23. Apr 24, 20:14:54


Logg inn med Facebook eller Google!

Gutterom

Started by Ole, 02. Feb 09, 14:56:53

Previous topic - Next topic

Liv

Quote from: \"Ole\"\"Kulisser\" er nok ordet ja. Takk for det!

Fikk en spiker fra spikerpistolen inn i en negl i dag....det var ikke godt!  :cherry:

Stikk hull paa neglen og faa ut blodet hvis den er blaa, hvis du ikke har gjort det. Letter paa trykket.
God bedring!

Bilbanen er bare helt raa!   :cheers:

Ole

Det går bra med neglen! :smile: \"Hullet\" er kommet en del lenger fram nå, og om noen uker er det vel helt ytterst på neglen vil jeg tro.

Nå er det en stund siden forrige rapport fra gutterommet, og det har skjedd en del siden sist. Det har mest gått i scenery de siste ukene + litt kjøring da selvfølgelig. I vinter lagde jeg noen hus med tanke på dette prosjektet, og de har nå fått sin plass. Her er noen bilder.






























-POE-

Applåder och visslingar!!

//PO :-)
//PO

Livsnyteren

Fy søren så artig du og guttungen må ha det med den bilbanen :cheers: Skulle ønske jeg hadde plass til en sann bane selv jeg :bounce: Kjempebane Ole :flower:

kaka

Jeg falt for husene, jeg! Har du laget de også selv? Riktig landsbykoselige!
KariK

Ole

Takk for hyggelige kommenater alle sammen! Ja, det skal bli noen tette fighter oppe på gutterommet i åra framover ja! Gleder meg!  :cheers:

Quote from: \"kaka\"Jeg falt for husene, jeg! Har du laget de også selv? Riktig landsbykoselige!

Ja, det har jeg. Framgangsmåte: Sage til kryssfiner, lime sammen med limpostol, dekke med sparkel, printe ut og lime på dører og vinduer, male sparkel med vannfarger, tilpasse og sette på ferdigtak, male taket med oljemaling, lage diverse verandaer o.l. med blomsterpinner og ispinner, male disse med vannfarger. Ferdig!

Her er noen bilder som i alle fall viser deler av prosessen:






Litt mose på taket må man ha!







bengalow

Jesus Maria! Jag måste säga att jag blir imponerad av allt det arbete som du har lagt ner på bilbanan, och speciellt det som är runtomkring - hus, träd, murar. Ja, om inte detta blir en av Ålesunds sevärdheter, så vet jag inte vad. När jag en gång i världen byggde en tågbana i ett helt rum, så fanns det hela hus och miljöer att köpa, men detta tar priset. Hoppas att pojken uppskattar det du gör! Får han köra med bilarna också??
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Ole

Takk, Bengalow! :smile: Trærne har jeg ikke laget selv. Jeg har laget et par stykker, men de har ikke funnet veien til banen ennå. Trær er så billig på eBay at det nesten er dumt å lage dem selv. Det går med nok tid uansett. Og ja, pojken får kjøre... Brum, brum..........

Tommy

Detta artar sig till rena rama akropolisrallyt vill jag tro, snyggt jobbat Ole :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Ole

Ja, kanskje det? Tanken på å bare lage hvite hus med blå skodder har slått meg, men det ble bare med tanken........ Ikke det at det er så mye av det rundt Akropolis da, men.....Rally Anafiotika, kanskje,,,,,.....  :cherry:

Tommy

Quote from: \"Ole\"Ja, kanskje det? Tanken på å bare lage hvite hus med blå skodder har slått meg, men det ble bare med tanken........ Ikke det at det er så mye av det rundt Akropolis da, men.....Rally Anafiotika, kanskje,,,,,.....  :cherry:

Ja va fasiken Akropolisrallyt 2009 drar ju igång torsdag nästa vecka, etapperna finns här ; http://www.acropolisrally.gr/en/itinerary , http://www.acropolisrally.gr/en/maps o där är ju inte så mycket akropolis där heller, men lite inspiration kanske, för lekfulla grabbar :-)

Mikkelsen o Solberg är väl på plats där nere när det drar igång i vart fall, eller  :bom:   ?

Good luck  :thumbleft:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Ole


Siste innlegg i forumet

Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...