Logg inn med Facebook eller Google!

...den løse tråden...

Started by Anders, 04. Apr 13, 20:24:00

Previous topic - Next topic

Anders

Og så har jeg noen "seriøse" planer om å krangle litt mere med overambisiøse naboer.... nå når jeg i all min spontanitet har fått tenkt meg om (og lest litt mere om ulike organisasjonsformer) så føler jeg meg kraftig provosert og manipulert. Så siste ordet er nok ikke sagt....

Anders

Dessuten må jeg jo reise litt mer for å gjøre research for my big, fat, greek book.... bout Katerina and her hapless son... bout the old man and his gangrene... bout Stelios and his neerdowell attitude.... joda.... seriøsiteten stikker dypt :-)

Tjorven

Alt order seg nok, Anders - denne gangen også  ;D  Er visstnok ikke så lurt å glede seg til ting på forhånd, men jeg gjør det nå likevel jeg, da  ;)  Dagene "ticker" stadig nedover, det er et gledelig syn, hver gang  8) Men først er det ny Stavangertur på tapetet, 1.-4. mai. "Svenskene" mine kjører fra Sverige, mens jeg flyr, og gjett om jeg er glad for at det er SAS jeg skal fly med, begge veier  :P om man ikke skal bekymre seg for mulig Norwegianstreik oppi alt  ::)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Joda, det tror jo jeg også. Men må innrømme at denne gangen sitter det veldig langt inne.... muligens litt for langt. Kanskje blir det ikke avgjort før den siste uken. Men enn så lenge kan jeg sjekke AIS'en og se MSC Armonia sin tur nedover i Adriaterhavet.... fruen og hennes mor befinner seg der ombord :-)

Anders

Og nå tenker jeg Kristian sjekker allerede :-)

Kristian

Var litt sent ut, men så er det ikke de blanda farvann i Adriaterhavet som frister.

Fant dog dagens posisjon: Oppankret ved Santorini MSC Armonia.

Var det tanken din å sende reisefølget i forveien?
Kristian/Planer er til for å utsettes

Anders

hehe.... jeg hadde nok ikke så mye jeg skulle ha sagt i den planleggingen der :-) Men det ble ikke mange timene på Santorini, forstår jeg... de er på vei opp mellom Naxos og Donoussa nå.

Kristian

Siste sjekk omrking sydspissen av Chios, påstått havn Izmir. Jaja
Kristian/Planer er til for å utsettes

Anders

ja, satser på at hun finner ut litt mer om hva som er best.... de skal til Istanbul også.... og visstnok innom Split på veien tilbake. Men de fikk nå tatt taubanen i Thira.....

Anders

Og ettersom det later til at Apollo ikke har noen intensjoner om å gjøre noe med sine småperverse flypriser, så ligner det mer og mer på et tilfelle hvor den der uken med guttetur blir til nesten to med SAS via Athen... jobbe opp litt og ta noen himmelspretter og pinser og litt sånn... så går det ikke så mange feriedager :-)  Er kanskje på Anti i god tid før "dagen"....

Anders

Skal snakke pent om Apollo heretter.... utrolige tilbud denne helgen!!! Kjøpte nettopp billett t/r BGO-Santo på lørdag for 98 kr!!! Inkludert mat på flyet ble det omtrent som tobakkspakken jeg kjøpte i dag morges.... Så det er bare å slå til, for de som har muligheten :-)     
PS..... dette utelukker IKKE en ny tur 31 mai..... :-)

Anders

Vet ikke om det passer seg å snakke om "løs mage"... det måtte i såfall være i denne tråden :-(     Men her brukes også tid på å finsikte mulighetene for diverse turer neste år....

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...