Logg inn med Facebook eller Google!

Magnolia i Kardamili

Started by Torill, 16. May 09, 10:51:12

Previous topic - Next topic

bipbap

En varm hilsen til deg Magnolia  :flower:
Jeg vet du koser deg stort, og har mange kjente rundt deg. Heller ikke i år får jeg kommet tilbake til Kardamili (Det blir Samos, siden en datter jobber som reiseleder der)
Gleder meg til nye bilder fra Kardamili

Gro

Kos deg så lenge du kan Magnolia, så får vi glede oss til vinteren og dine herlige bilder og betrakninger :-)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Magnolia

Tusen takk for alle gode hilsener. Dere er i tankene mine baade titt og ofte, saa jeg maa innom her en gang i blant.
Vi har faat straalende vaer igjen. I dag har jeg gaatt min vanlige runde til Agia Sofia og Petrovouni (for dere som er kjente). Det ble litt mye sol paa stranda i dag, saa jeg kjenner det brenner paa ryggen. Herlig! :)
Om et par timer er det kveld med middag sammen med gode venner i en varm, moerk gresk kveld.
Kan noen ha det bedre?
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

Neppe, Magnolia. Nyt kvelden (som allerede er igang, tenker jeg, etter en liten halvtime på fortauet)
KariK

Katherina

:flower: Ønsker deg en god helg og en riktig fin siste uke i drømmenes rike!  :drunken:

Lurer forresten på om den gresk ortodokse kirke feirer pinse denne helga. Det er jo 50 dager etter deres påske nå.

MaFi

NYT den siste uka i Kardamili, Magnolia! - SÅ gleder vi oss til rapport når du har landet, og til flere bilder... :cheers:  :cheers: Hilsen MaFi (... som gleder seg til 20. juni!)

Magnolia

Jeg maa innom forumet en gang i blant. :) Tusen takk for alle gode hilsener. Det er alltid moro naar noen husker paa meg selv om jeg ferierer.
Du har helt riktig, Katharina. Vi hadde pinsefeiring denne helga. Jeg dro til fjells i stedet for aa gaa i kirka, men lille Kardamili hadde mange besoekende denne helga. Det er nok som i paaskehoeytiden, grekerne vender heim.
Det lakker paa tida her nede naa. Paa loerdag vender jeg nesa heimover igjen. Selv om jeg stortrives her, skal det bli godt aa se igjen alle mine.

En varm, straalende klem til dere alle fra ei lykkelig Magnolia. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

msw

Ser ut som om du har drømmeferie! Da skal mitt reisefølge og jeg sørge for å passe på Kardamili når du er borte, og så tar MaFi over når vi reiser hjem igjen:)







kaka

Tenk at det er siste uka di allered, Magnolia. Det er litt godt aa lese at du gleder deg til aa komme hjem ogsaa, men jeg har forstaatt paa meldingene dine at du har hatt en fin ferie, med mange fine turer.

Tenker du stor-nyter de siste dagene. - Turer, kanskje noen timer paa steinstranda, \"limonade\" på fortauet foer en kyllingmiddag paa et eller annet koselig sted, - og stadig paa jakt etter gode fotomotiver.

Holder han far koken ogsaa?
KariK

Frost

Siste uke allerede?
Kos deg i din siste uke. :)

Torill

Tenk at tiden går så fort! Skjønner du har hatt en herlig tur! :flower: Du får ta med deg litt Hellasvarme hjem til Norge! Så skal jeg ta med litt hjem etter min tur! :flower:  :flower:
Ha en flott tur hjemover!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Katherina

:sunny:  :hello2:   :P Jaja, Magnolia alt har en ende. Også dine feriedager. Nå er det tid for å bearbeide alle inntrykk og minner. Så tidlig en lørdag i september, sitter du igjen på flyet til Kalamata og du er tilbake. Om 2 måneder og 3 uker. Etter en deilig (får vi tro) norsk sommer sammen med dine kjære.
Du er lur som forlenger sommeren både før og etter.
 :love3: Men nå er det gjensynet og livet med dine kjære som venter.

 :wave: GOD TUR HJEM TIL NORGE OG SIRA!  :wave:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...