Logg inn med Facebook eller Google!

Vår \"hjelp...vi kjøper hus\" historie.

Started by Anne, 17. Mar 09, 13:12:00

Previous topic - Next topic

Katta

Dette var morsomt Anne. Så utrolig tøffe dere var. Det er jo litt av en avgjørelse å ta. Jeg har jo lest om den overnaturlige hendelsen ved Kastro, så dette med Gardenian.......måtte vel ha vært et tegn. Venter spent på mer.  :flower:  :flower:

Maritsa

Dette er jo like spennende som en kriminal roman.

Gro

Ok jeg vil ha linker med bilder om hun har lagt det inn før!!!!  Eller kommer det her? Dette er jo sånn vi alle drømmer om å gjøre; Herlig når noen bare gjør det! :-)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Livsnyteren

Ja det denne historien er fantastisk artig å følge med på :cheers: Syns dere var kjempetøffe jeg :flower:

brit

Vi som har vært så heldige  at vi har besøkt Anne på Skiathos vet at stedet er kjempekoselig. Men jammen var det litt av en avgjørelse å ta sånn nesten på sparket.

Magnolia

Godt jobba, Anne. :)
For det første, du forteller med en innlevelse som fanger min interese fra første setning. Herlig lesing.
For det andre, din historie handler om det jeg - og sikkert mange med meg - bare kan drømme om. Snakk om spontanitet! Jeg forstår godt at dere satt igjen med en følelse av lettere sjokk. :)
Så fint at dere har funnet et hjem på Skiathos der dere trives. Kos dere videre i deres paradis, heldiggrisene. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Turid

Quote from: \"Katta\"Dette var morsomt Anne. Så utrolig tøffe dere var. Det er jo litt av en avgjørelse å ta. Jeg har jo lest om den overnaturlige hendelsen ved Kastro, så dette med Gardenian.......måtte vel ha vært et tegn. Venter spent på mer.  :flower:  :flower:

Hvor finner jeg historien om den overnaturlige hendelsen i Kastro? Den har jeg visst ikke fått med meg.
Det er etter regn at fuglene synger!

Ninette

Herlig historie! Og så spennende!

Det er jo nesten som høre på Radioteateret. Når det er på det mest spennende, må man vente en hel uke på fortsettelsen.

Jeg håper forresten det er mulig å se bilder fra stedet deres ......
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

brit

Quote from: \"Turid\"
Quote from: \"Katta\"Dette var morsomt Anne. Så utrolig tøffe dere var. Det er jo litt av en avgjørelse å ta. Jeg har jo lest om den overnaturlige hendelsen ved Kastro, så dette med Gardenian.......måtte vel ha vært et tegn. Venter spent på mer.  :flower:  :flower:

Hvor finner jeg historien om den overnaturlige hendelsen i Kastro? Den har jeg visst ikke fått med meg.
Tror det må være historien fra Kastro som du finner i tråden \"Skiathos (Sporadene) 2003-2006\" og du finner historien på side 5.

kaka

Du verden, Anne!!  Heftig! (Jeg hadde bare et snev av gjenkjennelse på det kaoset som kan herje i det meste av kroppen når man skal ta en beslutning litt utover det hverdagslige)
Tenk å virkelig gjøre det, - og så fort.
Ikke virker det som dere har angret heller?
KariK

kirtor

Det er skikkelig morsom lesing.Vi har en ikke helt ulik historie. Ganske spontant huskjøp sist sommer. Nå skal vi nedover å bo der skikkelig for første gang.

Katta

Quote from: \"Turid\"
Quote from: \"Katta\"Dette var morsomt Anne. Så utrolig tøffe dere var. Det er jo litt av en avgjørelse å ta. Jeg har jo lest om den overnaturlige hendelsen ved Kastro, så dette med Gardenian.......måtte vel ha vært et tegn. Venter spent på mer.  :flower:  :flower:

Hvor finner jeg historien om den overnaturlige hendelsen i Kastro? Den har jeg visst ikke fått med meg.

Her er tråden Turid:

http://www.hellasforum.net/index.php?name=ForumsPro&file=viewtopic&t=1580&finish=15&start=60

Mystisk historie....

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...