Logg inn med Facebook eller Google!

Jeg vil gjerne takke for at Hellasforum finnes.

Started by Frost, 10. Mar 08, 10:02:44

Previous topic - Next topic

Frost

Jeg var her mye og leste før jeg registrerte meg.
Har stort sett bare lest her i 2007, men i 2008 har jeg vært mer aktiv.
Vi har vært to ganger på Kreta. Ellers har vi vært masse i Spania og 3 ganger i Portugal. Men nå har vi har jo endelig oppdaget Hellas. :)

Takket være dette forumet og Magnolias vidunderlige bilder, avbestilte vi Kretaturen og bestilte tur til Stoupa.
Kreta er helt greit, men vi hadde allerede vært der 2 år på rad. Det er ikke så mye å velge i direkte fra Tromsø derfor ble det Kreta, men vi ble så fristet av Mani, at vi heller tar den turen om Oslo. :cheers:


Det er så mange flotte steder i Hellas. Steder man knapt har hørt om. Det er så spennende. Jeg er litt lei av turistmaskiner, og i Hellas er det  mange perler man kan oppleve.

Den beste ferieopplevelsen vi har hatt opplevde vi i Portugal. Det var nesten bare portugisiske turister der. I en liten fiskelandsby havnet vi tilfeldigvis midt i en landsbyfest. Det var fullt av Portugisere og det ble spilt musikk.
Det var en stor opplevelse.

Det ekte og genuine i et land er noe helt spesielt. Det finner man dessverre ikke på de store og populære turiststedene.

Tusen takk for at Hellasforum eksisterer. :flower:

Det er en fantastisk gjeng her på Hellasforum. Jeg er så imponert over alle de flotte bildene og den glødenede Hellasentusiasmen. Jeg MÅ innom her flere ganger om dagen for å sjekke om det er noe nytt og vidunderlig som er kommet inn.


Tusen takk til de herlige medlemmene som gjør dette til et fantastisk nettsted for Hellas interesserte. :flower:

Jeg må jo ikke glemme å takke Mixelite for at hun tipset meg om dette forum. Selv om heldiggrisen er i Chios akkurat nå.  :flower:

brit

Koselig at du trives her Frost.

Vi er mange av dem!

Ole har gjort og gjør en fantastisk jobb som har fått i stand dette forumet! :cheers:  :cheers:

Magnolia

Her henger jeg meg på og takker Ole for alt arbeid han har gjort for å gjøre dette forumet til et sted der vi stortrives. Jeg må innom flere ganger pr dag, og det føles nesten som å ta en snartur til Hellas. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Henger meg på og takker jeg også :flower: Og jammen har du gjort god jobb du også Magnolia som får folk til å bytte reisemål :cheers:  :cheers: Har faktisk vært inne på tanken å gjøre det samme he he. Men siden en god venninne av meg også skal til Skiathos i sept. så blir det nok som det er. Og Skiathos ER en herlig øy :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Her er det bare å stemme i de andres innlegg. Jeg kom tilfeldigvis over dette forumet, og dermed var det gjort. Hellasgløden bare vokser når man har så mange å dele den med. Jeg ble tatt imot med åpne armer, og følte meg velkommen fra første stund. Her får man masse informasjon, inspirasjon og svar på det man lurer på, og ikke minst: nye gode venner ;)  Takk til dere alle, spesielt Ole og moderatorene som holder dette forumet igang. :)  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

polyanna

Og takk fra meg også. Det er så hyggelig å lese om andres reiser og erfaringer, få praktiske tips og svar på spørsmål om litt av hvert.

En stor inspriasjonskilde mht. å vende blikket mot steder en ikke har vært på før - kanskje ikke en gang tenkt som alternativer. Så for min del står Peleponnes og sikkert Mani for tur. Kanskje ikke i år, men ganske sikkert senere.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...