Logg inn med Facebook eller Google!

Flere bilder fra Antiparos?

Started by Tjorven, 10. Mar 09, 21:50:45

Previous topic - Next topic

Tjorven

Herlig Gro, det blir kjempegøy  :cheers: Og vips, så er du også der, Anders :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Vips... fjorten dager fra nå bør jeg ha kjøpt billett til blustaren ja...

Anders

Kommer dinglende med en liten dagstur-sekk, jeg da :-) Ser virkelig frem til å treffes der på Anti.

Gro

Quote from: \"Anders\"Kommer dinglende med en liten dagstur-sekk, jeg da :-) Ser virkelig frem til å treffes der på Anti.

Og vi til deg :cheers:
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Tjorven

Ja, og da blir det sikkert en eller anna rockeklubb som avslutning vil jeg tro. Men nå satte du en støkk i meg Anders. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe billett ti BS på havna i Santorini, men bør jeg forhåndsbestille heller?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Hæ? Neida... jeg tenkte fra Naxos til Paros tirsdag morgen... orker ikke bale med slikt så tidlig, så ordner det kvelden før. Fra Santo og nordover nå på lørdag tror jeg neppe du får noen problemer...

Tjorven

Puh, har nok baller i lufta for tia -:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Forresten... noen som vet om helgen som var hadde noen spesiell betydning på Santorini? Ifølge mine \"utspente\" så veltet det horder i land på lørdag... som om alle med Santo-aner hadde en eller annen grunn til å dra \"hjem\" på lørdagsettermiddagen?

Tjorven

Eh... nå tror jeg du spør i feil tråd, Anders ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

For å avslutte denne tråden, vil jeg bare si: Tusen takk til dere som har bidratt med bilder og annet info :)

Antiparos var alt jeg håpet på, og mer til. Forventningene ble etterhvert ganske høye, skummelt, men jeg lot meg rive med.
Og akkurat der ligger løsenet; å la seg rive med. Det innbefatter intet stress, som det kanskje antyder. Derimot at man tar ting som det kommer, man skal ikke rekke noe, man skal ikke gjøre noe som må gjøres imorgen, man skal ingenting....
 
annet enn å sørge for at man har det bra, med seg selv og alle de nye vennene man treffer (de fins nemlig overalt) som plutselig dukker opp.
ÅHHH du store min, jeg lengter tilbake, kanskje allerede i høst..... iallfall neste juni,da MÅ jeg dit igjen :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Ca 3-4 måneder etter:
Det er så lett å si at et sted har satt seg fast i hjertet/sjela eller hvor man nå måtte føle det, men nå har det seg faktisk sånn at Antiparos har gjort \"noe\" med meg, og jeg vet jeg må tilbake. Ikke en gang i framtia, men neste sommer!

Jeg har gjenopplevd Antiparos gjennom denne tråden igjen, ledd av kommentarer, sukket mimrerende og gjenkjennende av bildene, og sitter atter igjen med et salig smil om munnen.

Jeg har ikke klart å skrive noen reiseskildring derfra, jeg tror det ble for \"stort\" for meg.
Jeg håper imidlertid at Gro og Anders kan legge ut noen bilder derfra, siden jeg ikke kan kunsten enda.

Vil bare dere skal vite at Antiparos har gjort et spesielt inntrykk, og kan ikke annet enn å anbefale øya, på tross av alle turistene, eller kanskje for en gangs skyld, pga dem!
Jeg traff nemlig så mange herlige folk som er gjengangere her (og fastboende ikke minst) og jeg har veldig lyst å treffe dem igjen :)

Jeg tror jeg drømmer meg litt bort i natt, men det er vel lov i høstmørket. See you next summer, Antiparos  :love7:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...