Logg inn med Facebook eller Google!

Bekymringsmelding

Started by Tjorven, 13. Feb 10, 01:37:36

Previous topic - Next topic

Ole

Jeg lurer på om noen kan vise meg et forum der alle medlemmer skriver omtrent like mye, og der ikke et klart mindretall av medlemmenel har brorparten av innleggene??

xristina

Det forumet finnes ikke - det er jeg rimelig sikker på!

ragnhild

Quote from: \"Ole\"Jeg lurer på om noen kan vise meg et forum der alle medlemmer skriver omtrent like mye, og der ikke et klart mindretall av medlemmenel har brorparten av innleggene??

Jeg har vært \"ikke-aktiv\" veldig lenge. Har slengt innom i ny og ne for å se hva som skjer. Og sånn blir det kanskje framover også. Men å være sur for at noen er aktive?
Det er jo supert at noen holder forumet i gang. Starter tråder og svarer på spørsmål.
Keep going :flower:
Og ha en fantastisk helg

elisabeth

bare for å gjøre det helt klart , så er jeg ikke sur på noen eller noe. Fikk  svar på det jeg lurte på av mixelite og tjorven. :drunken:

kaka

Positivt innlegg, ragnhild!
God helg til deg også! - og alle andre Forumister, både aktive og passive :flower:
KariK

cristina

Hei på dere!

Er ny på forumet her og syns så langt det er supert.
Har kost meg i flere dager med gode historier og flotte bilder.
Gleder meg ikke mindre til vår første Kreta-tur i mai/juni etter dette! :-)

Jeg syns dette er ett kjekt supplement til fjesboka hvor jeg er \'sånn passe\' aktiv. Holdt igjen lenge, men som teknolog må man nesten henge med i svingene syns jeg!
Jeg er også med i flere andre forum likt i formen som dette og de passer meg godt, det må være rom for flere måter å kommunisere på.
Er enig med de som tror at det gjerne går litt i bølgedaler, jeg er f.eks mye mer aktiv på hageforum i sommerhalvåret enn jeg er om vinteren. Helt naturlig det! :-)
Har heller aldri opplevd å føle meg som \'mindreverdig\' i andre forum fordi man ikke er like aktiv som andre, heller tvert om, syns alltid man blir tatt godt i mot.

Ellers er min eneste Hellasopplevelse så langt, en mai-tur til Kos for noen år siden, og jeg likte meg utrolig godt der!
Maten var god, kanskje spesielt på Plaza som vi besøkte fordi jeg hadde lest om Kos og restauranten på en hjemmeside før vi dro. Tar jeg ikke feil var den skrevet av xristina også... ;-)

Da skal jeg dykke ned i en eller annen ny bilde/historie-tråd her og kose meg med den!

Hilsen fra Christina

kaka

Så koselig Cristina. Velkommen hit også :cheese:  og lykke til med videre utforsking av et herrlig land!
KariK

Mixelite

Denne tråden har iallfall fått liv i noen av oss som ikke er så aktive til vanlig :)

Jeg tror noe av problemet med slike tråder er at de kan hive kaldt vann i årene på \"den harde kjerne\". Det er faktisk, som det blir påpekt, de som holder liv i forumet!

Jeg synes det er kjempekoselig at folk finner hverandre på forumet og enda mer synd om de skal føle at de må holde det for seg selv og trekker seg unna. Det er sånn gode forum dør, tror jeg.

brit

Hjertelig velkommen til alle dere som er nye her......nevner ikke navn fordi det er flere og da har jeg ikke glemt noen.
Håper virkelig at dere vil trives og komme med innlegg, det er jo det som gjør dette forumet fargerikt og interessant.
Her ble jeg tatt imot med åpne armer da jeg var ny og trivdes med en gang. Kom fra et annet forum som jeg flyktet fra.....
Jeg har vel også vært av de \"taletrengte\" her ,men har trukket meg litt tilbake og årsaken var nok at noen mente at det var et forum for de få.
Nå håper jeg at denne påstanden blir lagt dø og at mange kommer med innlegg og synspunkter.
Vi har en fantastisk \"sjef\" her som styrer oss med stø hånd og passer på at vi holder en god tone . Det er bra Ole! :flower:

Kom igjen folkens! Skriv!

Tjorven

Hei alle sammen. Ser at denne tråden fortsatt lever videre, og det er jo flott. Jeg vil også hilse alle nykomlingene velkommen, kjempefint at dere også kommer med deres synspunkter, undringer og spørsmål i denne tråden.
 Viktig med litt frisk pust, om det er ris eller ros ;) Og på den måten får vi samtidig drøfta og oppklart eventuelle misforståelser og legge gammel, ubegrunna kritikk bak oss. Håper dere vil trives her, og ta del i aktiviteten slik det passer dere  :compress:
 
Og Brit, håper du tar fram \"taletrengtheta\" di igjen  :blackeye:  Den bør iallfall ikke stoppes pga gammel kritikk. Jeg er vel en av de mest taletrengte her, sikkert mange som mener det kan være litt vel mye innimellom, meg selv inkludert   :colors:  men jeg klarer liksom ikke å holde meg unna heller  :bounce:  Får trøste meg med at jeg er med på å holde liv i forumet.

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette flotte forumet og dets herlige og kunnskapsrike medlemmer  :cheers:
 Kjente ikke en sjel her fra starten av, men syns jeg har funnet tonen med mange av dere, og flere har faktisk blitt personlige venner i \"the real world\"

Ole fortjener en stor takk og  :flower:  :flower:  :flower:  for den kjempeflotte jobben har gjør for Hellasforum.
Ha ei fin helg alle sammen :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

xristina

Quote from: \"cristina\"Ellers er min eneste Hellasopplevelse så langt, en mai-tur til Kos for noen år siden, og jeg likte meg utrolig godt der!
Maten var god, kanskje spesielt på Plaza som vi besøkte fordi jeg hadde lest om Kos og restauranten på en hjemmeside før vi dro. Tar jeg ikke feil var den skrevet av xristina også... ;-)
 
Hei Cristina og velkommen hit!
Det er nok sikkert jeg som har skrevet om Plaza ja. Hyggelig at du også likte maten på der! Jeg gleder meg veldig til å spise den igjen om 2,5 måned! :-)

Anders

Ja hei cristina, og velkommen inn på forumet. Jeg tror nesten vi kan legge lokk på Tjorven sin bekymringsmelding enn så lenge? (iallfall et sånt med en liten trykkventil i :-) )
Her er et voksende medlemstall, her er fler og fler som tar \"tastaturet\" fatt og skriver noen ord, her kommer flere og flere med kunnskaper om mere \"ukjente\" steder, og sannelig begynner dette etterhvert å bli en skikkelig stor database for opplysninger om steder i Hellas man er nysgjerrig på. Og da ikke på den tørre, oppramsende måten. For i nesten alle innlegg kan man lese følelser...

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...