Logg inn med Facebook eller Google!

Facebook

Started by Ole, 04. Sep 07, 16:32:21

Previous topic - Next topic

Livsnyteren

Jeg er så enig i det du skriver mix.Det er viktig å tenke på når man legger ut bilder zqr2333222222

Mikke

Tjena alla Fäjsbokare!!
Hur ser adressen ut till det?? Inte för att jag skulle drömma om att gå med, men jag kan väl kolla på er... :D
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)


bengalow

\"Storebror\" registrerar alla besökare också, Mikke!! Nästa steg, om du inte går med är att Hedvigs bottenplugg är borta...och tre nya borrhål.
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Mixelite

Jeg må jo si, etter ett forsøk på facebook hvor jeg raskt gikk inn og inaktiverte medlemsskapet mitt fordi jeg ikke fant det interessant trives mye bedre her på forumet enn der. Man kan nemlig _ikke_ slette medlemsskap på facebook, bare sette det inaktivt! Nå aktiverte jeg det igjen og har tustet litt rundt, funnet noen venner og sendt noen meldinger og selv om det er trivelig med den kontakten jeg har der, er det ingenting jeg ikke kan få via andre kanaler. Dette forumet, msn...

Mulig det er mye dibbedutter på facebook som man ikke finner andre steder, men så langt har jeg bare funnet en; man kan sende venner virtuelle gaver. Hvis man betaler... Ellers synes jeg ikke facebook skiller seg ut ved å være mer brukervennlig enn andre slike samfunn.

Liv

Jeg syns ikke Facebook og kontakten man har med hverandre her,kan sammenlignes.Her er man sammen med \"likesinnede\".For meg er Facebook en måte å ha kontakt med folk fra andre miljøer,jobb,familie etc.Kontakt som det ikke er naturlig å ha her.På Facebook var det i utgangspunktet andre folk enn dere her jeg hadde på \"vennelista\" mi.Men jeg syns det er kjempekoselig at det de siste dagene er kommet til folk herfra på den lista.  zwwhhhhaaaxx

Atle

Et lite tips er og opprette enda en mail adresse f.eks facebok@hotmail.com eller lignede når en registrerer seg på hvilken som helst tjeneste som finnes på nettet (spesielt gratis da ) Min erfaring er at så lenge det er gratis så følger det spam med.
Jeg har den unike evnen at jeg på under 15 minutter kan si om det er en rød eller hvit vin hvis det er bra lyst i lokalet.
Sitat: Torkjell Berulfsen

Liv

En god ide det.
Jeg bruker hotmailadressa mi til slike ting,og har den innstilt så bare adresser på \"min liste\" slipper igjennom.

xristina

Når man først har funnet venner igjen, så er det ikke noe problem å holde kontakt på andre måter enn gjennom Facebook. Det som er bra med FB er at man kan finne tilbake gamle kjente på en forholdsvis enkel måte, og det har du ikke her eller på msn. Da jeg en gang var på Nettby, så fant jeg heller ikke mange kjente, for det stedet er \"for lite\". FB er verdensomspennende og enormt, og trekker til seg folk som ikke vanligvis deltar i slike virtuelle verdner. Og det er det som er matnyttig for meg!

Jeg har f.eks. funnet venner fra jeg gikk på skole utenfor Steinkjer for 30 år siden. De har jeg ikke funnet noe annet sted... :-)

Livsnyteren

Jeg har ikke så mange verdensvenner som deg jeg se xristina zqr2333222222 Så derfor er jeg mer på Nettby zqr2333222222

Mixelite

De jeg ønsker å ha kontakt med finner jeg andre steder også, så egentlig synes jeg vel at jeg har nok kontakt med pcen som det er, om jeg ikke skal bevege meg inn i enda en virtuell verden ;-) Jeg og den nysgjerrigheten min ztweeeeeeeee

xristina

Jeg mente ikke at jeg hadde venner verden over, og at det var behovet mitt. Men det er nå engang sånn at verdensomspennende nettsteder som dette trekker til seg mer folk - også nordmenn. Derfor finner jeg flere av mine norske venner her, enn noe annet sted på nettet.

Forsøker ikke å glorifisere og \"selge\" FB, forsøker bare å trekke fram de få fordelene dette stedet har i forhold til nasjonale varianter som Nettby. Baksiden er stor i FB - men det er da man må bruke hue! ztweeeeeeeee

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...