Logg inn med Facebook eller Google!

Greske mænd og andre mennesker - Lone Spanheimer

Started by Mixelite, 25. Mar 07, 21:23:11

Previous topic - Next topic

gallerytouri

Quote from: \"Mixelite\"
Quote from: \"gallerytouri\"Mix, når kommer denne boken til Chios, da...? zxzaxxxxxxxxxx

Tja, jeg vet jo ikke hvor den er en gang!  zqr2eeeeeeff men da består lista av Camillchen, SveinB, Gesse og GalleryTouri.

QuoteHar dere forresten lest Klokken i Makedonia av Knud H. Thomsen?

Nei. Er det en sånn bok man kan sitte på balkongen(i bakgården) og lese når man er mutters alene på tur?

Jada Mix, den kan du lese både på balkongen og på stranden! Og den står her i bokhyllen og venter på deg  zxzaxxxxxxxxxx
Όπου ακούς πολλά κεράσια, πάρε μικρό καλάθι!
www.gallery-touri.com

Mixelite

Quote from: \"gallerytouri\"Jada Mix, den kan du lese både på balkongen og på stranden! Og den står her i bokhyllen og venter på deg  zxzaxxxxxxxxxx

Takk for det. Og om ikke Lone Spanheimer er klar med det første, så står iallfall Learn Greek in 25 years her klar for transport :)

filhellener

Quote from: \"gallerytouri\"Har dere forresten lest Klokken i Makedonia av Knud H. Thomsen? Min mor har akkurat humret seg gjennom den. En bok som etter min mening er LITT treg i begynnelse og aldri tar HELT av. Men, man humrer det meste av tiden!
Den er så helgresk at det er utrolig at det er en danske som har skrevet den. Anbefales!
Jeg har lest \"Klokken i Makedonia\", herlig bok, anbefales av meg og  zqr2eeeeeeff
Kari

Liv

Quote from: \"gallerytouri\"
Quote from: \"brit\"Med det samme vi snakker om å ta på kornet....har noen lest \"Paradiso\" skrevet av Tove Cecilie Fasting som er medlem her hos oss?

Den humret jeg meg igjennom. erwwrewwrrwrrr

Den SKRATTLO jeg meg gjennom! Den beste boken om livet i Hellas skrevet av en nordboer, det er nå min mening.

Enig!

xristina

Quote from: \"Mixelite\"Altså, vi har jo 3 bøker som kan sirkulere og såvidt  jeg kan se er det tre stykker som venter? Dvs. jeg vet ikke helt hvor _min_ bok er i verden! Sist jeg sjekket, var det Camillchen, SveinB og Gesse som stod for tur? Eller har noen av dere min bok? Margrethe skulle sende den, men jeg vet ikke helt hvor.. Jeg har visst ryddet litt for aktivt i innboksen min :-s
OK - da sier jeg at den første av de tre som sender meg adressen sin på PM, får tilsendt min i posten! :-D

Paradiso er knallbra!!! Men noen har vært så frekk å låne min, men ikke levert den tilbake...  zxsssssssaaaa Men da er det ikke annet å gjøre enn å kjøpe ny!

Klokken i Makedonia har jeg begynt på, men ikke lest ferdig... zxzaxxxxxxxxxx  Kanskje jeg skal ta med meg den nedover? Et passende sted å lese den kanskje...

Mixelite

min bok befinner seg visst hos sveinb. Da er det vel Gesse som står for tur da?

ouzolina

Det er lidt morsomt at Knud H. Thomsen, som har skrevet Klokken i Makedonien, aldrig har været i Grækenland eller i Makedonien.
Hans fantasi fejler ikke noget  :smile:
Hilsen
Mette
Skopelit på deltid

Tjorven

Halloi    cxsdfafdddddd     Jeg vil også lese om greske menn,så kø meg opp der det passer.Kanskje jeg kan låne den etter Kamilchen,siden vi bor i samme by,lissom...men vil ikke snike i køen altså!  zqr2eeeeeeff
There are no strangers, only friends we haven't met.

Svein~B

Quote from: \"Mixelite\"min bok befinner seg visst hos sveinb. Da er det vel Gesse som står for tur da?

Det stemmer at jeg har Mix sin bok, men jeg har vært ute og reist, så jeg har ikke begynt på den ennå. Jeg skal lese den så fort jeg rekker og sende den videre så snart jeg kan.Er det Gesse som er neste på lista eller er Camillchen før henne?
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Ninette

Også jeg vil gjerne lese denne boken. Er det noen som noterer meg på en eller annen venteliste?
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Liv

Quote from: \"gallerytouri\"
Quote from: \"brit\"Med det samme vi snakker om å ta på kornet....har noen lest \"Paradiso\" skrevet av Tove Cecilie Fasting som er medlem her hos oss?

Den humret jeg meg igjennom. erwwrewwrrwrrr

Den SKRATTLO jeg meg gjennom! Den beste boken om livet i Hellas skrevet av en nordboer, det er nå min mening.

Jeg syns faktisk at \"Paradiso\" er bedre enn Lone Spanheimers bok.

Margrethe

Quote from: \"anemone\"
Quote from: \"gallerytouri\"
Quote from: \"brit\"Med det samme vi snakker om å ta på kornet....har noen lest \"Paradiso\" skrevet av Tove Cecilie Fasting som er medlem her hos oss?

Den humret jeg meg igjennom. erwwrewwrrwrrr

Den SKRATTLO jeg meg gjennom! Den beste boken om livet i Hellas skrevet av en nordboer, det er nå min mening.

Jeg syns faktisk at \"Paradiso\" er bedre enn Lone Spanheimers bok.

Helt enig! Paradiso er også en kjempemorsom bok! zqr2333222222
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...