Logg inn med Facebook eller Google!

Ryktebørs og fakta, flyruter 2017

Started by Ole, 01. Aug 16, 18:13:11

Previous topic - Next topic

Anders

Skjønte deg. Men har du noe tro på at noen nye ruter/muligheter dukker opp i dagen før årets "sesong" er over, da? Har KLM endret den Athen-ruten sin. De har jo i noen år nå ankommet så sent at man blir "tvunget" til en overnatting før evt fergetur videre.

Ole

KLM lander 00:50, og da må man ha overnatting hvis man skal ta båt. Skal man til Athen er det ypperlig. Kan reise fra Ålesund etter jobb (kl. 17) og lande i Athen samme "dag". Rene luksusen for oss som bor ute i periferien! :)

Det er nok ikke mange ruter som er lagt ut ennå, men mitt inntrykk er at bl.a. Norwegian er tidligere ute nå enn det de var for noen år siden.

Anders

Jeg har en ørliten følelse av de følger utviklingen i Tyrkia nøye nå...... dessuten har vel Aegean åpnet opp for litt andre ruter enn absolutt via Athen. Lokale ruter, og det å gjøre Thessaloniki litt mere viktig. Kommer vel an på avgifter og denslags. Men det blir en spennende vinter å følge med.

Ole

Det stemmer nok. Flytrafikken til Tyrkia har jo krympet voldsomt, og da blir det nok flere avganger til Hellas, Spania, Kroatia etc.

Runar Solvik

Sitter og ser på billetter til neste år nå, og da er det veldig fristende å bare booke med KLM fra Ålesund til Aten t/r for under kr 1500,- pr.pers rundt St.Hans..............

anemos

Quote from: Runar Solvik on 01. Aug 16, 22:10:29
Sitter og ser på billetter til neste år nå, og da er det veldig fristende å bare booke med KLM fra Ålesund til Aten t/r for under kr 1500,- pr.pers rundt St.Hans..............


Samme her. Bare fra Stavanger. Ekstremt fristende. Har allerede reservert hotell i Paros for perioden vi mest sannsynlig reiser.

mouche

Husk at til neste år, 2017, så er den norske og greske påsken samtidig hvilket trolig har stor betydning for prisene så her gjelder det å være tidlig ute samt litt kreativ?

filhellener

26. Sep 16, 22:45:29 #19 Last Edit: 26. Sep 16, 23:16:04 by filhellener
På denne tida de siste årene, eller faktisk ca en måned tidligere, har Norwegian lagt ut sommerrutene sine til Kefalonia, Korfu, Kos, Preveza, Rhodos og Santorini,
det har vært direktefly!

Nå har j e g dessverre kun funnet reiser med mellomlandinger i Stockholm, evt København, med elendige flytider/lang transfer >:(

Vet noen om Norwegean kommer med direkte ruter til disse destinasjonene i 2017?
Kari

Marit

Direkteflyvningene til Rhodos får jeg opp nå, så jeg regner med at direkteflyvningene til Kos etc. kommer etter hvert.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Kritios

For de som vil billig til Kreta kan jeg anbefale Norwegian fra London Gatwick.
Litt lang transfertid riktignok, da flyet går fra LGW 05.50, men hva gjør vel det når man skal på ferie ?
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

Anita

Vi har nettopp bestilt med KLM fra Kristiansand til Athen i begynnelsen av juni. Tur/retur for oss begge to kom på rett under 4000 kr. Kan ikke klage på den prisen :D
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

stelios

Hei,

Vet du hva som skjer med flyrutene til Naxos?  Ser ut som Olympic er ute . Og: Noen som vet hva om Aegean vil fli fra  Oslo I 2017?  København og Stockholm-programmet er lagt inn, men ikke Oslo

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...