Logg inn med Facebook eller Google!

Bilder fra Kardamili

Started by Magnolia, 15. Jan 08, 20:30:05

Previous topic - Next topic

Magnolia

Bengalow: Takk for fine ord, men jeg kommer nok til å legge ut flere bilder fra Kardamili. Nå har jeg kommet så godt i gang, og jeg har et hav å øse av. :)
Det blir kanskje trangt på Kalamata-flyet etter hvert, men det er da koselig. Unner alle en tur til paradis. :)

Takk til dere alle for fine tilbakemeldinger. Det varmer fortsatt et \"manisk\" hjerte. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

bengalow

Tänk, det hoppades jag!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Magnolia

Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Barbro

Herlige bilder,nok en gang :love7: ..kjenner meg igjen på noen av dem,og drømmer og drømmer..
Alle disse vakre bildene i forumet gjør trua på at våren ikke er så langt unna  levende,og skaper den lengselen en trenger i mørketia...bildene gjør hverdagen nå i kulden og mørket lettere å bære :love7: ..Supert :flower: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Sjøløve

Magnolia, nå har jeg vært på ferie i Kardamili.

Jeg har ruslet langs havet, kjent på herlige blomsterdufter, sittet på en kafe med en frappè, sett solen gå ned etterfulgt av overjordisk vakre farger,hatt en stille stund på balkongen i mørket bare opplyst av stearinlys.

Men nå er jeg tilbake i hverdagen - tåka henger ned over tretoppene og det er yr og småregn i lufta.
Det er så herlig å drømme seg vekk litt fra hverdagen, og bildene dine gjør at drømmene blir utrolig virkelighetsnære.
Det var bare det jeg ville si en ganske alminnelig fredag i januar. :flower:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Magnolia

Vinteren kan være ei tøff tid for mange av oss. Derfor er det godt å kunne drømme seg bort fra snøslaps og hverdag og \"være\" noen minutter i Hellas.
Mens jeg har lastet opp bilder har jeg kost meg med mange gode minner. Det gjør godt langt inn i sjela. :)

Takk for alt det fine dere skriver. :) Dere skulle bare visst hvordan det varmer i vinterkulda. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Tjorven

Quote from: \"Sjøløve\"Magnolia, nå har jeg vært på ferie i Kardamili.

Jeg har ruslet langs havet, kjent på herlige blomsterdufter, sittet på en kafe med en frappè, sett solen gå ned etterfulgt av overjordisk vakre farger,hatt en stille stund på balkongen i mørket bare opplyst av stearinlys.

Men nå er jeg tilbake i hverdagen - tåka henger ned over tretoppene og det er yr og småregn i lufta.
Det er så herlig å drømme seg vekk litt fra hverdagen, og bildene dine gjør at drømmene blir utrolig virkelighetsnære.
Det var bare det jeg ville si en ganske alminnelig fredag i januar. :flower:

Jeg kunne ikke vært mer enig, Sjøløve. Var der første gang i fjor høst, men da samtidig som alle brannene herja, og alt det innbar. Men å se disse bildene nå er rene terapien på mange måter for meg. Takk Magnolia  :flower:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Magnolia

Det er vanskelig å tenke seg hvordan det var i Kadamili da det brant rundt på alle kanter, Tjorven. Jeg er glad hvis bildene mine kan erstatte litt av den intense stemningen du følte mens du var der. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Magnolia

Vi besøker Yannis sitt utsalg i svingen.
 Han selger urter og krydder, såper og kremer laget av olivenolje, havsalt, olje, oliven, honning osv osv.
Her er litt av utvalget. :)









Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Tjorven

Det gjør de, Magnolia. Minnes stedet på en helt annen måte, liksom litt på avstand, men samtidig gjenkjennende på en god, mimrende måte. Mine egne bilder kommer litt for nært på et vis. Men tror jeg åpner en tråd om en Forum-tur til Mani. Virker som det er stemning for det. Og som sagt før, med deg som guide/reiseleder. Er det greit, Magnolia? Snakker eventuelt om neste år her.... :cheers:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Magnolia

Dette høres flott ut. :)
Bare start planleggingen du, og så kan jeg fungere som \"kjentmann\" der nede.
Håper du får god respons. :) :flower:  :flower:  :flower:
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Quote from: \"Tjorven\"Det gjør de, Magnolia. Minnes stedet på en helt annen måte, liksom litt på avstand, men samtidig gjenkjennende på en god, mimrende måte. Mine egne bilder kommer litt for nært på et vis. Men tror jeg åpner en tråd om en Forum-tur til Mani. Virker som det er stemning for det. Og som sagt før, med deg som guide/reiseleder. Er det greit, Magnolia? Snakker eventuelt om neste år her.... :cheers:
Det hadde vært noe Tjorven  :cheers:  :cheers:  :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...