Logg inn med Facebook eller Google!

Turoperatør til salgs

Started by Svein~B, 14. Jan 15, 14:31:32

Previous topic - Next topic

Svein~B

Aftenposten melder at den skandinaviske turoperatøren Apollo er til salgs og at hele bransjen sliter fordi folk mer og mer finner fram i verden på egen hånd:

http://www.aftenposten.no/okonomi/Apollo-til-salgs_-charterbransjen-taper-marked-7860257.html
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Anders

Kanskje det åpner opp for "Forum Travel" :-)    Men veldig synd hvis det fører til mindre konkurranse og spisset produkt.

marjana

En aksje her og en aksje der, og plutselig har vi et AS Forum Travel.
Glika i zoi

IngeS

Og hvem påtar seg jobben som følger med? Dere kan spøke dere
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

marjana

Ja, vi kan spøke vi, og Marit og Tjorven har plutselig fått nye jobber der de booker reiser for Forum Travel. Anders er turguide, og jeg tar meg av alt som har med mat å gjøre. Lokale krefter skal alltid brukes, og da stoler vi på de lokale.

Forum Travel var flott og hyggelig på Naxos. Vi kan jo bygge videre på det!
Glika i zoi

therese

jeg kan ta meg av fotturene 8)

Anders

Ikke en spøk, Inge.... hvorfor ikke ha ettslags "Forum Travel" der man kan samle sine interresser og muligheter og få ting til?

IngeS

Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

Hvem tar seg så av papirarbeidet med chartring av fly, flyvninger og alle passasjerbookingene?
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Anders

Liker det marjana sier.... det å "poole sine resources".... hva hvis det tilfeldigvis var en sånn førti-femti mennesker som hadde planer om å besøke Samos omtrent på samme tid? Har inntrykk av at de fleste her på forumet har litt slingringsmonn for når og hvordan de reiser? Hva med å gjøre disse førti-femti oppmerksomme på hverandre? Noen flytter turen en uke frem, noen en uke tilbake.... noen tar en fergetur ekstra.... velkommen frem til et treff med andre likesinnede? Hvorfor ikke bruke dette forumet til å samle folk på en litt annen måte? De som ikke vil, står over.... de som vil, får muligheten? Noen reiser jo aleine, fordi de ikke har noen å reise med.... andre hadde helt sikkert satt pris på en liten samling rundt et bord og kunne diskutere dette og hint og bli bedre kjent....   jeg sier jo ikke at vi skal kjøpe noe flyselskap! Bare åpne opp for muligheten til å treffe andre forumister i hyggelig selskap?

Fia

Har sansen jeg, marjana og Anders! ;)
Den som er lei av å reise er lei av livet...

Anders

Vi hadde jo aldri fått til den bussturen på Naxos hvis det ikke var for at vi var såpass mange til å dele på kostnaden? Og jeg fikk jo et bestemt inntrykk av at folk koste seg storligen underveis? Det er noe sånt jeg mener med "Forum Travel".... her er masser av folk med inngående kjennskap til ulike steder, noen som kan forberede og legge til rette og finne de beste mulighetene. Så enten det blir Skiathos eller Samos eller Kreta eller Rhodos.... la oss finne på noe som samler de som skal dit? Bare sånn for moro skyld? En gylden mulighet i mine øyne.....

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...