Logg inn med Facebook eller Google!

Skiathos sept. 2008

Started by Anne, 25. Sep 08, 09:51:58

Previous topic - Next topic

brit

Det var Agistros jeg mente Anne....Elias har vi nok vært innom selv om det begynner å bli en stund siden.Elias ligger jo vegg i vegg med Mandraki og dit pleier vi å gå .....det er jo en fin tur......vi har også gått langs med kysten fra Mandraki og kommet ned forbi Krifi Ammos og Eleni beach ,også en flott tur.

brit

Quote from: \"Anne\"Den ligger \"vegg i vegg\" med Elias. Vi står oppe på høyden mellom de to strendene. Ta av ved busstopp 18 og kjør mot Aselinos. Kjør forbi krysset hvor du kjører opp til hundesenteret og fortsett mot Aselinos. Ikke lenge før du er nede på stranda går det av en \"vei\" til venstre hvor det er skiltet til Agistros Beach. Da bærer det opp i heia og etter en stund så ender du nede på høyden mellom strendene. Håper det hjalp litt.

Jeg leste dett innlegget sist. Nå skal vi nok finne den, vi pleier å gå  til Aselinos , Dog Shelter og Konistra klosteret om ikke alle tre tingene på en gang.
Takk for forklaringen Anne.

Torill

Flotte lengtebilder Anne :flower:  :flower: Skulle gjerne ha kost meg i sol og varme nå ja!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Heidrun

Så det er derfoe du er svimmel om dagen Torill Din lengsel etter det greske gjør deg svimmel. Og jeg som trodde det var fordi du hadde kutta ut røyken :drunken:

Quote from: \"Torill\"Flotte lengtebilder Anne :flower:  :flower: Skulle gjerne ha kost meg i sol og varme nå ja!!!
Yamas til livet og til

Anne

Vi gikk ned på Agistros og ble der en stund. Det var ikke sandstrand der, men små stener. Alt var OK, men det blir nok ikke min favoritt. Tok noen bilder av stranda, veien ned (og opp), tavernaen og omgivelsene.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Annlaug

Vi fant denne stranden Men da var det ikke noen folk der. Sikkert fordi det blåste og var overskyet:)) Men i juni er det sol( har bestilt det jeg) så da skal vi bade her også.

Magnolia

Nå har jeg vært ute i et landskap som er dekket av et lett snødryss. Lufta var ren og klar, fyllt av solaskinn og en nesten sky himmel.
Så kommer jeg heim og møte disse flotte strandbildene. Så flott at vi har flere årstider, og så heldige vi er som kan glede oss til trivelige dager i Hellas om noen måneder.
Takk for titten Anne. Bildene dine gir meg alltid den gode hellasfølelsen.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

brit

Vi håper på tur, selv om det er noe usikkert med oss, og da skal vi bestemt ta en tur hit........selv om jeg er enig med Anne og liker aller best sandstrender.

Annlaug

Helt enig Brit. Sandstender er absolutt best. ( Er vant til den flotte Solastranden hjemme jeg ) Men bade her skal vi nå uansett. Elsker å bade og med badesko går det veldig bra.
Håper dere får til en tur også neste år, Brit.

Torill

Ja dette var jo noe å se på i abstinens tider Anne :blackeye: HERLIG!!!! Jeg vil ned dit NÅ!!!! Uansett vær! (og abstinens).
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anne

På vår videre ferd fant vi denne stranda. Vi var nede å tittet, men vi badet ikke. Det var masse \"dritt\" der, men kanskje vi drar tilbake og prøver en annen gang. Vi var der sent i september og det var stengt for vinteren. Det kan jo hende stranda er litt mere innbydene i sesongen.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Torill

Moro å se som vanlig Anne. Tenk,bare et drøyt halvår igjen for mitt vedkommende,så er jeg der igjen. Du verden som tiden går :blackeye: hm.
Ingen kan alt - alle kan noe.

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...