Logg inn med Facebook eller Google!

Barbro og Tjorven på tur.

Started by Torill, 25. Aug 08, 08:55:56

Previous topic - Next topic

Torill

Har fått melding fra damene. De sitter i Athen og venter på fly videre. Slitne,men med humøret på topp zthhhhhhttttt
Ingen kan alt - alle kan noe.

Turid

Jeg har snakket med Barbro og Tjorven i dag. De ankom Athen på formiddagen og skal være til i morgen. Da flyr de videre til Astypalea. Allerede etter en time eller to hadde de samlet inn stoff nok til en av Tjorvens fortreffelige historier. Jeg skal ikke røpe noe, men dere som allerede har lest Tjorvens reisebeskrivelser fra turen hun hadde til Leros tidligere i sommer vet at hun har en utrolig fortellerevne. Hun har også en utrolig evne til å vikle seg inn i rare hendelser som kan være frustrerende og plagsomme når man står midt oppe i dem, men som i ettertid kan være komiske å tenke tilbake på. Det skal bli spennede å høre om resten av ferien forløper \"normalt\" eller om det blir nye bravader på jentene.
Det er etter regn at fuglene synger!

Turid

Forrige innlegg har jeg kopiert fra baren. Tenkte det passet best her i denne tråden som Torill har oppretta. Egentlig burde det jo vært omvendt rekkefølge på de to første innleggene i tråden, men det går vel greit som det er tenker jeg.

Jeg fikk forøvrig sms fra Barbro i formiddag hvor det sto at de nå skulle krysse en firefelts motorvei uten gangfelt for å komme til bussholdeplassen. Med hver sin \"Mr Heavy\" var vel det en utfordring i seg selv.
Det er etter regn at fuglene synger!

Magnolia

Hils kjempemye til de to turistene. :) De får nok en opplevelsesrik ferie.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Og vi Turid som trudde vi var ferdig med barn :cyclopsani:  :cyclopsani: Der går nok   bra :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anders

Quote from: \"Turid\"Forrige innlegg har jeg kopiert fra baren. Tenkte det passet best her i denne tråden som Torill har oppretta. Egentlig burde det jo vært omvendt rekkefølge på de to første innleggene i tråden, men det går vel greit som det er tenker jeg.

Jeg fikk forøvrig sms fra Barbro i formiddag hvor det sto at de nå skulle krysse en firefelts motorvei uten gangfelt for å komme til bussholdeplassen. Med hver sin \"Mr Heavy\" var vel det en utfordring i seg selv.
[/b]

Hehe...da får vi vel krysse fingrene og håpe at det kommer flere meldinger, da! Gleder meg til å få se dem i fri utfoldelse! Det kan vel kanskje bli en opplevelse for livet :-)

Torill

Det må du regne med Anders, jeg har møtt en av dem,og Per begge :cheers: Kos dere masse,med to herlige jenter!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Turid

Quote from: \"Anders\"Hehe...da får vi vel krysse fingrene og håpe at det kommer flere meldinger, da! Gleder meg til å få se dem i fri utfoldelse! Det kan vel kanskje bli en opplevelse for livet :-)

Du kan glede deg, Anders! Det er jenter med varme og liv!
Det er etter regn at fuglene synger!

Anders

Ja, sånn har jeg oppfattet dem også. Og det er jo litt artigt og noe \"ekstra\" å se frem til da... treffe \"kjentfolk\" langt der ute i det fremmede.

Sjøløve

Torill, du må hilse til Tjorven og Barbro og ønske god ferie.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Torill

Det skal jeg gjøre Sjøløve :cheese: Og jeg kan tenke meg at Turid er vel så oppdatert! Nå må vi møtes snart Turid!!! Bare en bru imellom :cyclops:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Turid

Quote from: \"Torill\"Det skal jeg gjøre Sjøløve :cheese: Og jeg kan tenke meg at Turid er vel så oppdatert! Nå må vi møtes snart Turid!!! Bare en bru imellom :cyclops:

Sant det, Torill! Vi må få til det!
Det er etter regn at fuglene synger!

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...