Logg inn med Facebook eller Google!

Skiathos (Sporadene)2003-2006

Started by Anne, 05. Feb 08, 13:55:23

Previous topic - Next topic

kaka

Det er ikke min lyst det skorter på, men samkjøringen med de jeg planlegger sammen med tar tid. Viktig å finne et sted vi alle er enige om at vi ønsker å dra. Og med fortsatt så høy MammaMia-feber, er det kanskje lurt å vente til et annet år med akkurat det reisemålet
KariK

Annlaug

April,juni.september OG august ,Anne. Nå er det snart ikke mening i å reise hjem mellom turene? Er såååå misunnelig

Anne

Nei jeg er priviligert og veldig glad Annlaug. Det blir 7 uker på Skiathos i år. Jeg gleder meg vanvittig. Som du vet så elsker jeg den øya.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Torill

Hmm. Anne, du trenger ikke en hushjelp eller selskapsdame der nede vel :cheers:  Spøk til side. Men på Bourtzi skal vi ta et glass vin sammen iår,det er hvertfall sikkert!!! Tenk,nå er det snart mars. Det lakker,særlig for deg  :bounce:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anne

Ja...vin på Bourtzi skal det bli Torill. Det er mitt \"kveldsparadis\" Det finnes ikke noe som kan måle seg med det for meg. Jeg får aldri nok av å sitte å se på gamlebyen og havna om kvelden,alle lysene og det blanke vannet som fungerer som speil, lukta av båter og sjø,lydene fra byen i det fjerne,varme fløyelsvinder fra havet,stjerner på en svart himmel, litt god vin i glasset og Olympicen fra Athen som kommer dansene inn som en lysende kule og lander like ved. Huff....nå drømte jeg meg bort igjen.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Annlaug

Quote from: \"Anne\"..... Jeg får aldri nok av å sitte å se på gamlebyen og havna om kvelden,alle lysene og det blanke vannet som fungerer som speil, lukta av båter og sjø,lydene fra byen i det fjerne,varme fløyelsvinder fra havet,stjerner på en svart himmel, litt god vin i glasset og Olympicen fra Athen som kommer dansene inn som en lysende kule og lander like ved. Huff....nå drømte jeg meg bort igjen.

Ikke vanskelig å følge deg i den drømmen og så herlig at vi har dette i vente.

Anne

Ja det gleder jeg meg til Annlaug....når drømmen blir virkelighet.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Tzasiki

Flotte bilder Anne!.. Jeg må besøke øya mer enn en dag!! (var innom der da jeg skulle videre til Skopelos)... :flower:

brit

Quote from: \"wasb\"Flotte bilder Anne!.. Jeg må besøke øya mer enn en dag!! (var innom der da jeg skulle videre til Skopelos)... :flower:
På Skopelos sier de at det beste ved Skiathos er båten til Skopelos...........men Skiathos er myyyyyyyyye mer enn det! Elsker den øya!!!! :flower:

Gro

Næmen, samme hotell og samme restaurant som jeg og mannen min hadde da vi var der i 2000 :-)  Dette var rart å se igjen... Spesielt denne restauranten hvor vi hadde mange koselige kvelder i måneskinnslyset :-)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Gro

Quote from: \"Anne\"Kastro er et \"must\" når man er på øya og det går fint å ta seg dit med båt.
Idag laver snøen ned og lengselen er STOOOOR. Legger inn et par bilder av Megali Ammos House tatt ifra vannet og ett av min favoritt taverna ved vannet.

Jeg burde klikket på siter knappen slik at jeg fikk med det jeg refererte til :-)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Turid

Nå har jeg lest denne tråden og spesielt historien om den spesielle opplevelsen på Kastro. Så flott! Tusen takk for at du deler med oss, Anne!

Jeg har ikke fått med meg denne tråden før. Det kan være tilfeldig, eller fordi jeg har fått for meg at Skiathos ikke var så aktuell for meg. Nå skjønner jeg at jeg har tatt fullstendig feil, og SELVFØLGELIG skal jeg til Skiathos en gang!
Det er etter regn at fuglene synger!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...