Logg inn med Facebook eller Google!

Flere bilder fra Antiparos?

Started by Tjorven, 10. Mar 09, 21:50:45

Previous topic - Next topic

Anders

Nei, bare papirbilder (ett eller annet sted) av Time, men hvis man sjekker her http://www.hellasforum.net/index.php?name=ForumsPro&file=viewtopic&t=2848
og ser litt på den videoen \"Strandliv\" så får man iallfall et visst inntrykk av Fanari og strendene.
Og enig i at Time var en okay plass å hvile skrotten... og at maten på Fanari er god :-)
Kanskje treffer du også \'naijah\' der, Tjorven :-)

Tjorven

Uansett blir det artig å utforske de forskjellige stedene, både til vanns og til lands. Er det ikke ei strand som heter Sunset også, på motsatt side av havna mot vest? Kanskje enda lengre dit?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Jo, det er det. Du rusler gjennom byen og så er du der...plutselig :-)
Ikke verdens beste badestrand, men et fint sted å sitte i solnedgangen (hvis du sitter ved et tavernabord med noe godt i glasset)
Du får et ørlite glimt her http://www.hellasforum.net/index.php?name=ForumsPro&file=viewtopic&t=2535
Mye folk som samler seg der om kveldene og lett å komme i kontakt også.

Barbro

Quote from: \"Tjorven\"Søren, da har jeg blingsa helt feil. Spurte nemlig der jeg skal bo hvor langt det var til strendene, og fikk beskjed om at det lå 3 strender i 5 min. gåavstand derfra, og 5 min til hovedgata. Hm, får se om jeg finner meg ei vik litt nærmere da, for å få dyppa meg litt.
Det finner du...helt sikkert :flower: .Du kommer t å få d så herlig :cheers:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Gro

Quote from: \"Tjorven\"Uansett blir det artig å utforske de forskjellige stedene, både til vanns og til lands. Er det ikke ei strand som heter Sunset også, på motsatt side av havna mot vest? Kanskje enda lengre dit?
Joda og der er det perfekt å ta en øl el lignende og se på solnedgangen:)

Da har jeg bestillt bilett:) 23 mai -4 juni :cheers: Så da får jeg med meg bursdagen din Tjorven:)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Tjorven

Herlig Gro, nå gleder jeg meg enda mer :cheers: Og med din kjennskap til Antiparos, så slipper jeg kanskje å gå meg vill også  :clown:  (eller kanskje ikke)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Gro

Quote from: \"Tjorven\"Herlig Gro, nå gleder jeg meg enda mer :cheers: Og med din kjennskap til Antiparos, så slipper jeg kanskje å gå meg vill også  :clown:  (eller kanskje ikke)

He he det skal  nok godt gjøres på Antiparos, selv om jeg nok er noe av det mest retningsville du finner ;-)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Anders

Eh... vet ikke hvilken del av det innlegget jeg skal være enig i :-)
Det er umulig....

Tjorven

Ja ja, går man seg vill, så oppdager man samtidig noe nytt, tenker jeg. Barbro og jeg fikk nå sett en god del trappegater i Astypalia på den måten iallfall, og etter hvert blir man mer eller mindre lokalkjent ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Det tar ca tre min å bli lokalkjent i Antiparos by :-)
Gled deg Tjorven... i mine øyne er det det ultimate sted for å slappe av og finne roen...

filhellener

Quote from: \"Tjorven\"Søren, da har jeg blingsa helt feil. Spurte nemlig der jeg skal bo hvor langt det var til strendene, og fikk beskjed om at det lå 3 strender i 5 min. gåavstand derfra, og 5 min til hovedgata. Hm, får se om jeg finner meg ei vik litt nærmere da, for å få dyppa meg litt.

Vi bodde på Kouros i høst og var kjempefornøyd, vil absoutt bo der/ på den siden av byen igjen, om vi skal tilbake til Anti Paros  :sunny:

- og selv om du går forbi den altfor langgrunne stranda, så er det ikke langt til neste og d e n  ble vår favoritt  :iconbiggrin:
Det var Vasilis på Kouros som tipset oss om den.

 Psaraliki var ikke spesielt bra syntes v i  da, men siden vi hadde barnebarn med (som ikke ville gå så langt) var vi ikke lenger utover enn til Taverna Fanari.

Men i \"nærmiljøet\" har du denne, Tjorven, om det er en nudist strand vet jeg ikke..., for vi er ikke nudister og faktisk hadde vi stranda for oss selv   :sunny:

Den korte turen var en fin opplevelse, vakker natur :



Så var vi fremme, stranda er ikke veldig stor/lang, men fin og med lekkert vann:



Dette viser visst mer barn og vann enn strand, :



Rett rundt hjørnet var det en større strand, her er odden, folketomt var det nesten overalt på denne tiden , siste uke i september :
Kari

Gro

Jeg har bada på begge de og den første er helt skjønn:) Og ikke så mange som er der nei :)
Den siste er jo Campingstranden der nudistene holder til.
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...