Logg inn med Facebook eller Google!

"Merker"

Started by Ole, 03. Sep 12, 23:39:50

Previous topic - Next topic

Ole



Noen kommentarer til "Merker":
Holder på med en sak der medlemmer tildeles "merker" etter visse kriterier. F.eks. antall innlegg, hvor lenge man har vært medlem, om man har deltatt i fotokonkurransen 2012, om man har avatar etc.

De fleste merker tildeles automatisk......

Alle merker finner du her: http://hellasforum.net/index.php?action=badgeawards;sa=masterlist Listen kommer til å bli lengre etterhvert. Og jeg kommer til å ta bort noen.....  Trykker du på et merke i denne listen, får du opp en beskrivelse av merket. Foreløpig på engelsk.

Går du til profil->endre profilen->merker, så får du opp merker som er tildelt deg.

Du får PM når du får et nytt merke.

I innlegg, under avataren din, vises hvilke merker du har. Disse skal etterhvert flyttes under innleggene.

I forumets hovedside ( http://hellasforum.net/index.php?action=forum ) kan du se de siste merker som er utdelt. Scroll ned til informasjonssenteret.

Som dere sikkert forstår er dette til utprøving.....kommer til å jobbe med det i ukene framover. Kom gjerne med innspill, forslag til merker, ris og ros etc.




JohnS

Jeg må ærlig talt si at jeg ikke helt skjønner poenget, bortsett fra at man kan få etablert et mer detaljert hierarki av A-,  B-,  C- osv-  medlemmer og nedover hele alfabetet blant bidragsyterne her.  Jeg synes det holder mer enn lenge nok med registreringsdato og antall innlegg.
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Ole

Takk for innspill! Omtrent som forventet, for å si det sånn. Men det er i alle fall "notert".

Ikaros


JohnS

Quote from: Ole on 03. Sep 12, 23:59:23
Takk for innspill! Omtrent som forventet, for å si det sånn. Men det er i alle fall "notert".

Det kan godt være at det er noe jeg ikke skjønner helt, men kunne du være snill og klargjøre litt mer hva som er hensikten/poenget, hvis jeg har misforstått??
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Ole

Du har nok misforstått, for poenget er ikke å rangere medlemmer som A, B, C-medlemmer etc. Poenget her er å lage en oversikt over hva folk gjør i forumet og hvilke områder den enkelte deltar i. I det ligger det også f.eks. antall innlegg, men jeg kan ikke forstå (sikkert mange som er uenig) at få innlegg, eller at man ikke har lastet opp bilder til fotogalleriet, gjør at man blir et "C-medlem". Går man inn i medlemslisten kan man f.eks. sortere medlemmene etter antall innlegg eller hvor mange "Liker" man har fått. Etter min mening er det mer et eksempel på det du nevner i ditt første innlegg.

Jeg hadde syns det hadde vært artig å få merker for alle fotokonkurransene fra 2006 og fram til i dag hvis jeg hadde deltatt på alle disse. Men hvis jeg ikke hadde deltatt i en eneste konkurranse, så tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om om noen andre hadde fått merker for det, og ikke jeg.

Vet ikke om dette var oppklarende, men fint at du spurte om poenget! :)



filhellener

Vi er forskjellige vi mennesker, for m e g er dette "merkesystemet" helt unødvendig/ uinteressant, forventet det og , kanskje  ;)  :) - men du ønsket tilbakemeldinger  :)




Kari

karri

Den som tier samtykker, sies det.
Så derfor.... jeg tier... altså ikke FOR og ikke IMOT  ;)
KARRI

IngeS

Jeg kan ikke se noen grunn for å innføre dette merkesystemet, og jeg ser heller ikke at det kan være interessant for noen av brukerne. Tror det mer kan ta bort fokus på det forumet er ment til.

Er det mulig med individuelle løsninger ber jeg om at merkene under min avatar blir fjernet.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Ole

Individuelle løsninger er ikke mulig.

mouche

Ser ikke noen hensikt med dette systemet. Om man bruker windows, apple, har deltatt i en fotokonkurranse, eller ikke, og eventuelt når har ingen betydning for meg og ser ikke hvilken nytte denne "kunnskapen" har eller skal brukes til.

Anders

Kan vanskelig tenke meg at Ole har noen tanker (eller ønsker!) om å rangere medlemmene på forumet. Og såpass har vi vel erfart etter noen år at det han finner på stort sett ender opp som noe brukendes som mange liker. Akkurat det med OS kan jo være interessant når det gjelder forslag til tekniske løsninger eller programmer som kan lastes ned. Og det er da litt moro å se at mange er ivrige deltagere i fotokonkurranser 0.l.? Eller om de har bilder i fotogalleriet? Det kan jo være at noen kommer med gode råd og tips og forslag, uten å fortelle at de har lagt ut mange bilder om temaet i galleriet? For min egen del vil vel en "stadig påminnelse" om hvilket masetryne jeg er med innlegg kanskje føre til at jeg blir mer tilbakeholden :-)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...