Logg inn med Facebook eller Google!

Loppemarkedet i Monastiraki, Athen

Started by Ole, 21. May 07, 20:25:53

Previous topic - Next topic

Tommy

Quote from: \"Barbro\"JEG synes iallefall det ser spennende ut :cheers: !
Jeg elsker å gå rundt og se på sånt,og kanskje finne noe,som ligger som en liten edelsten og glitrer i min bag..eller veske :colors:

Gott för dej o gott för mej

spännande o mångfald

eller ej  :bom:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Riitta

Kan inte låta bli och lägga in några jag också :colors:








Riitta

Barbro

Dette MÅ jeg jo bare oppleve :colors: !Jeg bør nok alliere meg med en trailersjåfør :lol: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ole

Det er mye skrot på dette loppemarkedet ja, men spennende er det i alle fall å gå rundt og kikke. Og noe finner man helt sikkert hvis man vil.

Magnolia

Her var det mye å velge blant. Det er spennende med slike markeder. Jeg har ikke opplevd markedet i Athen, men jeg kan gå timesvis på slike steder og suge inn stemningen. Det er så moro å bare rusle rundt. Kanskje dukker det plutselig opp noe jeg slett ikke trenger, men  det kan være kjekt å ha.  Og like plutselig ligger det kjøpt og betalt i veska mi. Vel heime igjen kan jeg ikke fatte at jeg i hele tatt kjøpte det. Det er ferie det. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Riitta

Ole, såg på min \"mittersta bild\" att dom där stolarna som du har så fin bild på syns lite i bakrgunden i min bild också, om man tittar noga :cyclopsani:

Riitta

Barbro

Når jeg kjøper noe på et sånt sted,er det vel ofte sånn at jeg egentlig ikke har bruk for det..om jeg tenker nøkternt på det hele :colors: ..,men..for meg blir det en liten skatt uansett..det ble kjøpt der og da..og gjerne i en spesiell stemning,eller setting..og bare det å se på det i ettertid..får varmen fram i magen :flower:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ole

Quote from: \"Riitta\"Ole, såg på min \"mittersta bild\" att dom där stolarna som du har så fin bild på syns lite i bakrgunden i min bild också, om man tittar noga :cyclopsani:

Riitta

Se der ja! Salget går tydeligvis dårlig! :grin:

Magnolia

Quote from: \"Barbro\"Når jeg kjøper noe på et sånt sted,er det vel ofte sånn at jeg egentlig ikke har bruk for det..om jeg tenker nøkternt på det hele :colors: ..,men..for meg blir det en liten skatt uansett..det ble kjøpt der og da..og gjerne i en spesiell stemning,eller setting..og bare det å se på det i ettertid..får varmen fram i magen :flower:

Akkurat Barbro. Det er det som gjør det hele så sjarmerende. Det å plukke med seg noe en absolutt ikke trenger, men som skaper så gode minner. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Riitta

Det ser ut och gå dåligt med stolförsäljningen,ja :bom: Jag tog ju mina kort i januari och du på sommaren :bom:

Riitta

Tommy

Quote from: \"Riitta\"Det ser ut och gå dåligt med stolförsäljningen,ja :bom: Jag tog ju mina kort i januari och du på sommaren :bom:

Riitta

Ähhhh , gamla stolar tar ju sån plats när man ska ta hem dom, dessa små figurer däremot var mer lätthanterliga, och dom fann jag där en oppsättning av.



 Inte speciellt grekiska, men oemotståndliga som en skojig present att ha med hem därifrån, istället för någon annan \"vanlig souvenir\" :D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Loppemarked er bare herrrlig  :cheers: Skulle gjerne vært på det i Aten, eller kanskje ikke (måtte vel ha kjøpt ekstra koffert også)
De tre apene er artige, de har jeg to utgaver av. Den ene er kjøpt i Hellas og har faktisk 4 aper. De holder hendene for ører, øyne og munn, men gjett hva den fjerde holder hendene sine over?   :colors:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...