Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

Anders

02. Mar 13, 09:25:45 Last Edit: 02. Sep 13, 16:50:58 by Anders
Hipp hei :-)

Er vel mange på forumet som skal til Naxos i løpet av sommeren, men som reiser til andre tider (og kanskje heller ikke har noe ønske om å delta på noe forumtreff ::) ), så det er vel best å ta dette temaet opp i egen tråd.

Selv har jeg ikke bestemt noe, eller bestilt noe, men planen er iallfall å være på Naxos rundt den tiden. Så her inviterer jeg alle som måtte være interressert til å gi et lite vink. Så kan vi ta det derifra? Jeg tror iallfall at det kunne blitt veldig hyggelig med et slikt treff, med god mat og festlig samvær i det rette miljøet :-)

Naxos er jo såpass sentral kommunikasjonsmessig, at skulle man befinne seg på andre øyer i nærheten, så er det fullt mulig å "stikke innom" for en slik stor happening!

Forslag til spisested? Jeg foreslår Scirocco, ganske enkelt fordi det er sentralt, hyggelig, god mat, plass nok, og de har erfaring med "større lag" :-) 

Ellers egner To Elliniko seg også til slike anledninger. Jeg skal sjekke tilstanden der når jeg er nede i påsken. Eller kanskje vi ender med å overta hele Meltemi for noen kveldstimer :-)

Håper mange har mulighet og lyst til å delta på noe slikt. Og tillat meg å si at det ville vært særdeles passende om forumets høyt verdsatte administrator ville feire bursdagen sin i en slik setting :-)


En liste over deltagere...
MIDDAG

Anders 4
Tjorven 2
Anita 2
Sjøløve 2
Solgry 2
Stein 2
Kalergis 2
Marjana
Stelios (?)
kari 5!
Hellasfrelst (2?)
Fia 2
Kristian 3
streamer
Bremseth
Turid 2
harfin (er i nærheten, "dropper" kanskje innom hvis muligheten byr seg)

fra FB... noen er kanskje medlemmer på forumet allerede?

Margret
Jorunn R.A -5!
May W. S - ?
Elisabeth J.  2

noen vil kanskje ikke være med på busstur, men slik er "ståa" omtrent nå... alle jeg har glemt får gi et lite vink :-)





Greece-Traveller

Passer dessverre ikke tidsmessig.....
Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Tzasiki

Så hyggelig det høres ut med et treff!  :)  Hadde vært fint å hilse på flere av dere, samt se Naxos igjen, med tidsmessig passer det dårlig for meg -   desverre.... :sorry:

Anita

Foreløpig er vi ca. 11-12 stk som skal ha et treff  :) Godt vi har en "lokal" (Anders) som kan sjekke ut hvor det best å treffes  :D

Gleder meg allerede.

Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Solgry

Vi er nok på Paros, men det er selvsagt ikke langt til Naxos..... ::)
Lodotter er englenes tøfler.....

Sjøløve

Da har vi bestemt oss for å dra til Naxos den 11. september og bli der til hjemreise den 19. :hoppende:

Hvor vi kommer fra vet jeg ikke enda, men det blir nok en av øyene i nærheten.  Lekte en stund med tanken om å starte ferien på Astypalea, men det ser ikke ut til å være båtforbindelse derfra til Naxos hver dag. 
Det får bli en øy som har en eller flere daglige båtavganger til Naxos, kan jo ikke risikre å gå glipp av et slikt treff  ;D ;D

Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Anders

Amorgos er jo et godt alternativ, Sjøløve :-)  Kanskje får dere oppleve en like vakker sjøreise derfra som vi gjorde. Eller kanskje har dere allerede opplevd den :-)
Uansett håper jeg vi får til et hyggelig treff på Naxos. Er visst en og annen på FB som også leker med tanken...

Anders

Og det lille hoppet fra Paros er jo bare en sånn "pytt-pytt"-sak, Solgry :-)

Tjorven

Quote from: Anita on 02. Mar 13, 11:26:05
Foreløpig er vi ca. 11-12 stk som skal ha et treff  :) Godt vi har en "lokal" (Anders) som kan sjekke ut hvor det best å treffes  :D

Gleder meg allerede.

Anita


Har du hatt opptelling, Anita, eller er disse i ditt reisefølge? Høres trivelig ut uansett  :)
Solgry: dere er jo nesten programforplikta til å svippe over til Naxos for et sådan treff mens dere er på Paros  ;D 

Og nå har Sisi og jeg bestemt oss. HVIS det blir stor interesse for forumtreff, så legger vi høssturen vår til Kykladene. Vi pleier jo å dra i slutten av agust og være til slutten av september, så vi skal alltids få til noen dager på Naxos rundt den 11.  ;D  Koufonissi og ei anna småkyklade først, så Naxos og Antiparos til slutt. Det høres vel ut som ei grei reiserute  :P :)
Nå er det bare å håpe at maaaaange forumister OG SJEFEN SJØL klarer å få lagt inn et Naxosbesøk i ferien, slik at vi kan få til et toppers gresk forumtreff  ;D ;D ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Sjøløve

Quote from: Anders on 02. Mar 13, 17:31:53
Amorgos er jo et godt alternativ, Sjøløve :-)  Kanskje får dere oppleve en like vakker sjøreise derfra som vi gjorde. Eller kanskje har dere allerede opplevd den :-)
Uansett håper jeg vi får til et hyggelig treff på Naxos. Er visst en og annen på FB som også leker med tanken...


Amorgos er absolutt et alternativ som vurderes  ;D ;D Og jo, vi hadde en flott sjøreise derfra med Express Skopelitis, først til Donoussa og videre til Koufonissi hvor vi gikk av. 
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Ole

Quote from: Tjorven on 02. Mar 13, 17:45:30
Nå er det bare å håpe at maaaaange forumister OG SJEFEN SJØL klarer å få lagt inn et Naxosbesøk i ferien, slik at vi kan få til et toppers gresk forumtreff  ;D ;D ;D


Jeg har ikke ferie i september, så det er minst 99,99% sikkert at jeg ikke kommer. Dessverre!  :(

Anders

I sånne tilfeller kalles det "omsorgspermisjon", Ole :-) 

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...