Logg inn med Facebook eller Google!

Nettmangel....

Started by Anders, 09. Aug 16, 21:17:24

Previous topic - Next topic

Anders

Hun amerikanske damen som jeg reiste med ifjor hadde en sånn.... veldig hendig, men jeg kallte den bare hennes tredje arm :-)

Ole

Har en 8 tommer Samsung Galaxy tab 4 og er godt fornøyd med den.  Tror nok den blir i det største laget i en lomme.

Anders

Okay..... skal en tur "innom broen" og sjekke opp det der imorgen. Men har veldig lyst på en sånn sak :-)

polyanna

Huawei høres OK ut, om en skal stole på tester. Den får veldig god omtale, senest i år.
Har kommet til at jeg ikke vil legge masse penger på det digitale som ikke skal brukes i 'nyttesammenheng', det må jo byttes ut relativt raskt. Er enig i at iPad er upraktisk på reise, men drasser den enn så lenge med.

http://www.tek.no/tester/nettbrett?type=products&sortBy=tek_review_published&sortDir=desc&timespan=all&limit=10&offset=0

Gooner

Er redd du vil finne det brettet irriterende tregt. Se test av 10" versjonen: http://www.lydogbilde.no/test/mobil-nettbrett/gruppetest_nettbrett-i-mellomklassen/huawei-mediapad-t1-10
Billige brett/telefoner har svake prosessorer.
Har selv et 7" nettbrett, og også det er for stort for vanlige lommer. Men jeg finner det veldig greit som reisebrett - har også tvilling-SIM-kort i den, så bruker jeg brettet i stedet for telefon til det meste av surfing. Har derfor bare en liten telefon.

marjana

Er det dyrere å kjøpe et nettbrett i Hellas enn i Norge, forresten?
Glika i zoi

mouche

Generelt er det gode priser på slike produkter i Norge samt den store fordelen av Forbrukerkjøpsloven! Når det gjelder hjelp til data/pc så er jo det langt billigere i Hellas samt at de fikser det mens man spiser lunsjer en tur på stranden mens det i Norge kan ta uker samt koste en formue. Med andre ord kjøper vi slikt utstyr i Norge og tar nødvendig datahjelp/rep etc i Hellas som ikke dekkes av forbrukerrettigheter!

marjana

Ja, PC-hjelp på Syros har jeg benyttet meg av da PC-en min gikk fullstendig i svart, og det gikk heldigvis ganske fort å få fikset det. PC-doktoren var der som i åpningstidene som butikkene, så jeg fikk PCen tilbake dagen etter, og da virket den igjen. Betalte vel ca 20 euro for dette.
Glika i zoi

Anders

Det ble en ASUS ZenPad C 7".   900 penger for å holde seg oppdatert og i kontakt med verden er da ikke så ille?
Tror den går i sidelommen på shortsen.... :-)

Ole

Grattis! Blir helt sikkert bra!  :) Husk å legge til Hellasforum som bokmerke! :):) Noe jeg gjorde i en t-skjorte-butikk på Santorini!    Haha!

marjana

Quote from: Anders on 17. Aug 16, 20:06:59
Det ble en ASUS ZenPad C 7".   900 penger for å holde seg oppdatert og i kontakt med verden er da ikke så ille?
Tror den går i sidelommen på shortsen.... :-)


Hvordan liker du Asus nettbrettet ditt, Anders? Tenkte å anskaffe meg et rimelig nettbrett jeg også å ha med til Hellas. Jeg har sett på nettet på Asus Zenpad CZ170CG 7" 3G Black til 1290 kroner. Med det kan man også ringe.

Kanskje noen har erfaring med dette nettbrettet?
Glika i zoi

Anders

Jeg er kjempefornøyd, marjana! Lite og hendigt, og passet utmerket i sidelommen :-) Anledning til å lese nyheter om morgenen er viktig for meg, og wi-fi finnes det jo nesten overalt der nede. Har i grunnen ikke satt meg så veldig inn i alle funksjoner, men veldig greitt med et "sådær" kamera som man kan ta øyeblikksbilder med, uten å bry seg så mye med kvaliteten.

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | Today at 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...