Logg inn med Facebook eller Google!

Fotokonkurransen 2017 - Småprat og diskusjon

Started by Ole, 22. Jun 17, 21:55:54

Previous topic - Next topic

kaka

Ja, gratulerer til alle med plassering :) Det var mange fine bilder og noen vel fortjente førsteplasser.
KariK

Sveinung

Hei Kari
Ja jeg er fornøyd, 4 plass i kategori Gate, og 7 plass i kategori Farger er jeg fornøyd med

Katherina

 :blomst3: Tenk at jeg vant i kategorien "Varme", som jeg hadde færrest bilder å velge i.
Det er typisk Sverre på stranda. Tror jeg tar et liknende bilde hver ferie i Hellas.Vi har alltid med oss hver vår flaske
med isvann (bundfrosset, må jo vare hele dagen) og han er lykkelig når han kan få låne min å legge på panna.

Koselig også med god plassering - 5.plass i "Gate". Dette er fra den gamle byen, Areopoli, sør på Mani. Bildet er tatt i slutten av april.

Takk til dere alle som både deltok og som ga bildene mine poeng.

filhellener

Gratulerer til alle vinnere🥇og til de som kom på plassene bak👍
Som vanlig var det mange fine bilder som ikke ble plassert og😊
Kari

Runar Solvik

Bare til opplysning så er bildet mitt på 2.plass i kategorien gater, tatt i Tholaria på Amorgos. En utrolig sjarmerende landsby der det ikke var mye turister, og dermed en plass vi føle oss omtrent litt beglodd av lokalbefolkningen der vi ruslet omkring! :-)

Ole

Da er Fotokonkurransen 2017 over med god margin! Takk til dere som har sendt inn bilder og/eller kommentert! Dessverre er det ikke mye engasjement igjen i forbindelse med denne årlige konkurransen, og jeg syns ikke lenger at det kan forsvares å bruke time på time på dette. Fotokonkurransene legges derfor ned.

kaka

Jeg har forståelse for at du vurderer din tidsbruk i forhold til engasjement, Ole.
Jeg tror ingen av oss er ordentlig klar over hvor mye arbeid du har lagt i dette.
Jeg har også registrert at engasjementet har dalt noe ifht fotokonkurransen i år,
men stor takk til deg for innsatsen gjennom årene!! :blomst3:
Det har vært artig, både å være med og følge med.
KariK

Gooner

Enig med din vurdering Ole. Takk for innsatsen.
Liker det veldig dårlig, men jeg er redd brorparten nå klarer seg med Face og Instagram (++), og at dette forumet sliter med å konkurrere (i hvert fall når det gjelder foto).

kaka

Quote from: Gooner on 11. Dec 17, 11:22:00
Enig med din vurdering Ole. Takk for innsatsen.
Liker det veldig dårlig, men jeg er redd brorparten nå klarer seg med Face og Instagram (++), og at dette forumet sliter med å konkurrere (i hvert fall når det gjelder foto).

Tror dessverre du har rett der, Gooner. Vi er vel en, etterhvert, mindre gjeng som fortsatt helst ønsker denne plattformen, - ikke de andre du nevner.
Jeg tror fortsatt at de har bidratt til å redusere aktiviteten her inne, - noe jeg synes er trist!
KariK

Kritios

Quote from: Ole on 10. Dec 17, 20:12:43
Da er Fotokonkurransen 2017 over med god margin! Takk til dere som har sendt inn bilder og/eller kommentert! Dessverre er det ikke mye engasjement igjen i forbindelse med denne årlige konkurransen, og jeg syns ikke lenger at det kan forsvares å bruke time på time på dette. Fotokonkurransene legges derfor ned.

Takker for engasjementet Ole !
Det er da synd at facebook skal få lov å "ødelegge" forumet på den måten.
Hvorfor er det slik da tro ?
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

fila

Også jeg har satt stor pris på Fotokonkuransen og resten av stoffet her inne på Hellasforum.net. På FB-versjonen har godt Hellas-stoff en tendens til å drukne litt i alt annet som blir lagt ut der. Med fare for å virke bakstrebersk: Hva med å legge ned FB-siden og samle alt her?

polyanna

Quote from: fila on 11. Dec 17, 22:53:22
Med fare for å virke bakstrebersk: Hva med å legge ned FB-siden og samle alt her?


:) Forlokkende..men urealistisk? FB kommer en ikke utenom nå. - Selv om det holdes en 'ungdommelig' tone der, det mangler en slags substans. Uforpliktende? på et vis. Ting flyter fort forbi og med  'fyllkalk'. Samtidig iblant en fordel med raske svar. Jeg bruker FB en god del, ikke Hellasforum spesielt. Men her inne er der alltid noe å hente, noe å lære. Og tilbakelesing av diverse tråder; kjempekoselig.  :vinke:

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...