Logg inn med Facebook eller Google!

Bra och ha...

Started by Riitta, 29. Jul 07, 15:33:22

Previous topic - Next topic

Riitta

Så gott Ole att du också har en :grin: Tänkte redan att är det bara vi damer som behöver en :roll:
Ni herrar kanske inte får så många telefonnummer och skriva upp :wink:

Riitta

Ole

Jeg skrev ned navnet på et par tavernaer + noen ting vi skal ta med på neste tur. Ingen telefunnummer....

Tommy

jag har en sådan där mapp med ett par gummisnoddar om, där slänger jag ner lappar med adresser, visitkort, taverna-adresser, o allt möjligt i en enda röra, ibland kommer jag till och med ihåg något jag har liggande i mappen  zxzaxxxxxxxxxx
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

ROLLE

\"Jag lever blott på minnen....\", heter visst en sång ? Mitt eget minne har börjat halta, så det är någe att tänka på detdär med boken. Efter varje resa har jag en hel massa med lappar huller om buller som jag ej vet var de hör hemma. Noterade att majoriten var kvinnor som tagit emot detta tips med iver. Vi gubbar tycks tro att minnet aldrig sviker ? ztwyyyyyy

Svein~B

Jeg har alltid med meg en såkalt college-blokk når jeg reiser. Den bruker jeg først til å notere i når jeg planlegger reisen. Så har jeg den med meg på reisen, både som oppslagsverk pluss at jeg skriver dagbok i den. Jeg noterer også ting som jeg ønsker å huske, f.eks. greske fraser som jeg kan plage dere med. :-) Jeg synes også det er greit å notere priser, for de greier jeg sjelden å huske og det er noe jeg ofte blir spurt om.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Riitta

Bra Svein :grin: Din bok är mer omfattande än min lilla zqr2eeeeeeff
Fast jag har en annan bok också,som jag har som en liten dagbok zqr2eeeeeeff Skriver lite kortfattat vad som hänt under dagen :smile:

Kom på en bok till zqr2eeeeeeff Min adressbok så jag kan skicka alla vykorten zqr2eeeeeeff

Riitta

xristina

Nå har jeg fått kjøpt meg en bok! :-D Den er nok ganske lik Admirala sin. Har en dagbok i samme serien, og der finnes det en adressebok som jeg kan flytte over til denne notatboka. Så har jeg alt på ett sted! Og dessuten er praktisk lomme som jeg kan legge visittkort mm i!

Nå gjelder det bare å huske og ta den med...

Tommy

Quote from: \"xristina\"Nå har jeg fått kjøpt meg en bok! :-D Den er nok ganske lik Admirala sin. Har en dagbok i samme serien, og der finnes det en adressebok som jeg kan flytte over til denne notatboka. Så har jeg alt på ett sted! Og dessuten er praktisk lomme som jeg kan legge visittkort mm i!

Nå gjelder det bare å huske og ta den med...

Käre moderator du kan ju börja med o skriva i boken var du gjort av denna tråden så du ikke glömmer var den är när du ska komma ihåg att ta med dig boken  :wink:   zthhhhhhttttt
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Riitta

Bra Xristina zqr2eeeeeeff Trodde inte det skulle ge sådant gensvar när jag skrev om min bok zxzaxxxxxxxxxx  zqr2333222222

Riitta

xristina

Quote from: \"Tommy\"Käre moderator du kan ju börja med o skriva i boken var du gjort av denna tråden så du ikke glömmer var den är när du ska komma ihåg att ta med dig boken  :wink:   zthhhhhhttttt
Kjære Tommy! Jeg fant den ikke fordi den lå under Hellas generelt, og ikke her under praktiske tips, hvor jeg synes det er naturlig at den ligger! ;-) I samråd med Ole ble tråden flyttet, slik at jeg er sikker på at jeg finner den igjen nesten gang! :-D

(Dessuten ligger det en kopi under Hellas generelt, bare sånn i tilfelle jeg skulle glemme det igjen.. ;-) )

Tommy

Quote from: \"xristina\"
Quote from: \"Tommy\"Käre moderator du kan ju börja med o skriva i boken var du gjort av denna tråden så du ikke glömmer var den är när du ska komma ihåg att ta med dig boken  :wink:   zthhhhhhttttt
Kjære Tommy! Jeg fant den ikke fordi den lå under Hellas generelt, og ikke her under praktiske tips, hvor jeg synes det er naturlig at den ligger! ;-) I samråd med Ole ble tråden flyttet, slik at jeg er sikker på at jeg finner den igjen nesten gang! :-D

(Dessuten ligger det en kopi under Hellas generelt, bare sånn i tilfelle jeg skulle glemme det igjen.. ;-) )

Tack för det, då kanske jag också kommer ihåg vad jag inte skulle glömma bort när jag behöver påminna mig om att det kan vara bra o ha en bok att skriva ner minnesanteckningar i  :grin:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Eureka

Nå er boken innkjøpt her også -og klar til bruk :grin:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...