Logg inn med Facebook eller Google!

Enda et spørsmål om pris på taxi... Samos denne gang

Started by JohnS, 16. Aug 07, 12:59:40

Previous topic - Next topic

JohnS

Er det noen som vet sånn noenlunde hva en taxi koster fra flyplassen på Samos til Samos by(Vathi)?  Jeg bestilte billetter uten transfer, men nå kom jeg til å tenke på at med 5 personer må vi jo ha to drosjer.  Kanskje jeg burde endre bestillingen?....

Ja, ja... det kan da ikke være de helt store summene vi snakker om i forskjell,  vi får bare evt. kutte ut en hummermidddag, og ta en salat i stedet... uten feta..... med vann til...  så jämnar det ut sig, som våre naboer i øst sier.....  zxzaxxxxxxxx
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Retsina

Quote from: \"JohnS\"Er det noen som vet sånn noenlunde hva en taxi koster fra flyplassen på Samos til Samos by(Vathi)?  Jeg bestilte billetter uten transfer, men nå kom jeg til å tenke på at med 5 personer må vi jo ha to drosjer.  Kanskje jeg burde endre bestillingen?....

Ja, ja... det kan da ikke være de helt store summene vi snakker om i forskjell,  vi får bare evt. kutte ut en hummermidddag, og ta en salat i stedet... uten feta..... med vann til...  så jämnar det ut sig, som våre naboer i øst sier.....  zxzaxxxxxxxx

Taxi fra flyplassen til Samos by rekner jeg med vil koste mellom 15 - 20 euro. Hvis vi sier 150 kr blir det 600 kroner tur retur.
For fem personer med bussen blir det vel 500 tur retur.

bengalow

Jag \"glömde\" transfer\" från Kalamata till Kardamili.....Taxi kostade 34€ pr resa, medan transfer med samma taxi kostade 150 kr för båda resorna! Beställ transfer, det är nästan lika långt mellan Kalamata och Kardamili som mellan flygplatsen och Vathi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

JohnS

Takker for svar!

Jeg tror ikke det utgjør så store summer at jeg setter i gang apparatet for å endre noe, særlig siden vi er  fordelt på flere bestillingsnr som må korrigeres og betales tillegg.  

Vi slipper i alle fall å sitte og vente på han som alltid skal være med vår buss, nemlig han som fikk kofferten aller sist, og etterpå måtte i minibanken og på toalettet før han kunne begynne å leite etter bussen. ztweeeeeeeee

Jeg regner i alle fall med at det er drosjer på flyplassen når fly ankommer......
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Retsina

Quote from: \"JohnS\"Takker for svar!

Jeg tror ikke det utgjør så store summer at jeg setter i gang apparatet for å endre noe, særlig siden vi er  fordelt på flere bestillingsnr som må korrigeres og betales tillegg.  

Vi slipper i alle fall å sitte og vente på han som alltid skal være med vår buss, nemlig han som fikk kofferten aller sist, og etterpå måtte i minibanken og på toalettet før han kunne begynne å leite etter bussen. ztweeeeeeeee

Jeg regner i alle fall med at det er drosjer på flyplassen når fly ankommer......

Ja da. Det er fullt opp med drosjer på flyplassen på Samos i alle fall. Når var det dere kom ? Kan hende er jeg der ute og tar imot gjester.

Tommy

Quote from: \"Retsina\"
Quote from: \"JohnS\"Takker for svar!

Jeg tror ikke det utgjør så store summer at jeg setter i gang apparatet for å endre noe, særlig siden vi er  fordelt på flere bestillingsnr som må korrigeres og betales tillegg.  

Vi slipper i alle fall å sitte og vente på han som alltid skal være med vår buss, nemlig han som fikk kofferten aller sist, og etterpå måtte i minibanken og på toalettet før han kunne begynne å leite etter bussen. ztweeeeeeeee

Jeg regner i alle fall med at det er drosjer på flyplassen når fly ankommer......

Ja da. Det er fullt opp med drosjer på flyplassen på Samos i alle fall. Når var det dere kom ? Kan hende er jeg der ute og tar imot gjester.

Ja, det var i vart fall inga som helst problem med att få tag i taxi då vi landade på Samos en tidig måndag morgon i juni, så det rer sig säkert om en taret som det kommer som en säjer i östergötland, ha en god tur till Samos när det nu var ni skulle resa  :smile:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

JohnS

Vi lander på Samos kl 11:30 den 23. sept, hvis flyet er i rute.
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Riitta

Då är det ju nästan samma tid som Tommy landar på Karpathos zxzaxxxxxxxxx

Riitta

Tommy

Quote from: \"Riitta\"Då är det ju nästan samma tid som Tommy landar på Karpathos zxzaxxxxxxxxx

Riitta

Ja, det stämmer nokk på ett ungefär det Riitta, du har bra koll du  :smile:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...