Logg inn med Facebook eller Google!

Kommentarer til reiseskildringene.

Started by Ole, 03. Mar 07, 13:04:34

Previous topic - Next topic

Tjorven

Tusen takk igjen for så hyggelige kommentarer, det inspirerer skrivekløen veldig :)
Og til Filhellender: Jeg ble rørt helt ned til tåspissene av dine varme, gode ord. Jeg liker stillheten og roen i eget selskap også, men syns det er spennende med nye bekjentskaper. Min drømmeferie er ja takk, begge deler, og spesielt i vakre omgivelser. Hva mer kan man ønske seg  :love7:

Nå får dere en liten pause noen dager, for imorgen drar jeg på besøk til Barbro i Namsos, og blir der til mandag. Ønsker dere alle ei fin helg :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Torill

Humre humre :blackeye: Stadig like morsomt å lese :cheers: Hils masse til Barbro!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anders

Bra du fikk skikk på øyet igjen, Tjorven. Fikk en liten vekker der, jeg... tenk å reise alene og så delvis \"miste\" synet! Er jo sånne ting man ikke tenker på før man reiser. Kom gjerne med mer, er morsomt å lese det du skriver. Lett å \"se\" situasjonene. Og enig med filhellener, med vesen og væremåte oppnår man kontakt. Du har det nok i deg  :flower:

Turid

Nå har jeg endelig ferie og tid og ro på meg til å lese meg opp her i forumet. I kveld har jeg lest Anders skildringer fra en reise i September, og makan til fortellerevne! Jeg storkoser meg! Du foreller så levende og godt, Anders. Det er jo som om man er tilstede selv og kjenner både vind, lukten av bakverk og  lekkende bremsevæske ;). Nå har jeg kommet ca halvveis i kapitlene, jeg får det litt hektisk nå i noen dager men når det roer seg igjen skal jeg lese resten, og det gleder jeg meg til!
Det er etter regn at fuglene synger!

ouzolina

Det var herlige beretninger både Anders og Tjorven. Jeg nød dem meget, det var som at være der...

Mette
Skopelit på deltid

Athina

Tjorven, du skriver så bra, lekende lett og levende, man ER liksom der, midt i begivenhetenes sentrum :flower:
Gleder meg til neste kapittel, synd det er det siste. Men du har jo en hellastur til i vente, så det er bare å håpe at det blir noen reiseskildringer fra den også...  :sunny:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Mixelite

Takk for nok en reiseskildring Tjorven!

Det er når man reiser på tur langt hjemmefra at man merker hvor liten verden har blitt. Tror ikke vi har vært på en tur hvor vi ikke har møtt kjente eller folk vi har felles kjente med!

Tjorven

Takk for koselige ord nok en gang. Athina, det var nok ikke siste kapittel, det kommer neste gang.
Mix, det er første gang jeg treffer \"nabo\'n i syden\", men har også opplevd noen som kjenner noen osv. Det ER forunderlig hvor liten denne store verden egentlig er, ja ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katta

Tusen takk for mange nye kapitler Tjorven! Følte virkelig fortvilelsen din under den \"øye\" episoden din. Godt at det ordna seg til slutt.

ragnhild

Takk for sist Kristin - og takk for de fine bildene. Alt er så kjent.

Katta

Oooops, så ikke reiseskildringen din før nå Xristina. Takk for fine bilder og kommentarer! Forstår godt at du liker deg på Kos.

Anders

Nå har jeg \"re-lest\" alle kapitlene dine, Tjorven, og holder på å \"dævve\" etter mer! Og det er ikke langt fra Patmos til Leros, er det vel?

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...