Logg inn med Facebook eller Google!

Billige og greie overnattingsplasser nært Gardermoen

Started by kari, 01. Jun 08, 08:33:58

Previous topic - Next topic

kari

Er det noen som veit om et enkelt, billig og greit overnattingsted på Gardermoen?

Vi drar jo sammen med svigers til Karpthos på september. Flyet vårt går såpass tidlig at vi må overnatte.
Mente at jeg har lest på disse sidene om en forholdsvis billig og grei overnatting ved flyplassen, men finner det ikke igjen. Kanskje det var på gammelforumet?
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Katta

Her pleier vi å overnatte Kari:

http://www.gardermoen-airporthotel.no/

Har ikke vært der siden de pusset opp. Vi har bestandig bestillt de billigste rommene, som er i en slags brakke. Ikke noe luxus, men helt greit for å sove noen få timer. I fjor betalte vi kr 730 for et dobbeltrom (motellrom). Det er vel det samme som de nå kaller økonomirom. De har også familierom med fire senger.

Ellers så har de transport til/fra flyplassen for kr 45 pr pers.

Katta

PS! Har tidligere ringt rundt for å undersøke priser rundt Gardermoen. Dette var det billigste jeg fant. Så lenge det er rent, har seng, toalett, og dusj - så er jeg fornøyd.

kari

Har vært inne på sidene til disse og sjekket, og synes det ser veldig greit ut. Enig med deg; en seng og dusj, så er jeg fornøyd. Egentlig ikke så nøye med dusj en gang, vi skal kun ligge noen timer, så det går helt greit uten.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Marit

Dette er nok det billigste tilbudet i Gardemo-omraadet. SAS-hotellet som ligger ved flyplassen er i alle fall dyrt (for et enkeltrom ble det over 2.000) da jeg sjekket det for en stund siden. Ellers har Thon to hoteller i omraadet, et konferansehotell og ett budsjetthotell. Du kan sjekke det opp paa nettsidene til Thon (men tror ikke det blir billigere).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Tjorven

Har du sjekket Gardemoen Gjestegård? Der har jeg overnatta et par ganger. Husker ikke helt prisen, men det var billig både med enkelt- og dobbeltrom husker jeg. Deilig frokost har de også, og man hentes/bringes for ca 45 kr. De har også familierom så vidt jeg husker.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katta

Quote from: \"Tjorven\"Har du sjekket Gardemoen Gjestegård? Der har jeg overnatta et par ganger. Husker ikke helt prisen, men det var billig både med enkelt- og dobbeltrom husker jeg. Deilig frokost har de også, og man hentes/bringes for ca 45 kr. De har også familierom så vidt jeg husker.

Gardermoen Gjestegård har forandra navn til Gardermoen Airport Hotel, så da anbefaler vi samme sted.

Tjorven

There are no strangers, only friends we haven't met.

Farao

Quote from: \"kari\"Er det noen som veit om et enkelt, billig og greit overnattingsted på Gardermoen?

Vi drar jo sammen med svigers til Karpthos på september. Flyet vårt går såpass tidlig at vi må overnatte.
Mente at jeg har lest på disse sidene om en forholdsvis billig og grei overnatting ved flyplassen, men finner det ikke igjen. Kanskje det var på gammelforumet?

Da jeg var i Paris for cirka 9 år siden overnattet jeg og en venninne på Gardemoen Bed & Breakfast. Da var det nyoppussa. Nå de siste årene har jeg vel overnattet 2-3 ganger, pris cirka fra 740 kr + de kjører til flyplassen hver halvtime mener jeg det er. Frokost inkludert - enkelt og greit. Hvis dere skal reise i september er det greit å booke fordi det er få rom og noen av rommene har dusj på gangen.

Tor-Atle

Har nettopp bestillt rom for overnatting på Rica hotellet jeg på jessheim, 5 min med shuttlebussen fra gardemoen. Kr 600 for dobbeltrom, der lå vi for to år siden også, helt greit, litt små rom, men godt nok for en halv natt...

http://www.rica.no/index.cfm?con=187&oa=hotel.display
Hva gjør vi i dette landet her ? Skulle ikke vi vært på Karpathos ?

Marit

Ifølge siste OBOS-bladet jeg fikk så får OBOS-medlemmer 10 % rabatt Gardermoen Airport Hotell. Greit å ta med seg det også.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

kari

Tusen takk for alle tips. Da er det bare å hive seg rundt å bestille Tror det blir gardermoen airport hotel. Det ser i alle fall veldig greit ut.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...