Logg inn med Facebook eller Google!

FOURNI

Started by filhellener, 18. Feb 08, 22:34:32

Previous topic - Next topic

filhellener

Quote from: \"Tjorven\"Takk for opplysningen Filhellener. Anna går fra Leros-Lipsi også, dette var gode nyheter :cheers: Da går det altså an å ta den fra Leros-Fourni da, skulle man tro. Og bare en halv times tur til Lipsi høres bra ut. Anna så ikke stor ut nei, men er sikkert ok på rolig sjø  :cyclopsani: Får forhøre meg om alt på Leros, men blir så ivrig med tanke på Fourni at jeg kan nesten ikke vente. Som du skjønner har du gjort mer enn en \"god\" jobb  :flower:

Vi hadde en deilig tur med \"Anna\" fra Agia Marina til Leros, om været tillater det går den daglig, men mulig den i k k e går til Leros på søndager, siden det er tur til Fourni da.
\"Anna\" \"bor\" på Lipsi , tror hun går derfra til Leros kl 8 om morgenen. Den dagen vi reiste var returen til Leros kl 13.30.

Lipsi og Fourni er deilige øyer, jeg forstår utålmodigheten, men g l e d deg til Leros, spesielt, ekte og herlig der og  :iconbiggrin:
Kari

Barbro

Det blir nok garantert Lipsi igjen på meg også,og Fourni er med i planene.Hva Leros angår..den var mitt første møte med Hellas,og det har vært flere turer dit...mitt absolutte hjertebarn :love7: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Tjorven

Hei Filhellener.
Idag har jeg lest og sett bildene fra ditt reisebrev på Kalimera. Kjempeflott!!! Anbefales på det sterkeste. Jeg koste meg veldig, og følte nesten at jeg var med på øyloffer-turen deres. Jeg hoppa av på Fourni og ble der litt lenger jeg.... ;) Takk for turen  :flower:
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

Quote from: \"Tjorven\"Hei Filhellener.
Idag har jeg lest og sett bildene fra ditt reisebrev på Kalimera. Kjempeflott!!! Anbefales på det sterkeste. Jeg koste meg veldig, og følte nesten at jeg var med på øyloffer-turen deres. Jeg hoppa av på Fourni og ble der litt lenger jeg.... ;) Takk for turen  :flower:

Jeg overser visst mye jeg, beklager at jeg ikke har takket for positiv tilbakemelding før, Tjorven  :icon_smile:
Kari

Tjorven

Man kan ikke få med seg alt heller, Filhellener. Men har du fler bilder fra Fourni må du ikke nøle med å legge dem ut. Jeg håper stadig å få til en tur dit mens jeg er på Leros i juni, for å få en \"smaksprøve\". Man får ta det som det kommer ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

Quote from: \"Tjorven\"Man kan ikke få med seg alt heller, Filhellener. Men har du fler bilder fra Fourni må du ikke nøle med å legge dem ut. Jeg håper stadig å få til en tur dit mens jeg er på Leros i juni, for å få en \"smaksprøve\". Man får ta det som det kommer ;)

Tror vel jeg har lagt ut det \"meste av det beste\"  :icon_smile:
Kari

Tommy

Tack för du påminde om denna tråden i samband med dina botips du gav mig Kari, dom ser ju verkligen bra och prisvärda ut får man säja. Ser fram mot mitt Fourni-besök med mer och mer tillförsikt och nyfikenhet på ön nu :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

filhellener

Quote from: \"Tommy\"Tack för du påminde om denna tråden i samband med dina botips du gav mig Kari, dom ser ju verkligen bra och prisvärda ut får man säja. Ser fram mot mitt Fourni-besök med mer och mer tillförsikt och nyfikenhet på ön nu :-)

Bare hyggelig, Tommy  :cheese:
- og jeg kan ikke t r o  at du blir skuffet over Fourni  :cheese:
Kari

Tommy

Quote from: \"filhellener\"
Quote from: \"Tommy\"Tack för du påminde om denna tråden i samband med dina botips du gav mig Kari, dom ser ju verkligen bra och prisvärda ut får man säja. Ser fram mot mitt Fourni-besök med mer och mer tillförsikt och nyfikenhet på ön nu :-)

Bare hyggelig, Tommy  :cheese:
- og jeg kan ikke t r o  at du blir skuffet over Fourni  :cheese:

Det kan inte jag tro heller Kari, inte efter vad jag sett o läst om ön här o annorstädes :D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...