Logg inn med Facebook eller Google!

Reise med kjæresten i slutten av juni

Started by tim, 08. Jun 08, 22:17:46

Previous topic - Next topic

tim

Hei!
Kjæresten og meg skal avgårde til Hellas nå i slutten av juni for å feire at vi er ferdige med vgs og virkelig kose oss! :)
Er vel egentlig ganske samme akkurat hvor vi drar, men som den Hellas entusiasten hun er, så kunne hun tenke seg å prøve ut Kefalonia!

Frem til det jeg lurer på, er det muligheter for veldig billige restplasser i slutten av juni? (Tenkte på å ha alt pakket å klart å bestille reisen 1-2 dager før.

Kunne også tenke å tatt InterRail ned til Hellas. Noen som har erfaringer med dette?

Og siste spørsmål, tips til sider med billige hoteller og/eller flybilletter?
Trenger ikke det beste av det beste, men vil ha nok standard så vi har egen dusj og WC. :)

Veldig flott side!

-Tim

Katta

Jeg vil tro at det blir vanskelig å finne noe i slutte av juni - iallefall noe som er billig. Men....gi ikke opp. Har du sjekket ut disse linkene?

http://www.restplass.no/

http://www.reisetorget.no/

http://www.solfaktor.no/

Eller sjekk ut Star Tour, som jeg vet har Kefalonia på programmet:

http://www.startour.no/

Lykke til!

IngerMarit

Som katta skriver, billige restplasser i slutten av juni finnes knapt. Jeg har reist på restplasser siden 1991. De billige billettene er før skoleslutt og etter skolestart. Restplasser finnes, men da oftest til full pris, og dårlige hoteller. De beste er jo for lengst solgt. Jeg har aldri \"kjøpt meg opp \" for å få egen dusj og wc. Har stort sett vært veldig heldige og bodd på alt fra Sunwing til enkle private hoteller.

tim

Fant en reise til Chania til 2995,- per person! Synes dette er ganske rimelig, så vi slo til på den!! Reiser om en uke idag. :) Gleder oss mye til å komme oss bort litt :)

Heidrun

Grattis. Det kan kalles rimelig ja
Yamas til livet og til

tim

Ja syns det var veldig rimelig. Det er jo uspesifisert, men hotellet er ikke like viktig som det å bare befinne seg i herlige Hellas! :)
Er jo 2 uker også, så tror det kommer til å bli veldig bra! :)

Heidrun

I chania ( hvis det er der du skal bo er det meget å finne på for dere ). Men muligheten er vel kanskje at dere havner i Platanias  siden dette er en siste liten bilett uten spesifikt hotell, så tror jeg absolutt at dere vil trives. Tok min første tur til Kreta på samme måte for ca 20 år siden. Etter den turen ble jeg Kretafrelst og savner kreta /Platanias/Chania noe vederstyggelig
Yamas til livet og til

tim

Leste litt om Platanias nå, hørtes midt i blinken ut! Gleder oss til å bare komme oss bort dit, så alt positivt tar vi som pluss.. :)

Takk for info! :)

me29

Har du sett på nettsidene til Apollo? De har også turer til Kefalonia! ellers kan jeg anbefale Karpathos og Lesvos... flotte øyer begge to. Både Ving og  Apollo har både Karpathos og Lesvos i sitt program. Lykke til!
Aimee Elisabeth Nordbø

Heidrun

Ikke for å lage selvreklame. Men hvis du klikker deg inn på hjemmesiden min www.kretaferien.net , så vil du finne endel ok linker. Så ta deg tid og sjekk nettet ut før du drar avgårde. Og del for all del dine inntrykk av feriestedet du kommer til med oss. Kan jo hende at du finner frem til en perle eller to som ingen av oss her på forumet har vært borti
Quote from: \"tim\"Leste litt om Platanias nå, hørtes midt i blinken ut! Gleder oss til å bare komme oss bort dit, så alt positivt tar vi som pluss.. :)

Takk for info! :)
Yamas til livet og til

tim

Takk, skal sjekke ut den! Tenkte å lese masse på internett før vi reiser for å finne ut mest mulig om stedet. Hvor vi kan dra osv! :)

Blir en del bilder og mye å fortelle tipper jeg! :) Gleder oss mye nå..

Katta

Quote from: \"tim\"Fant en reise til Chania til 2995,- per person! Synes dette er ganske rimelig, så vi slo til på den!! Reiser om en uke idag. :) Gleder oss mye til å komme oss bort litt :)

Det var ikke dårlig. Der ser man - man skal aldri si aldri. Gratulerer med booket tur!

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 26. May 24, 19:03:20
Ser at kursen var bedre i Eurobank og i butikkene ...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...