Logg inn med Facebook eller Google!

Fotobok

Started by Pjokken, 16. Feb 08, 17:18:07

Previous topic - Next topic

Pjokken

For et par uker siden, lastet jeg ned programvare fra Japan Foto
for laging av en egen fotobok.
Resultetet som jeg fikk i posten i dag, var faktisk av en slik kvalitet
at jeg uten å nøle vil anbefale produktet videre.
Her kan du lage deg din egen fotobok, som du feks kan gi bort i
gave, eller rett og slett ha som din egen minnebok.

Det er sikkert mange firma som lager slike, om man søker på nettet,
men denne var ihvertfall av meget god kvalitet  :bounce:

Den kan lages i flere formater, den jeg valgte var Stort Hardcover
22X30 cm

Priser og info finner du HER !


Magnolia

Dette er moro. Jeg har laget flere fotobøker hos Fotoknudsen og er også godt fornøyd med kvaliteten. Det er mange forskjellige alternativ å velge mellom, så vi kan sette vårt eget preg på hvert album.

Disse albumene kan ha mange bilder på hver side, så et album kan inneholde mange bilder. Likevel blir det ei tynn bok, siden bildene er trykket direkte på arket. Et flott alternativ for oss som har alt for mange store, tykke album. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Sjøløve

Tusen takk for tipset, Pjokken.
Jeg har allerede lastet ned programvaren og sittet og prøvd meg fram litt.  Dette virker jo kjempeartig - og det høres jo ut som om du kan innestå for kvaliteten.  
Jeg kommer helt sikkert til å prøve dette neste gang jeg skal framkalle bilder.  Vet jo at mange etter at digitalkameraet kom bare har bildene på harddisk og evt. CD, men jeg er så \"gammeldags\" at jeg må ha bildene limt inn i album med tekst under.  Ikke alle, selvfølgelig, plukker ut de beste til albumet.  Men - enig med deg, Magnolia, albumene blir jo tykke og tunge når de er fulle av bilder.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Tommy

Detta är ju ingen nyhet, Pjokken, fast jag förstår du har lite ekonomiska intressen här ;-)
 
Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Pjokken

Quote from: \"Tommy\"Detta är ju ingen nyhet, Pjokken, fast jag förstår du har lite ekonomiska intressen här ;-)
 
Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)

Nei det er helt sikkert ingen nyhet, men for meg er det det, og resultatet
var faktisk så godt at det var mer enn værdt å dele med forumet.
Min økonomiske interesse i dette ligger i ca minus 350 kr på kontoen.

Barbro

Kjempekoselig å se videosnutten..fin fotobok :flower: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Tommy

Quote from: \"Pjokken\"
Quote from: \"Tommy\"Detta är ju ingen nyhet, Pjokken, fast jag förstår du har lite ekonomiska intressen här ;-)
 
Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)

Nei det er helt sikkert ingen nyhet, men for meg er det det, og resultatet
var faktisk så godt at det var mer enn værdt å dele med forumet.
Min økonomiske interesse i dette ligger i ca minus 350 kr på kontoen.

Det är väl en blygsam investeringskostnad Pjokken. Fast produkten som sådan har ju funnits på marknaden sedan den digitala kamera-tekniken började fatta greppet över det analoga fotografiska systemet.
Men jag önskar dig naturligtvis lycka till i marknads-djungeln där ute :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Liv

Quote from: \"Tommy\"Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)


Hva er forskjellen på japanphoto som du anbefaler og japanfoto som Pjokken linket til.  ( http://www.japanphoto.no/)
;-)

Tommy

Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"Tommy\"Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)


Hva er forskjellen på japanphoto som du anbefaler og japanfoto som Pjokken linket til.  ( http://www.japanphoto.no/)
;-)

Ingen alls hoppas jag  :cyclopsani:  Jag tittade ärligt talat bara på pjokkens video, och ber om ursäkt för eventuellt så kallat klavertramp jag härmed gjort mig skyldig till. I am sorry för det  :pale:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Barbro

Jeg hadde store problemer med å forstå hvor du ville med disse innleggene dine,Tommy..en rent subjektiv følelse.Men det ligger alltid styrke i at et menneske ser at det kanskje har tråkket litt skjevt.Bare et lite funderingstankespinn....
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Liv

Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"Tommy\"Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)


Hva er forskjellen på japanphoto som du anbefaler og japanfoto som Pjokken linket til.  ( http://www.japanphoto.no/)
;-)

Ingen alls hoppas jag  :cyclopsani:  Jag tittade ärligt talat bara på pjokkens video, och ber om ursäkt för eventuellt så kallat klavertramp jag härmed gjort mig skyldig till. I am sorry för det  :pale:

Ja,det hadde nok vært lurt og lest hele innlegget først......

Tommy

Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"Tommy\"Jag brukar fixa detta med analoga kopior/fotoalbum vid behov hos en firma som heter japanphoto, o det finns många fler att välja bland som är villiga att ordna detta. Men japanphoto sköter det galant, med kunnig o servicevillig personal, lätt som en plätt, o med bra kvalite på produkterna de levererar. Adressen finnes här www.japanphoto.no eller www.japanphoto.se o  www.japanphoto.dk tyvärr ingen webbadress tillgänglig för våra finska grannar, men det finnes säkert någon/några fotofirma (-or ) där för finska fotografiska intressenter :D

önskar dig vidare god jakt pjokken :-)


Hva er forskjellen på japanphoto som du anbefaler og japanfoto som Pjokken linket til.  ( http://www.japanphoto.no/)
;-)

Ingen alls hoppas jag  :cyclopsani:  Jag tittade ärligt talat bara på pjokkens video, och ber om ursäkt för eventuellt så kallat klavertramp jag härmed gjort mig skyldig till. I am sorry för det  :pale:

Ja,det hadde nok vært lurt og lest hele innlegget først......

Shit happens  :notworthy:  o jag är nog inte den sista att i denna digitala kommunikationsform missa en kommunikativ detalj är jag rädd. Men för att komma tillbaka till sakens kärna så önskar jag Pjokken lycka till i hans nya gärning, som promotor för bland annat detta företag ? För inte gör du väl gratis-reklam, Pjokken ? Eller ?
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...