten folketomt.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

- og du holder lengselen ved like, Magnolia! - også her i stua :)
KariK

Katherina

  :kissand: :kd66: Takk, Magnolia, for at du jamt pøser på med inntrykk og skaper lengsel. Kjenner uroen blir mer og mer påtrengende for hver dag som går, men så er det under 2 uker igjen til vi går i "Gata"! Så kom gjerne med mer. Selv om jeg har mine egne bilder. så er det noe annet å se det hele med en annens blikk.

dagstaalesen@hotmail.com

To uker det går fort. Hvor lang tid bruker dere fra Athen til Kardamili med taxi ?
Dag.

Magnolia

Det er både reiselyst og lengsel her i stua også, kaka. Vi får bare fortsette å drømme og plutselig er vi der. :)
Og Katherina, tenk at det nærmer seg avreise for dere snart. Må nok innrømme at jeg er bitte litt misunnelig, men unner dere ferien av hele mitt hjerte. Dere får sende noen tanker til oss her oppe i nord mens dere vandrer rundt i paradiset. :)
Når det gjelder drosjetur fra Athen til Kardamili er ikke jeg den rette å spørre. Jeg har ikke reist med drosje den strekningen etter at den nye motorveien ble ferdig. Jeg tror siste gang jeg kjørte drosje der var i 2005. :) Da beregnet vi fem timer fra Kardamili til flyplassen med to pauser underveis. Nå går det atskillig raskere. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Katherina

 :) Taxi fra Athen til Kardamili tar, etter hva jeg husker, i underkant av 4 timer. Vi bestiller gjennom noen kjente der nede.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...